Începând cu data de
23.06.2014, cetăţenii români cu domiciliul în România pot opta pentru a primi
paşapoartele la domiciliu sau reşedinţă.
Dacă persoana care solicită eliberarea paşaportului electronic optează
pentru livrarea acestuia la domiciliu/reşedinţă trebuie să completeze cererea
suplimentară „CERERE LIVRARE CURIER”. Contravaloarea acestui serviciu este de
8,68 lei, inclusiv T.V.A. şi se va achita la primirea paşaportului. Furnizarea
numărului de telefon pentru prestarea acestui serviciu este obligatorie.
Curierul va livra paşaportul sub semnătură de primire doar titularului,
unuia dintre părinţi (în cazul minorilor care nu au împlinit vârsta de 14 ani)
sau unei persoane împuternicite (prin procură specială autentificată). Destinatarul
primeşte automat un SMS în care este informat cu privire la ziua în care va fi
efectuată livrarea, adresa la care va sosi curierul şi numărul de document de
transport ce va însoţi plicul cu paşaportul. Dacă în termen de 5 zile
lucrătoare de la primirea notificării prin SMS destinatarul paşaportului nu
este găsit la adresă, iar curierul nu a putut lua legătura telefonic cu
destinatarul, plicul conţinând paşaportul va fi returnat la serviciul public
comunitar pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple judeţean din raza de
domiciliu/reşedinţă.
Paşaportul va putea fi preluat
oricând de la sediul respectivului serviciu public comunitar pentru eliberarea
şi evidenţa paşapoartelor simple judeţean.
Institutia
Prefectului judetul Maramures
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu