vineri, 23 iunie 2017

STIGĂTOR LA CER !

CINE N-A  AUZIT DE *FRAȚII PETREUȘ*
Imagine în linie
S-a inițiat un festival care poartă numele marelui artist Ion Petreuș,fost component al celebrului așa zis duet *Frații Petreuș* care a încântat toată lumea cu cântecele lor ,însă eu mă întreb că dacă, Doamne ferește,(nu doresc nici peste 100 de ani) se întâmpla să plece la cele veșnice în locul lui Ion Petreuș ,fratele acestui mare artist,Ștefan Petreuș,acest festival s-ar fi numit *doar* Festivalul Ștefan Petreuș ,nu Festivalul Național *FRAȚII PETREUȘ* DEOARECE ACEȘTI MARI RAPSOZI DE TALIE EUROPEANĂ 
au cântat cot la cot ,umăr la umăr o viață de om (toată viața artistului Ion Petreuș )?Dacă pe linie sportivă sau în plan artistic(actorie) se află obiective care poartă numele unor mari sportivi sau actori (care sunt încă în viață)în Cluj Napoca sau în Baia Mare,de ce pe linie artistică Ștefan Petreuș fratele marelui cântăreț Ion Petreuș nu a fost onorat la fel ca fratele…ARTISȚI DIN TOATĂ ȚARA ,PUNEȚI-VÂ ÎN LOCUL MARELUI VIOLONIST ȘTEFAN PETREUȘ…ȘI TRAGEȚI O CONCLUZIE…În altă ordine de idei acest festival a fost inițiat prea *devreme* ...cănd marele artist Ștefan Petreuș este încă în viață și a cântat decenii la rând alături de fratele său Ion ...Mă întreb cum m-aș simți eu în mijlocul acelui festival dacă aș fi în locul lui Ștefan Petreuș ...Nici nu nu am cuvinte...Ar fi sau este o *premieră* sentimentală cu totul stranie acest aspect...

                                                                        VASILE DAN MARCHIŞ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu