sâmbătă, 13 aprilie 2024

VĂPAIA VIEȚII



Să-mi dai iubire zorii dimineții
Și cu parfum de primăvară-n ei,
Să simt din nou mireasma tinereții,
Când pașii mei treceau lin pe alei.
Să număr iar castanii ce se-nșiră
Ca și soldații-n margine de drum,
Din ramuri să țâșnească zvon de liră
Iar dintre flori să-mi pui culori în pumn.
Pe chipul meu să înflorească-un zâmbet,
Iar ochii mei azur din cer să ia,
În aer să aud din nou un zumzet,
De gâze ce nectarul vor să-l bea.
Izvor de fericire să-mi înșire
Mărgăritare pe obrazul trist,
Să dau atunci întregii lumi de știre,
Că nu mai plâng, e doar un rol de-artist.
Văpaia vieții iar să se aprindă
În inima ce plânge uneori,
Să-mi pun în păr un busuioc din grindă
Și să alung din cale negri nori!

Autor: Aurelia Oancă
02.04.2024
Foto: imagine internet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu