duminică, 2 mai 2021

Să ne ierți Doamne pe toți



Doamne iartă-mi orice vină!
Vina de-a mă fi născut,
Vina de-a vedea lumină,
Vina de-a te fi vândut!
Nu doar Iuda-i vinovat!
Toți suntem! Toți ți-am greșit!
Toți trăim într-un păcat
Când mai mare, când mai mic!
Doamne iartă-mi neputința,
Lașitatea, slăbiciunea,
Nu mi-am lepădat credința!
Recunosc că nu-s mai bună
Decât cei care pe cruce
Ți-au bătut piroane-n mâini
Și făcându-și singuri lege
Ți-au pus coroană de spini!
Numai tu știi cât de grea
A fost crucea ce-ai purtat
Pentru lumea asta rea
S-o răscumperi din păcat!
Doamne iartă-mă că sunt
Doar un fir de praf în vânt,
Iară-mă când râd, când plâng
Și când calc pe acest pământ!
Iartă-mă că nu Te merit!
Însă Tu nu m-ai lăsat
Și cu mine ai venit
Tot pe unde am umblat!
Doamne iartă-mi orice vină
Și Te rog dac-ai să poți,
Cu a Ta forță divină,
Să ne ierți Doamne pe toți!
Liliana Smerea Vacaru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu