sâmbătă, 11 august 2018

Simona Halep la un pas de finala Rogers Cup din Canada


Românca Simona Halep şi-a respectat statutul de principală favorită la Montreal şi s-a calificat entuziasmant în semifinale, după ce a învins-o Caroline Garcia, scor 7-5, 6-1. Franţuzoaica a recunoscut că jocul excelent al liderului mondial în setul al doilea a făcut-o să clacheze: "La început, a fost un duel echilibrat. Am avut chiar oportunitatea de a mă desprinde (un break point ratat la 3-2), dar nu am jucat bine punctele importante. I-am oferit prea mult şi o campioană ca ea ştie să profite la maxim. După primul game din al doilea set, am renunţat.Am început să fac multe greşeli, m-am grăbit, iar ea a profitat din nou. Am dominat în multe schimburi şi aş fi putut să închid punctele lovind mai puternic. Am jucat bine, dar nu am închis punctele", a spus Garcia, citată de L'Equipe.
A fost a cincea victorie a Simonei în cele 6 întâlniri cu Garcia, pe care românca a învins-o pentru a doua oară în acest an, după succesul pe zgură de la Roma.
Constănţeanca de 26 de ani a ajuns  în semifinale la Rogers Cup, turneu pe care l-a câştigat în 2016, şi va juca pentru un loc în ultimul act cu australianca Ashleigh Barty (22 ani, 16 WTA).
Notă. Meciul Simona Halep - Ashleigh Barty va fi LIVE pe Digi Sport, de la ora 20,oo.


                                                                                              C.S.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu