miercuri, 22 martie 2017

Poezii de Mihaly EPLI

                                               *
Fericirea mea e exprimata prin frumusetea ta ce m-a inndulcit,
Tristetea mea provine din fieare cuvant neexprimat ori litera rostita
Bucuria mea fluctuanta azi stagneaza caci mi-e dor...
Existenta e un stagiu ori o lacuna ce nu s-a exprimat
Lumina ce m-a mangaiat azi ma incalzeste enorm in inima
Oare de ce am acest sentimet indecis in mine,care provoaca
Oare de unde-mi debuteaz mintea ori orologiul inimii mele sa te iubesc
Nu stiu raspunsul la aceasta intrebare pusa de filosofie
Doar atat ca tu existi si eu exist in inima ta implinita de Amor
Ori sunt prea prost ca sa nu constat ca tu esti langa mine

Cuvintele exprima multe detalii sau inima goala bate mereu
Indusa de a crea o alta lacrima prin a ei speranta
Nu stiu de ce simnt ceea ce simnt
Atunci cand cu lacrimi desarte te ating
Nu stiu de ce-mi place al tau zambet ce ma-ncanta noaptea
Sau poate sufletul meu dicteaza asa -
Eu gandesc atunci cand tu mmma lasi
Eu traiesc atunci cand cu-n raas bun ma lasi
Dar de ce simnt asa atunci cand iti vad ochii caprui
De ce acest sentiment tenebros din mine Iubito
Acum simnt ca ma doare orice atingere de a ta
Sau m-am blocat cand m-am uitat ultima data la tine
La lumina din sufletul meu gol ce acum plange -
Ori am vazut constelatia albastra ce m-a facut sa zambesc
Acel licar,acel vahnet ce m-a facut sa creez
Intr-un Univers gol durerea mea din suflet -
Cuvintele ce candva te-au mangaiat
Al meu eruptiv si colosal druidal regret
A mea minte ce a faurit chipul tau pe acest pamant
A creat stele ce se exprima prin dureriiile tale
A creat lumina ce a patruns prin intuneric si moarte
                               **
Regrete
Poate atunci mi-a fost frica
Acum regret ca nu am fost langa inima ta
Poate azi sunt prost ca nu te-am putut iubi cu adevarat
Dar sunt implinit de fericire ca esti langa mine
Oare viata mi-a corectat an asa fel de
A avea mustrarea constiintei sau unde
Unde am gresit ca tremur cand te imbratisez
Sfant nu sunt,recunosc dar acum regret
Ca nu te-am sarutat nu te-am ascultat...defect
Am cand fad fericirea altora si eu delirez
Sau ma imbat in lacrimile mele de melancolie
Adevarul nu-l voi afla niciodata
Aceasta greseala am facut-o de doua ori in viata
Azi cugetand pas cu pas sunt trist
Ca tu m-ai iubit atunci dar eu te-am impins
i In haul intunecat al prostiei mele...din adins
Cred or stiu ca am gresit titanic
Dar stiu ca prin asta te iubesc
Necugetarea-mi rapida ai observat-o
De aceea ai zambit atunci cand mi-am continuat
Pasii plumburii spre destin si ti-am spus adio
Cand am plans in drum regretand minutul
Or faptul ca sangele meu simte-a altfel-
Atunci batea inima in mine
Ca un vulcance erupe nascut din ambrozie
                      ***
Poate intr-o zi cand am sa ma trezesc din eterna betie am sa te ascult
Poate atunci cand nu am sa mai fiu am sa regret ca nu am tinut la tine
poate asa demonic cum sunt te iubesc din toata inima mea
Poate vei apuca ziua in care eu am sa mai traiesc
Iti multumesc ca existi pentru mine
Poate acest mesaj il citesc si altii dar lumea e rea caci
Simnt eterna meamelancolie ce m-a-nbucurat
Azi te iubesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu