marți, 25 septembrie 2012

PASTORI BAPTIŞTI UMILIŢI


Ma numesc Galchis Aurel, m-am nascut la 20 nov 1951, in satul Sanlazar-Bihor.
Prin harul lui Dumnezeu am crescut intr-o familie de tarani, buni crestini si buni pocaiti, ei fiind un exemplu pentru mine.
Am terminat Institutul de Constructii Bucuresti, in anul 1978 si-am lucrat ca inginer timp de 12 ani in Oradea. Primii 7(sapte) i-am lucrat in productie si 5 (cinci) ani la I.P.J. Bihor( Institutul de Proiectari Bihor), pana ce am fost chemat de Domnul in lucrare.
Timp de 12 ani a fost diaconul Bisericii Sion (Biserica nr 4) din Oradea.
Din februarie 1990 sunt pastor al Bisericii Baptiste -BETEL- din Salonta -Bihor. Anul acesta s-au implinit 22 de ani de cand
pastoresc aceasta Biserica deosebita. Slava Domnului.
In luna noiembrie (2012) implinesc 61 de ani si-am hotarat sa ies la pensie.
Dupa aproape 23 de ani in lucrare si dupa ce-am contribuit cu 2650 lunar avand
coieficientul 1,008, am inteles ca voi lua o pensie de 500 (cinci sute) lei!!!
La toate intrunirile si conferintele si la congresul Uniunii ni s-a spus ca pensionarii sunt platiti din dobanda fondului de pensii. Sa ai o pensie de 500 de lei dupa atatia ani in lucrare si dupa ce ai contribuit la fondul de pensii atatia ani?...cred ca nu-i normal. 500 lei =110 Euro sau 140 Dolari)
Stimate domnule (frate) presedinte al Cultului Baptist, Bunaciu Otniel,
tu ai putea trai cu o pensie de 500 de lei pe luna? Te-ai bucura sa primesti o astfel de veste? Familia ta s-ar bucura?
Stimate domnule (frate) vicepresedinte al Cultului Baptist, Ilie Tinco,
tu ai putea trai cu o pensie de 500 de lei pe luna? Te-ai bucura sa primesti o asemenea veste? Familia ta s-ar bucura?
Stimate domnule (frate) Negrut Paul, vicepresedinte al Cultului Baptist,
tu ai putea trai cu o pensie de 500 de lei pe luna? Te-ai bucura sa primesti o astfel de veste? Familia ta s-ar bucura?
Stimate domnule (frate) Candrianu Viorel, vicepresedinte al Cultului Baptist,
tu ai putea trai cu o pensie de 500 lei pe luna? Te-ai bucura sa primesti o asemenea veste? Familia ta s-ar bucura?
Stimate domnule(frate) Tutac Samuel, secretar general al Cultului Baptist,
ai tu ai putea trai cu o pensie de 500 lei pe luna? Te-ai bucura sa primesti o asemenea veste?Familia ta s-ar bucura?
Stimate domnule (frate) Joszef Kovacs, vicepresedinte a Convenctiei Maghiare Baptiste,
tu ai putea trai cu o pensie de 500 de lei pe luna? Te –ai bucura sa primesti o asemenea veste? Familia ta s-ar bucura?
Stimate domnule (frate) Ilie Milutin, secretar general adjunct,
tu ai putea trai cu o pensie de 500 lei pe luna? Te-ai bucura sa primesti o astfel de veste? Familia ta s-ar bucura?
Avem fonduri de pensii pentru zeci de ani si voi, fratii nostri, ne umiliti cum n-au facut-o nici comunistii. In vrmea comunista nu ni s-au ridicat salariile pentru ca eram POCAITI si predicam EVANGHELIA. Acum suntem umiliti de catre fratii nostri.
M-am intalnit cu o femeie care a fost femeie de serviciu si am intrebat-o cata pensie are dupa o munca de-o viata si mi-a spus ca are 720 lei.(No comment).
Vreau sa va spun ca fratii PENTICOSTALI au dublat punctul de pensie pentru fratii lucratori.
E mai bine sa-i foloseasca FILISTENII banii nostri decat sa va ajutati fratii?
Dragi frati de la Uniunea Baptista, de la Comunitatile Baptiste (presedinti, secretari, oameni din conducere) ce conduceti, pentru o vreme, destinele fratilor vostrii , va rog sa va ganditi si la colegii vostri nu numai in campaniile electorale.
Doresc ca Domnul Dumnezeu sa va dea putere sa faceti bine, sa luati decizii corecte si pline de intelepciune.
Binecuvantat sa fie Dumnezeu, Tatal, Fiul si Duhul Sfant. Amin.Psalmul 46:1

                                                      fr. Aurel Galchis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu