luni, 8 mai 2023

Din cutia cu corespondență!

Poeta Elena Fecioru Scânteioară, mi-a trimis un caiet-manuscris cu câteva poezii. Îi cerusem material pentru revista ,,Din vatra satului”. Mi-a spus că nu se știe cu calculatorul și că este și bolnavă. Printre altele, azi, sunt bucuros că i-am primit materialul. Îl voi prelua cu drag și va fi inclus în viitorul număr de revistă. Domnia Sa, a trimis material, inclusiv pentru concursul ACROSTIH ȘI POEZIE - DIN VATRA SATULUI. Felicitări, bună prietenă, Elena Fecioru - Scânteioară, pentru întreaga activitate literară.

Azi, am să vă ofer poezia: ,,Faguri”!
Dulci revărsări de raze mă farmecă ușor
Și-n tainice fioruri simțirea se îmbracă,
Îmbrățișez pădurea cu aripă de dor,
Să-i port sărutul tânăr spre timpuri de baladă.
Scăldată-n fir de apă, cuprind suflarea doinei
Și-n valurile vremii îi dăltui trăinicia,
Îngemănând cântarea cu fagurele vorbei,
Dau țării nemurirea și munților solia.
În brațele câmpiei adun în legănare,
A spicelor cosițe în muguri calzi de pâine,
În faguri de lumină s-adun îmbrățișare,
Dând rumene săruturi, ecoului spre mâine.
semnează - Scânteioară
N.A.
Am avut bucuria de a ne auzi la telefon, dar de văzut personal, nu ne-am văzut niciodată. Are câteva cărți tipărite. Uneia dintre ele, chiar i-am făcut o recenzie, pentru care, mi-a mulțumit cu lacrimi de bucurie. M-a impresionat scrisul Domniei Sale. Viața trăită. Cu bune, cu rele! Cu ajunsuri și ne-ajunsuri. Cu multe sau cu puține. Nu este niciun secret din ele. Acestea, sunt tipărite, sub forma un CV, și-n cărțile poetei. Am inclus recenzia volumului în proiectul nostru literar: ,,Antologii de texte. Recenzii de cărți - personalități ale literaturii contemporane. Sincerus verba”, vol. 5, coord. Vasile Bele, Nelu Danci și Gelu Dragoș. Știu despre poetă și cărțile sale, de la buna prietenă, de la Sighișoara - Gabriella Costescu - membru fondator al revistei ,,Creneluri sighișorene”, dar și un important om de cultură, promotor cultural valoros.

VASILE BELE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu