vineri, 9 iunie 2017

Școala de Mers pe Munte, un proiect de educație montană marca Tășuleasa Social și Coca-Cola HBC România, a ajuns la cea de-a treia ediție



Baia Mare, iunie 2017 Asociaţia Tăşuleasa Social şi Coca-Cola HBC România continuă, pentru al treilea an consecutiv, proiectul de educaţie montană Şcoala de Mers pe Munte. 200 de persoane vor avea ocazia să participe în perioada 2 august - 20 august 2017 la ateliere teoretice sau practice şi la drumeţii în Munţii Călimani, totul cu scopul de a ȋnvăţa să meargă pe munte într-un mod etic şi responsabil. În orașul Baia Mare organizatorii vor prezenta proiectul persoanelor interesate marți, 13 iunie de la ora 17.00, la Biblioteca Județeană Petre Dulfu. Evenimentul este organizat de Tășuleasa Social și Biblioteca Județeană Petre Dulfu Baia Mare.

În cadrul primelor două ediţii ale Şcolii de Mers pe Munte, organizate în 2015 şi 2016, 600 de persoane dornice să înveţe lecţia muntelui au participat la acţiunile programului. Şcoala de Mers pe Munte este un proiect de educaţie montană, destinat persoanelor cu vârste peste 18 ani din România şi Republica Moldova, în cadrul căruia li se prezintă cunoştinţe teoretice şi practice, în mod structurat. Proiectul contribuie, în acest fel, la valorificarea potenţialului turistic al zonei: Munţii Călimani îi întâmpinã pe turişti cu locuri şi peisaje spectaculoase, cu un parc naţional, o amplă reţea de trasee turistice şi localnici primitori.

Şcolii de Mers pe Munte este susţinut financiar de Coca-Cola HBC România şi dezvoltat de Asociaţia Tăşuleasa Social și se adresează persoanelor dornice să îşi însuşească un stil de viaţă activ prin acumularea de cunoştinţe necesare mersului pe munte şi prin punerea acestora în practică. În urmă unui proces de selecţie, 200 de cursanţi vor participa la cursuri teoretice organizate pe parcursul a 2 zile în campusul Tăşuleasa Social, cursuri urmate de 2 zile de drumeţii, inclusiv campare în natură. Drumeţiile se vor desfăşura sub supravegherea unor instructori atestaţi, care au o vastă experienţă.

Cu un istoric de peste 17 ani, Asociaţia Tășuleasa Social a dezvoltat proiecte de voluntariat în domenii extinse, de la educația cu privire la mediul înconjurător la promovarea unui stil de viață activ și educația civică a tinerelor generații. Principalele proiecte Tășuleasa Social sunt: acțiuni de împădurire împreună cu voluntari, taberele de copii din campusul propriu, Școala de Mers pe Munte, Maratonul Via Maria Theresia, Camionul de Crăciun, sau proiectul ”Ziua Bună! - Ziua Voluntarilor Mici”.

Coca-Cola HBC România investește de peste 15 ani în comunitățile locale în care activează şi contribuie la dezvoltarea durabilă a acestora și la reducerea impactului asupra mediului, iar la începutul anului 2016 a primit recunoașterea de cea mai responsabilă companie din România. Analiza care plasează Coca-Cola HBC România pe primul loc în topul celor mai responsabile companii de pe piața locală, România CSR Index 2015*, a luat în calcul Directiva Europeană 2014/95, Standardul de Raportare GRIG4 și Indicele de Sustenabilitate Dow Jones, care sunt cele mai complexe instrumente de raportare CSR la nivel mondial. Coca-Cola HBC este una dintre primele companii multinaționale care a investit în România, intrând pe piața locală în 1991. Încă de la început a demonstrat că este un partener implicat, care evoluează alături de comunitate.

Mai multe informații despre Şcoala de Mers pe Munte și condițiile de participare pot fi obținute accesând urmãtoarele linkuri:


Despre Coca-Cola HBC România

Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola, având vânzări de peste 2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, având operațiuni în 28 de țări, servind o populație de aproximativ 590 milioane de oameni. Coca-Cola HBC oferă o gamă variată de băuturi răcoritoare din categoria celor carbogazoase, sucuri, apă, energizante, ceaiuri și cafea. Coca-Cola HBC promovează o dezvoltare durabilă, generând valoare pentru afacerea sa și pentru societatea în care activează. În acest sens, compania furnizează băuturi răcoritoare care satisfac nevoile diverse ale consumatorilor, încurajând în același timp un mediu de lucru deschis și desfășurându-și activitatea într-un mod responsabil astfel încât să protejeze și să mențină neschimbat mediul înconjurător, contribuind la dezvoltarea socio-economică a comunităților locale. Coca-Cola HBC este lider al industriei de băuturi in Dow Jones Sustainability Index (atât la nivel mondial cât si european) și este totodată inclusă in FTSE4Good Index.În România, ca în toate țările în care își desfășoară activitatea, Coca-Cola deține și funcționează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii și distribuției produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) și partenerul său Coca-Cola Hellenic denumit Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază și distribuie produsele Coca-Cola sub licența The Coca-Cola Company în România. Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitați site-urile www.coca-colahellenic.ro și www.thecoca-colacompany.com.


Contacte și adrese utile :
Iulian Gabor, responsabil de proiect, telefon: 0743.573.351





*Topul este o premierã ȋn România, a fost realizat de o companie independentã de consultanţã (The Azores), care a analizat cele mai mari 100 de companii din România. Studiul poate fi consultat aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu