luni, 29 mai 2017

Victor Rebengiuc:" Vreau sa stiu cum si-a facut domnul Dragnea mosia pe care o are in Alexandria, cum are el paduri cu vanat, cum are lacuri cu pesti, cum are hoteluri, de unde le-a facut?"

Victor Rebengiuc a vorbit intr-un interviu acordat Digi 24 despre rezistenta oamenilor la presiunile politice, familie, legea cinematografiei, si-a spus parerea despre bogatii Romaniei, intrebandu-se si asteptand un raspuns despre cum a facut avere Liviu Dragnea, presedintele PSD.
Actorul a mai spus ca face parte dintre cei nemultumiti de felul cum este condusa tara si este convins ca politica, in Romania, "se plateste bine".

"Eu fac parte dintre cei care sunt nemultumiti de felul in care a fost condusa tara de multa vreme, si n-am ajuns inca la un grad de satisfactie, in afara de problemele mele profesionale, unde mai am si satisfactii. Problemele de existenta de viata, de libertate, de aspiratii la nivel de tara nu-mi creeaza stari de multumire", a adaugat.

Actorul Teatrului National nu-si explica cum politicieni care au fost angajati la stat isi permit luxul unui trai demn de Hollywood. "Eu nu pot sa-mi explic in niciun fel treaba asta. Eu astept explicatii in legatura cu chestia asta. Vreau sa stiu cum si-a facut domnul Dragnea mosia pe care o are in Alexandria, cum are el paduri cu vanat, cum are lacuri cu pesti, cum are hoteluri, de unde le-a facut? Si nu numai el".

"Exista mari bogatasi in Romania. Este poate una din putinele tari din lume care are mari bogatasi proveniti nu din economie si industrie, ci din politica. Politica se plateste bine in Romania. Fiecare trebuie sa deconteze, sa spuna ce a facut. La mine tot ce am castigat e usor de verificat", adauga Rebengiuc.

Are Romania gena coruptiei? "Domnule, daca merge? Ala a furat si nu-l ia nimeni de gat, de ce sa nu incerce omul? Eu nu am ce sa fur, decat experienta. Teatrul se si fura, in afara de talent. Cand il vezi pe ala cum joaca, e interesant, cum se misca in scena. Nu se poate pedepsi nimic din asta, pentru ca e un furt legal. Altceva nu am ce sa fur din teatru. Sa fur costumul lui Richard al II-lea si sa umblu cu el pe strada. Ar fi o idee buna", a glumit Victor Rebengiuc.

Actorul a declarat ca il intereseaza mai putin politica de acum incolo. "Nu-mi mai pasa de acum incolo ce se intampla, cei tineri sa se preocupe de asta". Cu toate acestea, Victor Rebengiuc a simtit nevoia sa ia atitudine public, dupa protestele din februarie. "Faptul ca s-a intamplat ceva cu totul si cu totul anormal. Nu poti sa legalizezi hotia, nu poti sa spui, domnule, in tara asta ai dreptul sa furi si nu te pedepseste nimeni, cum sa nu fii revoltat cand se intampla asta? Sigur ca te revolti". Sursa Ziare.com

                                                                                                             L.C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu