duminică, 2 iulie 2023

Bețivanul...(reeditare)

 



 Era și este nimeni în drum. Paznic de utilaje pe malul Săsarului. Mă contactează soția lui îngrijorată: ”Unde-i Vasile?!”  Îi răspund: ”
Vasile scrie poezii...! Vasile al nostru era de fapt bolnav, avea ASFALTITĂ, acum are NARCISISM în formă continuată...

Din mesajele trimise de patruped:

 Domnul doctor Ganea a venit la lansarea de carte în Baia Mare și s-a așezat bucuros lângă mine.  Și m-a întrebat multe cele legat de întruniri literare. Cu ce îl trag eu în jos pe domnul Ganea, tâmpit ce ești. El m-a lăudat peste tot că eu am clasă. Am fost apreciat în bibliotecă de conducerea revistei Nord literar că doar eu și doamna Delia Muntean din Maramureș am publicat în revista de mare prestigiu Lumină lină din New York SUA.  Poți veni la Cluj la intrunire că te vor arăta toți cu degetul ce obraznic ești, defăimător și invidios fără scrupule, tu şi Bele Vasile. Un poet de doi bani, măcar tu scrii câteva idei. Te pune omule și scrie cărți nu tot bârfi că ai scris abia o carte de versuri în aproape o jumătate de secol. Eu am publicat 9 volume de versuri din care sunt publicate peste 130 poezii în peste 40 dintre cele mai prestigioase reviste din Romania și nu numai. Că bârfești tu cu cârcotașii tăi, mă doare în canci. Valoarea mea iese la iveală. Eu voi mai fi publicat în 15 reviste până la sfârșitul anului. Să vezi ce revistă mă va publica luna următoare. O revistă de mare prestigiu, în care n-a publicat chiorean de decenii   Ai scris o carte în o jumătate de secol. Îmi spui tu mie prost, măi nemernic și denigrator defăimător fără scrupule!  Degeaba mergi tu și încă doi,trei la Ligă la Baia Mare, și cu Baintan, că în rest nu mai merge nimeni la Baia Mare. Știe domnul Țene că ați distrus filiala cu cârcoteala voastră. Eu sunt  în 16 numere ale prestigioasei reviste Boema peste 40 de poezii . Mi-ar fi rușine acum să mai stau lângă tine undeva, așa cum la mulți le este, dar nu se arată. Tu cu blogul tău la care dau like-uri abia câte trei,patru pe zi. Eu am sute de colaboratori la revistă din 5 țări. Primesc materiale săptămânal cu sutele de la nenumărați colaboratori  Îmi spui tu mie prost, măi trântor și bețiv invidios. Ai scris o carte de versuri în aproape o jumătate de secol. Hai că eu îți arăt clasă și stil  la poezie cu creații pe care le-am publicat în zeci de reviste din Romania și nu numai. Și în câte voi mai publica ,nu ai tu atâția ani. 

Trimis din Yahoo Mail Vaile Dan Marchis

4 comentarii:

  1. Mai scula, doctorul Ganea e fost si este actual colaborator al Securitatii! Fiind inject si injectat cu banii a facut avorturi pe bani grei la Tecuci, a intrat in sindicat sa fie sef dar are un singur membru... pe doamna Virginia Paraschiv! Fiind bolnava, accepta totul de la genialul compozitor la care-i inundeaza bucataria cu gandaci! bDar el e genial mason...

    RăspundețiȘtergere
  2. Vitelule, langa mine sta lume buna, dar fiind prost nu ma incumet sa-ti spun! Hotul striga hotul! Hotaraste-te sta lumea cu mine sau nu? Iar clipesti des...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cica iti put hainele, stand in chirie nu ti-ai cumparat masina de spalat...

    RăspundețiȘtergere
  4. Domnule Dragos, nu-l bagiti in seama! E prost ca gardul...

    RăspundețiȘtergere