luni, 28 martie 2016

Poesis - Ion Georgescu MUSCEL

Gastronomică

Mi s-a nimerit din răcituri,
                    a nostalgie,
unghiuța porcului cu zgârciuri
                    frăgezite -
de parc-a sris cu ea
                     și poezie...
Mi se scufundă gândul
                      în copilarie,
văd mâna mamei răsturnând
                       pe masă
fierbintea mămăligă
                       aburindă -
din bulz rotund și frânt
                        în două
prinde brânza-ncinsă
                        să se-ntindă...
Azi doar pe net când văd,
                         mă înfior
slănină bine preparată
                         lângă ceapă...
și-mi vine dor de câmpuri,
                          de imașuri,
de turmele de oi și câinii
                           cu jujeu...
Pierdut pe gânduri rămân
                            numai eu
la multe mă gândesc
                            pe îndelete -
iar de văd și-o poză
                            cu izvor,
mi se face sete.


                          Baden / Martie/ 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu