luni, 28 iulie 2014

"Eroul de la Bratislava", Gheorghiţă Geolgău, operat de urgenţă!

Preşedintele celor de la C.S.U. Craiova, Gheorghiţă Geolgău, trece prin momente dificile. Fostul mare jucător al "Craiovei Maxima", denumire dată de poetul Adrian Păunescu, a fost operat de fiere vinerea trecută, iar acum se află internat la Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţe din Craiova, anunţă micapi.ro.
Primele probleme au apărut luni, 21 iulie, pentru fostul mare fotbalist. Atunci a fost dus la spital pentru că nu se afla într-o stare prea bună. Analizele au rezultat că este nevoie de operaţie.
"Am avut o mare durere de stomac, vomă şi apoi frisoane. Cînd am văzut că mi-e tot mai rău, am mers la spital. Doctorii au decis să mă opereze de urgenţă şi să-mi scoată fierea. Operaţia a decurs bine, deşi a durat mai mult decât credeam. Acum mă simt bine, iar mâine, 29 iulie, o să mă externez dacă totul e bine. Le mulţumesc medicilor, personalului auxiliar care a avut grijă de mine, precum şi familiei", a spus Geolgău pentru sursa citată.Preluare GSP


                                                                               Iuliu Ionuţ DRAGOŞ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu