,,SARBATOAREA INVIERII - LUMINA SUFLETELOR NOASTRE",
avizat MEN in CAERI 2017, Domeniul Cultural – Artistic, Culturi si Civilizatii
II pag. 19, poz. 399.
Nume proiect: ,,SARBATOAREA
INVIERII - LUMINA SUFLETELOR NOASTRE" - CONCURS SI SIMPOZION INTERNATIONAL
Organizatori: Scoala
,,B.P.Hasdeu" Iasi, Scoala ,,Carmen Sylva" Iasi
Condiţii de participare: Participanţii
la concurs sunt: - cadre didactice; - preşcolari de la orice nivel; - elevii
claselor I- VIII; - elevii claselor IX-XII.
Perioadă înscriere: 09.04.2017
- 26.05.2017
Perioadă desfăşurare: 09.04.2017
- 30.11.2017
CONCURSUL
ESTE AVIZAT MEN IN CAERI MEN in
CAERI 2017, Domeniul Cultural – Artistic, Culturi si
Civilizatii II pag. 19, poz. 399. Avizul va fi trecut pe
diplome.
Participantii
la proiectul „ NASTEREA DOMNULUI- RENASTEREA BUCURIEI’’, primesc
diplomele si toate documentele pana pe
30 mai conform cu regulamentul - expediem deja in tara.
TOATE
SECŢIUNILE AU CA TEMĂ PRINCIPALĂ un motiv religios din sfera
sărbătorilor Învierii şi/sau tradiţii şi obiceiuri locale legate de sărbătorile
pascale inclusiv Sarbatoarea Floriilor (Inviere, Patimi, etc.); peisaje de
primăvară, flori, magia primăverii ca anotimp al renaşterii, jocuri de
primăvară, incondeierea oualor, colindul de Florii, etc.
Sunt 10
sectiuni diferite:
1.
Creaţie
plastică
2.
Creaţie
tehnologică
3.
Felicitări
4.
Creaţie
literară
5.
Icoane
6.
Creaţie
tehnico-informatică
7.
Oua
incondeiate
8.
Orice
fel de decoratiune
9.
Afis,
poster, macheta, rebus
10.
Fotografie
Fiecare
participant poate primi urmatoarele categorii de adeverinte asa dupa cum urmeaza:
1.
Adeverinta
de membru al comisiei de evaluare / organizare a concursului - faza
nationala / regionala – pentru acele cadre didactice
care participa la concurs si simpozion fara publicare in numar de minim 4
persoane de la aceeasi scoala sau scoli /gradinite diferite (profesori sau
invatatori) si care expediaza materialele intr-un singur colet catre noi ( pot
fi si 4 persoane de la scoli diferite dar sa expedieze catre noi -
obligatoriu – intr-un singur colet); cadre care s-au implicat in mediatizarea
si promovarea proiectului, facandu-l cunoscut in arealul lor geografic.
2.
Adeverinta
de participant /colaborator la
activitatile proiectului.
3.
Adeverinta
de coordonator elevi.
4.
Titlu
de excelenta / Diploma de merit pentru cadrele didactice care
participa cu lucrari proprii la concurs.
5.
Adeverinta
pentru pregatirea lotului de participanti la concursurile scolare.
6.
Certificat
de voluntar pentru
promovarea culturii a traditiilor si obiceiurilor stramosesti.
7.
Diploma si
adeverinta pentru participantii la Simpozion.
8.
Diploma de
onoare pentru implicarea cu merite deosebite in proiect (o primesc acele
cadre didactice care trimit materialele cerute pentru Culegerea „Pastele de
altadata in cuvinte si imagini”; completeaza chestionarul si se implica in
complexitatea proiectului).
9.
Adeverinta
organizator expozitie la nivel national / international
pentru cadrele didactice care trimit oua incondeiate traditional si
profesional conform tehnicilor din zonele etnografice ale participantilor;
pentru cei care trimit tesaturi, cusaturi traditionale de orice tip si marime
precum si orice piesa de costum popular (brau, ie, naframa etc.); covorase,
stergare, traistute etc. – toate piesele tesute, cusute, lucrate manual.
10.
Adeverinta
autor articol revista cu ISSN pentru cei care publica in Revista proiectului.
11.
Adeverinta
pentru sustinerea performantei scolare si pregatirea remediala a elevilor.
12.
Adeverinta
de multiculturalitate /diversitate prin implicarea elevilor de alte etnii sau
cu CES in proiect
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu