joi, 13 noiembrie 2014

Ecouri ale penibilei confruntări electorale de la Realitatea TV


Seara de coşmar, de marţi, de la Realitatea TV, pentru Klaus Iohannis s-a dorit a fi una aranjată, menită să îi dea un plus de valoare candidatului ACL. Din păcate, chiar şi aşa, săsălăul a demonstrat că este tot atît de pregătit ca un elev de clasa a IV-a, în momentul în care descoperă dicţionarul de sinonime al limbii române. Conform unor surse din interiorul ACL, lucrurile au stat cam aşa. Victor Ponta anunţase, încă de la încheierea primului tur al alegerilor prezidenţiale, calendarul şi televiziunile la care va fi prezent pentru dezbateri. Refuzul constant al lui Iohannis de a da curs invitaţiilor la aceste emisiuni a fost o strategie prin care s-a dorit să îl surprindă pe Victor Ponta. În fapt, sursele noastre spun că, în cel mai mare secret, Cozmin Guşă, Rareş Bogdan şi Klaus Iohannis, secondat de Marian Petrache şi Vasile Blaga, au pregătit surpriza apariţiei mutantului în emisiune, scopul fiind să îl prindă pe picior greşit pe Ponta.
De aceea, prezenţa lui Iohannis în studio a fost anunţată cu mai puţin de o oră înaintea începerii emisiunii. Acest fapt, ce se dorea o bombă, din care să rezulte că Iohannis se poate lupta de la egal la egal cu Ponta, le-a explodat în faţă datorită faptului că sasul nu a putut ţine pasul cu emisiunea. Mai mult, în staff-ul lui Iohannis, pînă la emisiunea de marţi seara, existau două curente de opinie. Primul, reprezentat de Vasile Blaga şi gaşca de politruci, care îi cerea lui Iohannis să se prezinte la dezbateri – al doilea, reprezentat de omul care a făcut prin firma sa campania lui Iohannis, Felix Tătaru, acelaşi personaj care, în 2009, i-a făcut campania lui Traian Băsescu şi care i-a spus traficantului de copii să nu intre în confruntare directă, pentru că va pierde. Astfel, fără ştiinţa lui Felix Tătaru, în cel mai mare secret, Blaga şi compania au aranjat jenanta confruntare de la Realitatea TV. În momentul în care Tătaru a aflat de confruntare, cu o oră înainte de emisiune, şi-a dat demisia, în urma unor discuţii la sediul ACL cu Vasile Blaga, prognozînd că, după emisiune, Iohannis nu va mai avea nici o şansă să cîştige alegerile. Pentru că Johannis a ajuns în turul II pe strategia lui comunicaţională, firmele lui Tătaru au încasat 5 milioane de euro şi suma ar fi trebuit să se dubleze în condiţiile în care Iohannis îl învingea, duminică, pe Ponta.
Interesant este faptul că afacerea a fost încheiată prin partenerii externi ai firmelor lui Tătaru, din cel mai mare grup de advertising din Germania, gigantul Jung von Matt, firmă cu care, în februarie 2014, grupul de comunicare GMP s-a aliat pe piaţa românească. Pentru cei care nu ştiu, Jung von Matt este, de mai bine de 10 ani, realizatorul campaniilor electorale ale partidului Angelei Merkel în Germania. Se pare că retragerea lui Tătaru din combinaţie a fost una care a fost decisă la Berlin, nemţii nedorind să îşi treacă în palmaresul firmei un eşec previzibil. Cel mai probabil, chiar Angela Merkel, prin liderii Uniunii Creştin-Democrate, a aprobat abandonarea lui Iohannis. Dacă astfel au stat lucrurile în tabăra lui Iohannis, nici la Realitatea TV apele nu au fost foarte calme după emisiunea de marţi seară. După ce Lavinia Şandru i-a pus capac lui Iohannis, punctînd faptul că nu a fost, niciodată, la Chişinău şi la Cernăuţi – la sfîrşitul emisiunii, Cozmin Guşă a trimis-o pe amanta lui pe tuşă. Lavinia Şandru este la un pas de a fi dată afară din televiziune.

                                                                                    C.V.T.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu