luni, 23 mai 2016

pentru femeia ce-o aştept

                                Gelu DRAGOŞ

sufletul meu 
e o coală de hârtie 
pe care inima  
a început să 
 
scrie femeie 
pentru tine 
al iubirii vers 
 
din vise mi-am clădit 
un univers 
în care suntem
împreună - 
o tu   
şi un eu 
nedespărţiţi 
 
şi drept dovadă 
la picioare 
 
îţi aştern  
covor din lăcrimioare  
îmbălsămate în lacrimi  
de iubire 
 
să ne aducă  

fericire.

        P A R O D I S  GELU DRAGOŞ 

                                                              de Lucian Liviu PERŢA



pentru femeia ce-o aştept

sufletul meu,
noapte şi zi,
adică mereu,
scrie poezii

pentru tine scrie,
draga mea soţie,
asta să ştii

mulţumită ţie
am o familie,
un mic univers,
pe care, din mers,
şi uşor şi greu,
noi doi,
îl lărgim mereu

drumul înapoi
nu e pentru noi

drept pentru care
acum îţi aştern,
 cu iubire, la picioare,
acest poem,de-etern

dor şi fericire,
pân dincolo de fire!

P.S.
 nu face imprudenţa
 să-i dai textul lu Perţa !      
                                                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu