joi, 30 iulie 2015

Poesis - Gelu DRAGOŞ

aşa am trăit eu

între două inundări
ale sufletului
am săpat o fântână
cu apă limpede
răcoroasă
cu braţele-mi aspre
am ridicat o casă
visând lalele pestriţe
împreună cu Ana
am zămislit doi copii
ce ne sunt
lumina vieţii
printre atâtea coşmaruri
hăituit de atâtea năluci şi  rele
am zărit lumina
chipului Tău  Doamne
ştiu, ca să fiu cu Tine
va trebui să plec
 departe…


 încă mai zac…
               Motto „când asfinţesc nici prieteni n-am”


greoi cu răsuflarea tremurândă
încă mai zac în trupul meu de lut
în mintea mea dansează
clipele cu tine
şi curg şiroaie picuri reci pe tâmplă
azi aş da tot să îmi cunosc destinul
mi-aş pune viaţa toată
pe-un taler de cântar
să văd cât valorează bucuria
                    ochii ei nemăsurat de mari
în crezul meu rămân
statornic neclintit
învăţ durerea s-o suport
 pierind în somnul nopţii
aş fi ... învingător ?!


Un comentariu:

  1. Felicitari! O voce puternica a Maramuresului se intrevede pe zi ce trece! A.B.

    RăspundețiȘtergere