miercuri, 26 mai 2021

Zece epigrame semnate de către NISTOR I. BUD (Clubul SPINUL Baia Mare)

 

                                             Nistor I. Bud, Gelu Dragoş, Ioan Şiman

Cârmacii noştri

Avem prea mulţi incompetenţi

Să meargă treaba bine-n ţară,

În şcoli au fost tot repetenţi

Şi-acum fac ţara...de ocară!

 

Ce-i amanta?

E-o muiere mai cu moţ

Domină în căsnicie,

E un rău pentru soţie

Şi o dulceaţă pentru soţ.

 

Amărâtul lăudăros

Când trec pe la magazine

Simt că-mi lasă gura apă,

Dar când trec pe la vecine,

Nici o damă nu îmi scapă.

 

Unui afacerist

Are casă, vile, bani,

Să citească nu prea ştie,

C-a studiat doar patru ani

Dar şi-aceia-n puşcărie!

 

Parlamentarii noştri

Ei cu drag şi sârg muncesc

Şi cât pot ne ocrotesc,

Dar când urcă la tribună,

Din adevăr, ei fac...minciună!

 

Discutând despre fidelitate

Îmi spune un amic aseară,

Soaţa-i fidelă, nu te înşeală,

Ci doar aşa, din plictiseală,

Ea cu alţii...te compară!

 

Numai la Fersig

Deşi e criza tot mai mare

Şi nu sunt hribe de vânzare

Acum la Fersig servim:

Cu bere, hribi şi-un vin sublim!

 

Mărturisire

Când mă-ntorc devreme-acasă

Soaţa mea e drăgostoasă,

Dar de vin spre dimineaţă

Are nevoi şi nu-i glumeaţă.

 

Căutare zadarnică

De trei luni tot umbi lela

Să o afli pe Ghizela,

Dar o cauţi în zadar,

C-a fugit c-un pădurar.


La noi în casă

Eu cu soaţa mă împac

După cum e şi fireşte

Astăzi scumpa mea vorbeşte

Mâine-i rândul meu să ...tac!

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu