vineri, 31 august 2012

Prof. dr. Adrian Botez: - MI-E SCÂRBĂ...!


...Secăturilor!
Fii de SCLAVI SCÂRNAVI!!!
 Voi vă ziceţi „parlamentari”, handicapaţilor şi retardaţilor şi vânzătorilor de NEAM, de ISTORIE DE NEAM şi de ŢARĂ – pe NIMIC...?! Adică, mai exact, pe Vântul cel Rău, venit (de fapt, ŞI acceptat de IUDELE NOASTRE!), dinspre AMURGUL LUMII!!!
...”USELIŞTILOR”, aţi stat, azi, 27 august 2012, ca momâile, în băncile Parlamentului României, zgubilitici şi parkinsonieni trădători  ce sunteţi (...afară de un biet diversionist de ocazie, unul...Ioan Ghişe!, trezit, şi ăsta, a ŞAPTEA ZI DUPĂ SCRIPTURI!...ziua aia, care nici nu se pune la „socoteală gospodărească”, de ...„meditativă” ce este!), PENTRU A ASIGURA CVORUMUL ÎNTOARCERII LUI BĂSESCU, LA COTROCENI...!!!  – ascultând, pentru ASTA, de comenzile lui VICTOR NAUMOVICI-PONTA, care cânta, în delir comunisto-bolşevic, „Internaţionala”, în Africa de Sud (ce ironie cumplită a sorţii!), dar dădea şi ordinele dezertării laşe, prin SMS (PTIU!!!) - ...şi ale unui „CRIN” de dormitor, care pute în pantaloni, de „be-belit/be-beluş” ce este! Ambele amoebe (cică „oameni de staaaat”...în băs!), având izmenele galbene, de frica corporaţiilor multinaţionale şi ale plutocraţiei mondialiste iudeo-masonice (din Germania re-nazificată şi până în SUA, cele bolşevizate!) – şi defecând pe un popor întreg, adică, vreau a zice, pe singurii oameni vii, din România: pe cei 8,5 milioane de oameni cuvântători, VOTANŢII! Care alungau, prin vot PERFECT DEMOCRATIC, din fruntea Sfintei Românii...UN DERBEDEU!!!
...Cine naiba va mai crede, în lume, de azi încolo (adică, din 27 august 2012!), în „povestea cu cocoşul roşu”, a ...”DEMOCRAŢIEI”?
NUMAI  RETARDAŢII  MENTAL!
...Şi unde au fost cei 8,5  milioane de „oameni vii”? În faţa televizoarelor!!! Acolo, viermilor, vă blestem să vă apuce şi Judecata din Urmă – SINGURA DREAPTĂ!!! – laşilor şi iresponsabililor!!!
...Şi mi-o doresc, Judecata asta DREAPTĂ,  „a venire” cât mai grabnic! - pentru că această lume este, de azi încolo, A VIERMILOR!!! Ceea ce ar fi trebuit să fie umanitate „după chipul şi înfăţişarea Lui Dumnezeu” – s-a volatilizat, ca într-un vis rău, parcă!!!
„La voi cobor acuma, voi suflete-amăgite,/Şi ca să vă ard fierea, o, spirite-ameţite,/Blestemul îl invoc;/Blestemul mizantropic, cu vânăta lui gheară,/Ca să vă scriu pe frunte, ca vita ce se-nfiară/Cu fierul ars în foc (…)Ce am de-alege oare în seaca-vă fiinţă?/Ce foc făr-a se stinge, ce drept fără să-mi minţă,/O, oameni morţi de vii!/Să vă admir curajul în vinure vărsate,
În sticle sfărâmate, hurii neruşinate/Ce chiuie-n orgii?(…)În darn răsună vocea-mi de eco repeţită,/Vă zguduie arama urechea amorţită/Şi simţul leşinat;/Virtutea despletită şi patria-ne zeie/Nu pot ca să aprinză o singură scânteie/În sufletu-ngheţat…” – îi apostrofa AMINUL/EMINESCU (în veacul său), pe “junii” veacului al XIX-lea, care erau pe cale să se transforme, şi ei, în nişte mutanţi oribili (aflaţi TOT sub influenţa “Soarelui Amurgului” - şi nu ne-am învăţat minte…: ”cel care nu învață din greșelile înaintașilor săi, acela e condamnat să le repete” – zicea, cu ultimă înţelepciune, Iorga)! Ştim că nu cu mare folos…Dar nesimţiţii şi prăduitorii şi pustiitorii satanici ai vremii noastre nu sunt doar “JUNII”, ci şi BĂTRÂNII VAMPIRI - EGAL! Şi nu le pasă lor, nu de…Poet, dar nici, măcar, DE PROPRIII LOR COPII!, care vor purta, pe frunte, în veci (din pricina păcatului contra Sfântului Duh, făptuit de părinţii lor! - cumplit, incredibil de iresponsabili!), BLESTEMUL LUI CAIN şi  BLESTEMUL LUI  IUDA - EGAL!!!
...Sau, mă înşel? După aparenţe – NU mă înşel! - ...şi ce rău îmi pare, totuşi! Am crezut, am nădăjduit că Dumnezeu se va îndura de poporul ăsta, ajuns de... de celenterate („[...]AVÂND CORPUL FORMAT DIN DOUĂ FOIȚE embrionare, și anume ectoderm și endoderm!) - ...am crezut în lumea asta, am crezut în viaţa asta, am crezut chiar în oamenii de pe pământul ăsta...PÂNĂ ÎN ULTIMUL MOMENT!!! Acum, mi-e scârbă de ei, de TOŢI! Inclusiv, de mine. Pentru că, vorba lui Coşbuc, „asezonată” după timpuri -  ...„atât de slab sunt!/N-am glas de vifor, să jelesc (n.mea: acest popor nemernicit, de mult!);/N-am mâini de fier, ca fier să frâng (n.mea: odată cu cătuşele, pe care singuri ni le-am pus, cu o cuminţenie de retardaţi, în faţa UE şi SUA!);/N-am mări de lacrămi, mări să plâng (n.mea: pentru halul în care ne-a adus lipsa noastră de credinţă, exprimată în totala lipsă de minte, de Duh, de reactivitate şi de putinţă!)/Nu sunt de foc, la piept să-mi strâng (n.mea: poporul, în care m-am născut – şi să-l pot ÎNVIA!)/Să-l încălzesc (n.mea:  până va deveni, DIN NOU, reactiv, VIU ÎNTRU FĂPTUIRE…precum era/a fost, în veacuri demult trecute!)…”
...Nimeni, cu cât de mici „însemne” umane, în fiinţa sa, nu se va ma lăsa păcălit, de azi încolo, de minciunile (puse în mişcare de Marele Iluzionist!), numite „partide politice”, „parlamentarism”, „libertatea de expresie” (expresie, fără încetare uzitată, atât de măcelarii-de-serviciu, ai Terrei, cât şi de laşii-de-serviciu, din România – şi folosită pe post de hârtie igienică!), „vot universal” (care măreşte stocul de curpapir!!!)...
Mai vreţi, de azi încolo, votul nostru, MONŞTRILOR VIERMIFORMI? Veţi avea doar CĂLCÂIUL nostru, CARE VĂ VA STRIVI!
...Pentru cei câţiva, care am mai rămas oameni vii (dacă e să ne luăm după protestele „de piaţă”, din zilele astea, nu mai există, într-o ţară de viermi, cum a devenit România, decât vreo câteva zeci de ...OAMENI!), este clar că, de azi încolo, s-a creat situaţia, extrem de gravă, a ANOMIEI: dacă CCR şi Parlamentul acceptă, de dragul unor pomeni europene, nedorite de noi şi complet nedemne (dar şi iluzorii şi extrem de periculoase, OTRĂVITE!!!), să-şi trădeze complet, ABSOLUT FĂRĂ DISCERNĂMÂNT!, alegătorii, să micţioneze pe Duhul şi pe Voinţa SINGURILOR ROMÂNI VII!!! – ... atunci, românii aceştia vii (câţi vor mai fi rămas, prin Voia Lui!) nu se mai simt angajaţi, prin vreun Contract Social, să mai respecte un stat care îi rejectează (cu maximă indiferenţă şi nesimţire!) spre neant! S-A RUPT Contractul Social, VIERMILOR, prin gestul vostru de trădare şi de laşitate (şi, nu mă îndoiesc, de LĂCOMIE VAMPIRICĂ! – din moment ce aţi preferat OAMENILOR VII – POMENILE EUROPENE, cele PUŢIND A HOIT! - din care să furaţi, cot la cot cu satanele pedeliste!!!
...De azi încolo, probabil, România se va situa nu doar în zona coloniilor de mâna a şaptea (veţi vedea că, de pe 27 august 2012 încolo, România va fi „ghidată”, din zori şi până-n zori, de la telefon, de către MERKEL-OAIA şi de către BARROSS-OIUL, şi de către GORDON-OSUL şi...şi...de oricine se va scula mai de dimineaţă!!!), conduse din metropolă/metropole (asupra cadavrului României stau, cu colţii rânjiţi, nerăbdători, atât Monştrii Europeni „AMURGIŢI”, cât şi Monştrii Plutocraţiei Iudaice Americane!) – ci şi în ZONA ANARHIEI! Cu maximă durere o spun, pentru că tocmai de asta a fost organizat tot bâlciul ăsta: în ape tulburi, SE PESCUIEŞTE TOTUL -  ŞI PERFECT!!!
...De ceea ce voiam să ferim poporul, VIERMII au decis, „viermuind” printre hârtii asasine şi pline de fecalele Trădării de UMANITATE şi de NOMOS - că ...NU SE POATE!
USL şi PDL sunt numele acestor VIERMI ÎNFRĂŢIŢI ÎN TRĂDARE ŞI TICĂLOŞIE, care au deschis drumul spre un „NO MAN'S LAND” şi spre acţiuni, unele, probabil, samavolnice, teroriste şi sălbatice! - dar, dacă nu justificabile – atunci, EXPLICABILE!!! (aşteptate de noi, cu maximă amărăciune!) ale celor pe care istoria... „metaistorică” (de peste judecăţile pripite ale prezentului!), îi vor numi, sunt sigur, „NEO-DESPERADOS”!!!
...Mi-e scârbă de toţi VIERMII, politici sau/şi civili laşi – ...dar mi-e groază şi cumplită durere de viitorul României şi al Planetei Terra, vândută HAOSULUI/NEANTULUI, de cretini şi  de javrele trădării – şi cumpărată, în numele Satanei, de Plutocraţia Iudeo-Masonică!
...Numai HRISTOS-DUMNEZEU ne va mai putea judeca, de acum înainte, ÎN CUMPĂNIRE DREAPTĂ, pe toţi cei care am dat un chix aşa de...”MĂREŢ”!: „CHIX” - nu doar în ce priveşte „avortonul democratic”, CI CHIAR ÎN CE PRIVEŞTE UMANITATEA DIN OMENIRE!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu