marți, 2 mai 2017

CONCURS SI SIMPOZION INTERNATIONAL Editia a VIII-a Iasi


,,SARBATOAREA INVIERII - LUMINA SUFLETELOR NOASTRE", avizat MEN in CAERI 2017, Domeniul Cultural – Artistic, Culturi si Civilizatii II pag. 19, poz. 399.
Nume proiect: ,,SARBATOAREA INVIERII - LUMINA SUFLETELOR NOASTRE" - CONCURS SI SIMPOZION INTERNATIONAL
Organizatori: Scoala ,,B.P.Hasdeu" Iasi, Scoala ,,Carmen Sylva" Iasi
Condiţii de participare: Participanţii la concurs sunt: - cadre didactice; - preşcolari de la orice nivel; - elevii claselor I- VIII; - elevii claselor IX-XII.
Perioadă înscriere: 09.04.2017 - 26.05.2017
Perioadă desfăşurare: 09.04.2017 - 30.11.2017
CONCURSUL  ESTE  AVIZAT   MEN  IN  CAERI  MEN  in  CAERI  2017, Domeniul  Cultural – Artistic, Culturi si  Civilizatii II pag. 19, poz. 399. Avizul  va  fi  trecut  pe  diplome.
Participantii la proiectul „ NASTEREA  DOMNULUI- RENASTEREA  BUCURIEI’’, primesc diplomele  si  toate  documentele   pana pe  30  mai conform cu regulamentul - expediem deja in tara.
TOATE SECŢIUNILE AU CA TEMĂ PRINCIPALĂ un motiv religios din sfera sărbătorilor Învierii şi/sau tradiţii şi obiceiuri locale legate de sărbătorile pascale inclusiv Sarbatoarea Floriilor (Inviere, Patimi, etc.); peisaje de primăvară, flori, magia primăverii ca anotimp al renaşterii, jocuri de primăvară, incondeierea oualor, colindul de Florii, etc.
Sunt 10 sectiuni diferite:

1.              Creaţie  plastică
2.              Creaţie  tehnologică
3.              Felicitări
4.              Creaţie literară
5.              Icoane
6.              Creaţie tehnico-informatică
7.              Oua  incondeiate
8.              Orice fel  de  decoratiune
9.              Afis, poster, macheta, rebus
10.          Fotografie

Fiecare participant poate primi urmatoarele categorii de adeverinte asa dupa cum urmeaza:
1.              Adeverinta de membru al comisiei de evaluare / organizare  a concursului - faza  nationala / regionala  – pentru acele  cadre didactice  care  participa la concurs si simpozion fara publicare in numar de minim 4 persoane de la aceeasi scoala sau scoli /gradinite diferite (profesori sau invatatori) si care expediaza materialele intr-un singur colet catre noi ( pot fi si 4 persoane de la scoli diferite dar sa expedieze catre noi -  obligatoriu – intr-un singur colet); cadre care s-au implicat in mediatizarea si promovarea proiectului, facandu-l cunoscut in arealul lor geografic.
2.              Adeverinta de participant /colaborator la activitatile proiectului.
3.              Adeverinta de coordonator elevi.
4.              Titlu  de excelenta / Diploma de merit pentru  cadrele  didactice  care  participa  cu  lucrari proprii la concurs.
5.              Adeverinta pentru pregatirea lotului de participanti la concursurile scolare.
6.              Certificat de voluntar pentru promovarea culturii a traditiilor si obiceiurilor stramosesti.
7.              Diploma si adeverinta pentru participantii la Simpozion.
8.              Diploma de onoare  pentru implicarea cu merite deosebite in proiect (o primesc acele cadre didactice care trimit materialele cerute pentru Culegerea „Pastele de altadata in cuvinte si imagini”; completeaza chestionarul si se implica in complexitatea proiectului).
9.              Adeverinta organizator  expozitie  la nivel national  / international pentru cadrele didactice  care trimit  oua incondeiate traditional si profesional conform tehnicilor din zonele etnografice ale participantilor; pentru cei care trimit tesaturi, cusaturi traditionale de orice tip si marime precum si orice piesa de costum popular (brau, ie, naframa etc.); covorase, stergare, traistute etc. – toate piesele tesute, cusute, lucrate manual.
10.          Adeverinta autor articol revista cu ISSN pentru cei care publica in Revista proiectului.
11.          Adeverinta pentru sustinerea performantei scolare si pregatirea remediala a elevilor.

12.          Adeverinta de multiculturalitate /diversitate prin implicarea elevilor de alte etnii sau cu CES in proiect

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu