sâmbătă, 13 aprilie 2024

ȚIE... DOAR ȚIE!


Motto:

,,Nu pot schimba nimic din ce a fost. Și nici nu îmi doresc. Trăiesc prezentul cu maximă intensitate și îmi place să adun gânduri și vise, în cunună de catifea, pentru prima zi de iertare! Privesc înainte și nu mă pot vedea în alt fel decât așa cum aș vrea să fiu! Și sunt... așa cum sunt. Nimic spectaculos!"...
Te-am adunat în cuvânt
și în lumina șoaptelor
trimise în răsăritul zorilor
printre împliniri și rouă
să îmi fii temelie
gândului rămas rebel.
Nu îmi pot închipui
clipa viitoare
fără bucuria zâmbetului tău
fără seninul dăruit din privirea ta
fără glasul sufletului tău
îmi ești și îmi vei fi respirație
și sărut și iubire
și tot ce înseamnă azi
și tot ce îmi doresc mâine...
Te voi așeza în zborul
altor veacuri pentru a rămâne
în liniștea acestei veșnicii
pe care am cules-o
din verdele-miracol al
tinereții din sufletul tău.
Mi-ai dăruit cântec îmi ești refren
mi-ai chemat zâmbetul dintr-un gând
îmi ești împlinirea unui vis
mi-ai adunat șoaptele în limpezimea
izvorului
îmi ești seninul rugăciunii...

VASILE BELE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu