vineri, 31 august 2018

Comunicat de presă

   ROMÂNIA
MINISTERUL AFACERILOR INTERNE
INSTITUŢIA PREFECTULUI - JUDEŢUL MARAMUREŞ
                                                                                   
                                                                                               
31 august 2018
                                              Purtător de cuvânt: Dan Bucă,
                            Tel.: 0755-112726

                                                                                                                              

De la 1 septembrie programul de lucru cu publicul la serviciul de pașapoarte revine la normal

              Programul de lucru cu publicul la Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple Maramureș revine la programul inițial, în zile de luni, marți, miercuri și vineri, între orele 8.30-16.30, respectiv ziua de joi, între orele 8.30 – 18.30. Programul de lucru cu publicul la punctele de lucru mobile din municipiul Sighetu Marmației și orașul Borșa va rămâne neschimbat, în ziua de luni, respectiv de joi.      
    ” În perioada 27 iulie – 31 august programul de lucru al serviciului a fost prelungit, prin Ordinul prefectului nr.330/2018, în intervalul orar 8.30 – 18.30. Decizia a fost luată la nivel central, având în vedere programările electronice realizate pe platforma națională, respectiv pentru a oferi servicii de calitate și a evita aglomerația la ghișeele serviciului, având în vedere faptul că pe perioada vacanței de vară, maramureșenii care lucrează în străinătate au revenit acasă și au depus cereri pentru obținerea documentelor de călătorie. Județul nostru a beneficiat de suplimentarea unei stații și deschiderea unui ghișeu pentru programul cu publicul. La Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple Maramureș au fost depuse în lunile iulie și august peste 8300 solicitări pentru obținerea pașaportului (față de peste 6500 cereri depuse în aceeași perioadă a anului trecut). S-au eliberat cetățenilor peste 1200 pașapoarte simple temporare și peste 5500 pașapoarte simple electronice”, a spus subprefectul Alexandru Cosma.
                Vă reamintim că achitarea taxelor aferente pentru eliberarea documentului de călătorie se efectuează la ghișeele de la finanțe, respectiv unitățile CEC Bank. De asemenea, programările electronice pentru depunerea cererilor se realizează pe platforma națională www.epasapoarte.ro


Instituția Prefectului – Județul Maramureș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu