sâmbătă, 24 iunie 2017

24 iunie ZIUA IEI ROMÂNEŞTI


FRUMOASA MEA...
Frumoasa mea cu ie românească,
Mi te-ai ascuns în inimă cu dor,
Cu zâmbetul de floare tinerească
Mă vei atrage până am să mor.
Nu ştiu pe lume mai frumoasă fată,
Nici dor mai mare ca şi dorul meu,
Aşa ai fost de Dumnezeu lăsată
Şi dorul meu e de la Dumnezeu.
Frumoasa mea cu ie românească
Primeşte darul care ţi-l aduc,
Ajută astăzi dorul să-nflorească,
Nu mă lăsa să umblu ca năuc.
Din stele eu am adunat parfumul,
Ce ţi l-am pus în pletele zglobii,
Nu vreau să se împrăştie ca fumul
Sau să alerge ca doi bidivii.
Cercel am pus în mândra ta ureche,
Chiar lunii eu în dar i l-am cerut,
Să fii frumoasă, fără de pereche,
Ca floarea, nu un chip de împrumut.
Frumoasa mea cu ie românească,
Te voi purta mereu în gândul meu,
Iubirea mea va face să rodească,
Tot ce-i frumos şi e în jurul tău !

Autor: Aurelia Oancă



















Selecţie Gelu DRAGOŞ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu