marți, 6 septembrie 2016

REVISTA TUTUROR CODRENILOR - IZVOARE CODRENE


Este în curs de finalizare numărul 15 aniversar al revistei ”Izvoare Codrene”, publicație de cultură, literatură, artă, istorie, religie, etnologie și cu substrat tradițional , prima și singura de acest fel din Țara Codrului, Maramureş.
Numărul următor care va avea peste 130 de pagini cuprinde peste 20 autori de texte. Sigur că nu dăm acum numele lor cum că sunt unii invidioși sau răutăcioși care pot ”influența” pe diferiți scriitori să-și ”retragă” materialele din cadrul publicației noastre (că am întâlnit asemenea ”extraliterați” ba chiar aceștia au ajuns atât de invidioși cum că s-au agățat de unii că de ce au publicat într-o oarecare revistă că nu este serioasă (au spus acest lucru cum că ei n-au fost publicați niciodată în revista respectivă. Însă eu spun că revista ”Izvoare Codrene” nu este ziar în care pot semna texte doar jurnaliștii x și y ci alocăm pagini pentru toți care au ceva de spus în legătură cu oameni, locuri, fapte, obiective, evenimente, legate de zona care o reprezintă revista, fie că autorul textelor este: electronist, constructor, preot, inginer de orice profil, profesor , jurnalist sau scriitor. De aceea am dat nu o dată în anunțurile mele oficiale adresa mea de e-mail: marchisdanut@yahoo.com , prin care pot trimite texte originale toți care au ceva de spus legat de subiectul menționat mai sus.  Să ne auzim cu bine !

Vasile Dan Marchiș, fondator ”Izvoare Codrene”


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu