luni, 13 august 2018

Simona Halep, a câştigat al doilea titlu la Rogers Cup


 Învingătoare în faţa lui Sloane Stephens (25 de ani, 3 WTA), scor 7-6, 3-6, 6-4, Simona Halep (26 de ani, 1 WTA) a cucerit, duminică seară, al 18-lea trofeu al carierei şi al treilea din 2018. La finalul celor două ore şi 39 de minute de luptă fenomenală contra jucătoarei din SUA, Simona a vut un discurs în care a atins toate punctele.

Simona a vorbit frumos despre adversara sa, apoi a avut un mesaj pentru Darren Cahill şi întreaga sa echipă: "E un sentiment plăcut să vorbesc din nou din postura de câştigătoare la Montreal. Simt că am atins cel mai bun nivel al meu aici, chiar dacă nu m-am simţit bine de la început. Mă simţeam foarte obosită, dar am luptat din greu. Felicitări, Sloane, mă faci să joc din ce în ce mai bine. A fost un nou meci grozav, sper că vom juca mult mai multe finale mari împreună. Mereu facem meciuri frumoase!

Am fost puţin nebună pe teren, îmi cer scuze, poate a fost din cauza căldurii. Îmi pare rău, Darren, dar îţi mulţumesc pentru munca pe care o depuneţi cu mine, sper să mai vină şi alte trofee. Mulţumesc organizatorilor, mă simt bine mereu aici în Montreal. Le mulţumesc directorilor turneului, sponsorilor, WTA-ului, faceţi o treabă minunată pentru noi. Aş vrea, de asemenea, să le mulţumesc românilor de acasă, ştiu că vă treziţi mereu şi îmi urmăriţi meciurile", a transmis Simona.

Simona Halep este campionă la Montreal pentru a doua oară în carieră, după ce a învins-o pe Sloane Stephens în finală cu 7-6, 3-6, 6-4. A fost un ultim act fabulos, cu multe răsturnări de situaţie, poate una din cele mai frumoase partide din 2018. Românca obţine al treilea titlu din acest an după Shenzhen şi Roland Garros şi se desprinde la aproape 2.000 de puncte în ierarhia mondială faţă de Caroline Wozniacki.

CLASAMENT WTA, TOP 10:

 1. Simona Halep (România) 8.061 de puncte

2. Caroline Wozniacki (Danemarca) 6.135

3. Sloane Stephens (SUA) 5.727

4. Angelique Kerber (Germania) 5.255

5. Caroline Garcia (Franţa) 4.680

6. Petra Kvitova (Cehia) 4.550

7. Elina Svitolina (Ucraina) 4.470

8. Karolina Pliskova (Cehia) 4.345

9. Garbine Muguruza (Spania) 4.535

10. Julia Goerges (Germania)  3.900.

                                                                                          C.S.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu