duminică, 11 iunie 2017

Piesa ”Cursa de şoareci” intră în Cartea Recordurilor ca cel mai jucat spectacol

Spectacolul ”Cursa de şoareci”, după Agatha Christie, intră în Cartea Recordurilor ca cea mai jucată piersă din lume. ”Cursa de şoareci” se joacă, sâmbătă seara, la Teatrul ”Fani Tardini” din Galaţi, fiind, potrivit directorului instituţiei, cea de-a 24.000-a reprezentaţie din lume.
Spectacolul ”Cursa de şoareci”, după Agatha Christie, devine cel mai jucat spectacol din lume, în condiţiile în care pe scena teatrului din Galaţi are loc reprezentaţia cu numărul 24.000 la nivel mondial, transmite corespondentul MEDIAFAX.
Şefii dramaticului gălăţean spun că nu au ştiut despre record atunci când au ales piesa pentru a fi jucată la Galaţi.
”Nu ne-am propus să intrăm în Cartea Recordurilor, a fost mai mult o întâmplare. Noi aveam nevoie de o piesă a genului poliţist, nu mai fusese de ceva timp în programul nostru aşa ceva. Am ales <Cursa de Şoareci> pentru că este o piesă celebră, bine primită de public. Se joacă din anul 1952, atunci a avut premiera la Londra, se joacă neîntrerupt de 65 de ani. Pentru Galaţi este o premieră, cu această premieră închidem stagiunea la Fani Tardini. Ne-am bucurat când am auzit despre Cartea Recordurilor. Nu vine nimeni să ne premieze pentru record, doar am fost informaţi despre această performanţă demnă de Guiness Book”, a declarat, corespondentului MEDIAFAX, directorul Teatrului Dramatic ”Fani Tardini” din Galaţi, Florin Toma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu