miercuri, 29 iunie 2016

Perle la Limba Română, Evaluarea Naţională 2016


  • . ”Genul liric este o poezie cu versuri şi cu personaje multe care ştie să ungă şi să sensibilizeze sufletul oricărui visător.”
  •  ”Sunt prezente personajele, o primă trăsătură salcâmul şi florile albastre.”
  •  ”Naratorul este implicat, povestind o poezie, e una specială, care are versuri.” 
  •  Am fost într-o insulă. Nu este precizat omul în articolul poetei Andreea, este unul ca în basme ”illo tempore”, nu are nici titlu deoarece este ziar.”
  •  ”Exemplu de completivă directă: Unde voi face liceul frate?! sau Unde am fost îndrăgostită?
  • ”Am fost într-o staţiune şmecheră, trendy şi cool, cu gipanul tatălui meu , acolo am întâlnit oameni ok care ştiau ce înseamnă viaţa. Am băut băuturi din alea scumpe, nu prea întâlneşti în ţara asta prăpădită” 
  • ”Sinonim pentru alerga este a zbura peste sus” căci are sinonim o conjuncţie subordonatoare ”Primul vers are multe consoane, al doilea vers are şi mai multe consoane.”
  •  ”Poetul este precum o femeie, se simte extaziat de un copac care are flori albe, deci este unul ca în basme, care ştie să fascineze lumea.”
  •  ”Naratorul spune că salcâmul este personajul principal şi protagonistul romanului Salcâmi.”
  •  ”Repetiţia obositoare ”voi” zice că noi lumea nu avem cum să fim ca el, cu imaginaţie.” 
  •  Când am văzut că vine extraterestrul , am plecat peste munţi şi mări, precum Făt-Frumos. Zona turistică este casa unei prietene care face bairamuri în fiecare săptămână, îşi aduce prieteni de prin ţară, pe care îi cunoaşte de pe calculator, apoi fac sex nebunatic! Cu prezervative, la unii le vin ca sacul.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu