Austria blochează România la poarta Schengen și se opune aderării terestre a țării noastre. Șeful ANPC, Horia Constantinescu, a explicat că, după ce a văzut cum ”am fost scoși la tablă de mai marii Europei” a trimis inspectorii ANPC peste benzinăriile OMV-Petrom, pentru că a vrut să vadă exemplul de bune practici ale austriecilor. Inspectorii au verificat 197 de benzinării, iar 11 dintre acestea au fost direct închise, pentru restul s-au dispus amenzi usturătoare.
”În ultimele 2 zile, ANPC a desfășurat ample acțiuni
de control vizând benzinăriile OMV, fie prin intermediul stațiilor asociate
Petrom-OMV. S-au desfășurat câteva sute de acțiuni de control, urmând a fi
centralizate în următoarele zile.
În momentul în care am văzut că am fost scoși la
tablă de statele puternice din Europa și ni s-a explicat de ce nu ne putem noi
califica pentru etapa următoare sau de ce suntem corigenți la diverse materii.
Așadar, ne-am luat pixurile și carnețelele și am mers la cei care ne explică de
ce nu suntem noi potriviți cu Europa să ne arate cum trebuie făcute lucrurile.
Mare surpriză, ajungând la aceste benzinării am găsit o grămadă de nereguli.
Pompele de benzină ar trebui să fie funcționale în
parametri de 100%, conform așteptărilor fiecăruia dintre consumatori, numai că
iei pistolul îți dai seama fie că ăsta curge, fie că nu funcționează așa cum ar
trebui, fie că nu au elementul de plastic care face să nu intre cu totul în
rezervor. Toate lucrurile acestea te duc cu gândul la ideea că noi am primit pe
teritoriul României pompe second-hand sau pompe de o calitate inferioară, alta
decât cele ale operatorului economic, acolo unde el respectă țara respectivă.
După ce am trecut de această etapă, ne-am dat seama
că ne-am murdărit pe pantofi în bălțile de combustibil. Nu neapărat că ne fură
cineva, dar nici nu ne tratează cu respect. Câțiva mililitrii sunt, dar dacă-i
înmulțim cu milioanele de utilizatori în fiecare lună, vedem că este o
cantitate foarte mare. Acum înțelegem de ce vor ei să exploateze resursele
naturale din România, pentru că ei au convingerea că o parte din combustibilul
aflat în pământ este al lor. Vom trimite o adresă către Garda de Mediu pentru
că dacă noi tolerăm un astfel de impact asupra mediului, înmulțit cu numărul de
stații, mai avem puțin și o să concurăm cu Qatarul, având mai multă benzină
scursă în pământ.”, a spus Horia Constantinescu.
Sursa:
NN
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu