marți, 26 martie 2024

După plată și răsplată!


În sfârșit... pe pământ românesc! Glumesc... dar, m-am simțit extraordinar... am fost un ,,răsfățat". În plus, ne-am văzut ,,față în față", cu foarte mulți prieteni de condei. Virtual, ne știam, parcă, de o viață! Evenimentul de la Getafe-Madrid, ne-a adunat din toate colțurile țării - Galați, Petroșani, Constanța, Iași...
Eu, nu am venit cu mâna goală! Dar, azi, nu o să povestesc despre mine! Azi, este despre cei care m-au susținut. Cine sunt?


Ștefan Călin Hrihor și Răzvan Talpoș. Cu mulțumire, pentru implicarea în ce a însemnat ,,Ambasada României din Regatul Spaniei - moment surpriză". Și... chiar au fost minunați! Lucrările lor au fost primite cu multă dragoste.
Din drag și apreciere, Ștefan Călin Hrihor și Răzvan Talpoș au fost recompensați cu
DIPLOMĂ DE EXCELENȚĂ - pozele dovedesc adevărul rostirii mele.
Mulțumesc, Călin!

Mulțumesc, Răzvan! 






VASILE BELE

Chiuzbaia, 26.03.2024

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu