sâmbătă, 24 martie 2012

GLUMA ZILEI

Din "puţul gândirii" fotbaliştilor români

Rică Răducanu: "La examen mi-a căzut Comuna din Paris" dar eu le-am spus că mai bine vorbesc despre Crevedia, că nu prea le am cu geografia"!
Cosmin Moţi: "Nu pot să spun că am plâns, dar mi-au dat lacrimile".
Gabi Tamaş: "Cred că-i băteam pe nemţi dacă marcam mai multe goluri decât ei, aşa cred".
Dănciulescu (Dinamo): "Suporterii noştri sunt 80% din Bucureşti şi 40% din provincie".
Claudiu Răducanu: "Canicula a mai făcut două victime? Sper ca poliţia să-şi facă datoria şi să-i prindă"!
Alex Bălţoi: "Acest gol i-l dedic lui Ionuţ Badea care a născut azi o fetiţă, iar golul i-l dedic lui".
Adrian Ilie: "Dacă am putea scoate primele 30 de minute ale partidei, cred că am fi putut câştiga partida"!
Măldărăşanu (Rapid): "Este un meci de care pe care, dar nu este decisiv"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu