joi, 25 aprilie 2024

Întâlnire literară cu elevii din Satulung!

 


25 aprilie 2024

Biblioteca Județeană ,,Petre Dulfu", Baia Mare
Întâlnire cu elevii claselor V-VIII de la Școala Gimnazială Satulung, prof. Maria Adela Borșe.


Alte zile interesante,din acest Prier, capricios. Altă experiență de ținut minte - întâlnire literară cu un grup de elevi ai Școlii Gimnaziale Satulung, în cadrul proiectului școlar ,,Săptămâna alt fel!".
Am acceptat invitația de a fi prezent la această întâlnire, cu bucurie și cu emoție...
Știam un singur lucru - că ei elevii, sunt curioși despre cum se ,,naște" sau despre cum se scrie o carte? Apoi, ce scrii și pentru cine scrii? De ce avem nevoie de carte? Simplu! Priviți, condiția/poziția celor care ,,sunt învățați" și a celor care nu au iubit școala și nici cartea. Faceți o banală comparație. Au fost prezenți, din partea scriitorilor, Flavia Oltea Foltoș, Larisa Viragh, Janeta Joca, Liviu Coroiu și subsemnatul. Am citit și s-a citit poezie de calitate. Dialogul a fost extrem de interesant, chiar din prima clipă. Trebuie să recunosc faptul că, am fost cel mai apreciat dintre poeții prezenți. De ce? Înainte de toate, elevii ne-au surprins cu poezie. Au citit din creațiile noastre. Aici, am condus în topul preferințelor literare. Le mulțumesc celor care au ales spre a citi cele mai recente poezii de-ale mele de-ale noastre. Am prezentat cele mai recente apariții editoriale. S-au prezentat cărți, dar și revista DIN VATRA SATULUI - unul dintre numerele anului 2023, pentru că doar pe alea le mai aveam în ,,stocul personal". 

VASILE BELE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu