Ministerul recunoaște efectele dezastruoase ale închiderii fizice a școlilor
Bună seara tuturor,
La aproape 2 ani de la impunerea (mai întâi în mod ilegal, așa cum am arătat la vremea respectivă, modificările necesare în legea educației fiind adoptate ULTERIOR) a „școlii online”, autoritățile recunosc efectele dezastruoase ale acestui experiment.
„Ministrul Educaţiei, Sorin Cîmpeanu spune că pierderile educaţionale sunt foarte mari din cauza pandemiei de coronavirus şi că se observă o creştere îngrijorătoare a fenomenului de bullying, dar şi o creştere a tentativelor de suicid în rândul adolescenţilor.
”Pierderile educaţionale sunt foarte mari, sunt foarte greu de recuperat şi pot fi recuperate doar cu perseverenţă, cu răbdare şi, mai cu seamă, cu efortul fiecărui cadru didactic, efortul şi priceperea fiecărui cadru didactic”, a afirmat ministrul.”
Să ne aducem aminte: prin petiția prezentă, remisă ministerului în vara lui 2020 cu semnăturile a apropae 32.000 de părinți, și prin acțiunile ulterioare - o conferință publică și două audiențe la minster - am insistat că exact acestea vor fi efectele și că ele vor fi greu, dacă nu imposibil, de înlăturat.
Ceea ce nu spune dl ministru, dar noi știm deja, este că beneficiile aduse de această măsură au fost zero, elevii fiind practic chinuiți degeaba.
Cei vinovați trebuie să plătească. Facem apel la părinții copiilor care au fost afectați în mod evident și demonstrabil de închiderea fizică a școlilor să deschidă procese în instanțele de judecată contra ministerelor Sănătății și Educației.
Bogdan Stanciu, tatăl a doi copii minori, din care unul cu cerințe educaționale speciale
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu