Organizatori
Şcoala Carmen Sylva Iaşi - B.P.Hasdeu Iaşi
CONCURSUL ESTE AVIZAT
MENCS
ÎN CAEN 2016 cu
nr. 28269 din 11.03.2016, A8 Domeniul Culturi şi Civilizaţii
pag. 10, poz. 18. Avizul va
fi trecut pe
diplome.
Avizat ISJ Iasi
cu nr. 10679 din 20.10.2015 .
Pe toate documentele apar ltampilele partenerilor străini
din Spania şi Republica Moldova
Participanţii la proiectul „ NAŞTEREA DOMNULUI- RENAŞTEREA BUCURIEI’’, primesc premiile şi
toate documentele până pe 15 mai
conform cu regulamentul.
Concursul este gratuit . Fiecare
cadru didactic poate înscrie maxim 2
elevi în concurs pentru care primeşte 2 diplome de participare.
Se poate participa la concurs fără
simpozion!
Participarea
la simpozion este altă parte a proiectului, independent de concurs, are o structură
complexă şi presupune contribuţie financiară din partea participanţilor [taxă] .
Fiecare
participant este liber să se înscrie exact la ce secţiune doreşte; fie concurs gratuit cu 2 lucrări –
fie simpozion cu toată complexitatea proiectului .
Participarea
la SIMPOZION
(cu publicare sau fără publicare) ISBN presupune finanţare.
Fiecare participant la simpozion poate inscrie cu maxim 5
elevi la concurs pentru care nu plateşte taxa.
Fiecare participant la simpozion cu sau fara publicare
primeste intreaga documentatie a proiectului – diplome si adeverinte -,
deoarece se implica prin munca in intreaga structura a proiectului .(vezi
sfarsitul regulamentului)
Participarea
la sectiunea revista elevi ISSN
presupune taxa separata de simpozion.
Cine participa la simpozion , cu sau fara publicare ,
poate trimite material si pentru culegerea
’’Legende Pascale ’’ fara sa
plateasca alta taxa . Culegerea are ISBN si CD-ul este gratuit .
Fiecare
cadru didactic participant este rugat sa completeze si CHESTIONARUL – obligatoriu - de la sfarsitul regulamentului pe care IL LISTATI si il puneti in coletul cu lucrari .
Chestionarul trebuie sa fie completat de mana si semnat .
Aceasta editie PUNE
ACCENTUL PE CUNOASTEREA , PROMOVAREA SI VALORIFICAREA TRADITIILOR
NOASTRE STRAMOSESTI DE
PASTE .
Pentru aceasta realizam CULEGEREA : LEGENDE PASCALE.
Concurs
gratuit - 2 elevi .
Simpozion fara
publicare: 65 lei - include si 5 elevi gratuit in concurs
Simpozion cu
publicare CD cu ISBN : 75 lei - include si 5 elevi gratuit in
concurs
Revista CD cu ISSN elevi:
10 lei.
Culegerea pe CD cu
ISBN :’’Legende Pascale ’’ gratuit .
Secţiuni
CONCURSUL
INTERNATIONAL “SARBATOAREA INVIERII – LUMINA SUFLETELOR NOASTRE ” se desfăşoară astfel:
TOATE SECŢIUNILE AU CA TEMĂ
PRINCIPALĂ un motiv religios din
sfera sărbătorilor Învierii şi/sau tradiţii şi obiceiuri locale legate de
sărbătorile pascale inclusiv Sarbatoarea Floriilor (Inviere, Patimi, etc.);
peisaje de primăvară, flori, magia primăverii ca anotimp al renaşterii, jocuri
de primăvară, incondeierea oualor, colindul de Florii, icoane etc.
Încercaţi să nu utilizaţi simbolul
iepuraşului (cat mai putin posibil).
I . SECŢIUNEA ELEVI:
CONCURS
1.
Creaţie plastică clasică pictura, desen, grafica, etc – (acuarelă,
guaşe, creion, ceracolor, etc.); A4
A3
sau orice format
2.
Creaţie tehnologică/abilităţi practice:
colaje simple sau mixte (orice tehnică), felicitări, mici
decoraţiuni, tehnica quilling etc., din materiale diverse, inclusiv reciclabile; orice format
3.
Felicitări – format A5 sau orice format;
4.
Creaţie tehnico-informatică: desen, grafică
pe calculator, Power Point, Paint, etc.;
orice format
5.
Fotografie – format A4 – ce ilustrează
Sfânta Sărbătoare sau activităţi extraşcolare legate de Sărbatoarea Învierii Domnului (serbări, grupuri de colindători de
Florii, încondeierea ouălor de Paşte,
voluntariat etc.). Fotografiile pot fi listate pe hartie color obisnuita.
6.
Creaţie literară (proză, poezie) având ca temă: bucuria Învierii,
frumuseţea primăverii, ca anotimp al
renaşterii, bogăţia tradiţiilor populare
legate de sărbătoarea Învierii, etc.
7. Icoane pe sticla sau pe
lemn sau orice suport si in orice format.
8.
Oua incondeiate de orice fel
sau orice dimensiune,
inclusiv prin tehnica quilling, origami sau orice
fel de tehnica.
9.
Orice fel de decoratiune
cu tematica
Pascala sau de primavara confectionate
inclusiv din materiale reciclabile
10. Afis, poster, macheta, rebus sau absolut orice fel de creatie care respecta tematica data.
CD ce cuprinde REVISTA CU
ISSN - Venit-au zilele Invierii – Nr.3 pentru cadrele didactice care doresc
publicarea creatiilor literare
ale elevilor.
II . SECŢIUNEA CADRE DIDACTICE:
SIMPOZION INTERNATIONAL
Sesiune de
referate şi comunicări ale cadrelor didactice (SIMPOZION
INTERNAŢIONAL) sub titlul:
Educaţia interculturală – abordare pedagogică şi
teologică.
Participarea este cu publicarea lucrarii sau fara publicarea lucrarii.
Taxa este de
75 lei cu
publicare şi 65 lei fără
publicare.
Cine nu doreste publicarea
lucrarii in CD cu ISBN , NU mai trimite lucrarea nici pe email la adresa
indicata , nici listata in plic. Precizati pe fisa de inscriere – fara publicare si scrieti doar titlul
lucrarii .
Secţiuni simpozion:
a. Sărbătoarea Învierii Domnului – abordare teologica;
b. Tradiţii şi obiceiuri locale , de Paste si Florii (referate, scenete ,serbari ,eseuri, etc)
c. Paştele în Europa
d. Interculturalitatea – repere teoretice si practice
e. Comunicarea în actul educaţional
f.
Educaţia interculturală şi rolul ei în
societatea viitorului
g. Dialogul intercultural reflectat în proiecte educative şi de voluntariat
h. Educaţia religioasă a
tineretului , între provocare şi necesitate
Respectivele lucrări vor
fi publicate într-un CD cu ISBN, pe
care îl va primi fiecare participant care doreste publicarea .
Cadrele didactice
pot participa cu două
lucrări proprii după
modelul de la
sectiunea elevi de mai sus
respectiv de la
1-10 (desen, pictura, colaje,
felicitari, oua incondeiate , icoane, etc.)
Pentru cele doua
lucrari cadrele didactice
primesc Titlu de Excelenţă şi
Premiul I.
1. Condiţii de participare la
concurs
Participanţii la concurs sunt:
- cadre didactice;
- preşcolari de la
orice nivel;
- elevii
claselor I- VIII;
- elevii claselor IX-XII.
Lucrările trimise vor
respecta următoarele cerinţe de
elaborare
ELEVI – Concurs
.
- lucrările elaborate
trebuie să aibă ca temă un motiv
religios din sfera sărbătorilor Învierii şi/sau tradiţii şi obiceiuri legate de
sărbătorile pascale (înviere, patimi, etc.); peisaje de primăvară, magia
primăverii ca anotimp al renaşterii, flori, jocuri de primăvară.
Încercaţi să utilizaţi cât
mai puţin posibil simbolul iepuraşului.
-pot fi si lucrari colective realizate de un grup de elevi sau de
colectivul clasei.
-toate
lucrările trebuie elaborate în formatul ales în secţiune;
-sunt acceptate toate
tehnicile de lucru pe orice fel de suport (hartie, carton, etc.);
-toate lucrările de
la secţiunea 4, 5 (elevi) trebuiesc printate color în format A4;
-creaţiile literare
(elevi) vor fi tehnoredactate în format A4, scris la un rand, cu font Times New
Roman, caractere dimensiunea 12,
marginile de 2 cm ,
cu diacritice şi să nu depăşescă 1-3 pagini.
Titlul va fi scris cu majuscule (Times New Roman, 14, Bold), centrat;
Sub titlu, în stânga se vor trece: numele şi prenumele elevului, clasa,
şcoala, localitatea şi judeţul, numele cadrului didactic coordonator.Nu se
eticheteaza pe spate creatiile literare .
La două rânduri sub numele autorului se va
scrie textul lucrării (Times New Roman,12);
Lucrările se listeaza A4 şi se pun în plic.
ELEVI – Revista - ,,VENIT-AU ZILELE
ÎNVIERII” Nr. 3 2016– 10 lei
-
cadrele didactice care doresc publicarea
creatiilor literare ale elevilor intr-un CD cu ISSN( revista) vor trebui sa
trimita lucrarile si in format electronic pe adresa: concursinviereelevi@yahoo.com
iar taxa de participare este de 10
lei.
Fiecare cadru
didactic ce are
elevi inscrisi pentru
revista poate publica
si el personal
un articol ( orice material )
sau eseu, poezie,
etc - in revista (sa nu
depaseasca 2 pag. )
gratuit.
-
este necesar ca pe fiecare lucrare de la secţiunile 1-10, elevi, fara creatiile
literare (în partea din dreapta jos, pe verso) să fie o etichetă în care se va
specifica: titlul lucrării, numele şi prenumele elevului, clasa, şcoala, localitatea
şi judeţul, numele cadrului didactic
coordonator, secţiunea.
Fiecare cadru didactic poate
înscrie în concurs 2 lucrări ale elevilor daca participa numai
la concurs gratuit si 5 lucrari ale elevilor daca participa la simpozion (cu sau fara publicare), indiferent de
secţiune; un elev poate participa la mai multe secţiuni.
CADRE DIDACTICE SIMPOZION INTERNATIONAL – cerinte de elaborare
EDUCATIA INTERCULTURALA –
ABORDARE PEDAGOGICA SI TEOLOGICA
Cine NU doreste publicarea
lucrarii in CD cu ISBN , NU mai trimite lucrarea pe email si nici listata in
plic . Precizeaza pe fisa de inscriere doar
titlul lucrarii cu mentiunea – Fara
publicare .
La
simpozion participarea poate fi cu publicarea lucrarii in CD
cu ISBN – 75 lei sau fara publicarea lucrarii – 65 lei (pentru ambele forme de
participare se primesc
toate categoriie de adeverinte dupa cum se vede la sfarsitul
regulamentului)
Participantii la simpozion
pot inscrie gratuit si 5 elevi in concurs.
Fiecare
cadru didactic poate participa cu 2
lucrari proprii (desene , felicitari , icoane , poezii , oua incondeiate etc ) la
secţiunile 1-10 şi un referat la simpozion.
La
secţiunile 1 -10 cerinţele sunt aceleaşi ca şi la elevi.
Se acceptă doi coordonatori
pentru un referat dar fiecare plateste taxa separat, ambii vor primi intreaga documentatie a proiectului , diplome
, adeverinte si CD cu ISBN.
La
secţiunea simpozion international, condiţiile de tehnoredactare sunt
următoarele:
a)
Redactarea lucrărilor (referatelor):
Lucrarile vor fi redactate in limba romana sau in orice
alta limba de circulatie internationala ; engleza , franceza , spaniola ,
italiana, rusa etc
Ø se va face în format A4, scris la un rând,
cu margini egale de 2 cm
(text aliniat justified);
Ø
titlul va fi scris cu majuscule
(Times New Roman, 14, Bold), centrat;
Ø
la două rânduri de titlu, in
dreapta se va scrie autorul, instituţia si localitatea (Times New Roman, 12,
Bold);
Ø la două rânduri sub numele autorului
se va scrie textul lucrării cu diacritice (Times New Roman,12);
lucrările
primite şi care respectă (obligatoriu) criteriile menţionate anterior vor aparea in
publicatia cu titlul,
Educatia interculturala – abordare
pedagogica si teologica
.
Ø având caracter international
cu ISBN
Ø bibliografia se va consemna la sfârşitul
lucrării, în ordine alfabetică, astfel: nume, prenume – autor, anul, titlul,
editura;
Ø acolo unde nu aveti bibliografie nu este
obligatorie consemnarea acesteia.
Ø vă rugăm să folosiţi semnele diacritice
corespunzătoare limbii române !
Ø lucrarea trebuie sa aiba intre 3-5 pagini.
Ø pentru publicarea lucrării,
aceasta va fi însoţită de un rezumat de o pagină, maxim 2.
Ø lucrarea şi rezumatul vor fi transmise în format electronic, în ataşament,
în două fişiere separate, cu următoarele denumiri:
-lucrare (poate avea maxim
5 pagini)
-rezumat (maxim 1-2 pagini)
Rezumatul va fi trimis si in
format listat in plic - obligatoriu impreuna cu fisa de inscriere numai pentru
cei care doresc publicarea lucrarii .
Lucrările pentru simpozion vor fi
trimise în format electronic la următoarea adresă de mail: concursinviere@yahoo.com
, pentru publicare iar rezumatul şi în format listat, în plicul cu lucrări NUMAI
PENTRU CEI CARE
DORESC PUBLICAREA LUCRARII .
Atentie!!!
Nu trimiteti lucrarile decat prin email la adresa indicata. NU PUBLICAM lucrarile trimise prin wetransfer, dropbox
sau alte forme deoarece ori nu ajung la noi ori se sterg automat inainte ca
editura sa le preia – sa le descarce de pe mail .
CULEGEREA „
Legende Pascale ’’
Cadrele
didactice participante la Simpozion , cu sau fara
publicare , pot trimite un material pentru a fi publicat in aceasta culegere .
Materialul format Word trebuie sa aiba
maxim 3-4 pagini , minim cat doreste fiecare sa scrie . Conditiile de
tehnoredactare sunt aceleasi de la simpozion – vezi mai sus .In cele 3-4 pagini
puteti povesti o traditie /legenda /obicei stravechi sau mai multe .
Fiecare cadru didactic poate culege povestirea , legenda , traditia , obiceiul
respectiv de la batranii satului , de la rudele
foarte batrane care inca mai cunosc unele practici ritualice , unele obiceiuri
ce sunt pe cale sa dispara , sa se piarda si care au stansa legatura cu
sarbatorile pascale .
Puteti
povesti despre orice fel de obicei din zona dumneavoasta geografica si
etnografica ; de la cum se incondeiaza
ouale – tehnici de incondeiere - ; cum se merge cu colindul de Florii , cum se
fac focurile ritualice de primavara , ce obiceiuri locale preced aratul si
semanatul de primavara , horele si jocurile satului de pasti , udatul fetelor
de pasti ,la orice alte obiceiuri prezente in zonele locuite de dumneavoastra (
orice fel de traditie sau legenda sacra sau profana ).
Cine
detine textul original al obiceiului
respectiv poate sa il publice chiar daca depaseste nr de pagini sugerat de noi
. Suntem interesati si de obiceiurile profane , ritualice , nu neaparat de cele
sacre . Practic orice fel de traditie , legenda ,
povestire , obicei al locului este foarte bine venit .
Puteti
trimite mai ales descrierea unor obiceiuri pe care doar
batranii le mai stiu pentru ca intre timp s-au pierdut si nu se mai
practica ; jocul , hora satului , balul
pt tinerii de odinioara , sezatorile , ritualuri de maritat fetele etc .
Sunt o
multitudine de astfel de obiceiuri , de ritualuri in diferite zone ale tarii .
Va rog sa le culegeti sau sa vi le amintiti asa cum vi le-au povestit bunicii
si strabunicii si sa le redam generatiilor viitoare .
ATENTIE
!! Nu preluati materiale de pe internet . Fiti
originali , povestiti sau redati materialul cules in cuvintele dumneavoastra simple ,
in limbajul simplu al taranului care a trait aceste obiceiuri si taditii .
Daca
aveti poze vechi
sau mai noi care sa ilustreze obiceiul respectiv – , colindatori de
Florii , incondeierea oualor , hore ale satului , sfintirea bucatelor in
noaptea de Paste , participarea la slujba in noaptea de inviere
, Procesiune de Florii ,coborarea sfintei Lumini la Ierusalim – pentru cei
care au fost acolo – poze din Tara Sfanta – tot de la cei care au fost personal
acolo , poze cu oameni in costume populare de alta data sau contemporane , poze
care sa ilustreze orice alt obicei sau traditie de primavara etc – scanati-le si incadrati-le in textul
respectiv . Astfel avem si descrierea obiceiului si ilustrarea acestuia .
Cine
are numai poze vechi sau actuale – alb negru sau color
– fara sa aiba text de publicat , poate publica numai
pozele . Le scanati si le incadrati in pagina , eventual dati un titlu
referitor la ce surprinde poza ; incondeiere oua , procesiune de Florii , oameni in costume nationale autentice care
reprezinta bine o zona anume etnografica , dansatori , etc ;
apoi va puteti trece numele dvs la autor si localitatea , judetul , anul - daca
poza este foarte veche .
Vreau
sa trimiteti poze cat mai vechi si autentice , valoroase sa ne putem cunoaste
bine RADACINILE ROMANESTI , sa vada si
copiii nostri de unde venim .
Puteti
trimite poze listate pe carton lucios –
nu hartie fotografica pentru ca e scumpa – in format A4 sau A5 , pentru a le
include in expozitia noastra – alb negru sau color .
Suntem
interesati de orice fel de poza care sa fie mai veche de 25 ani si din care sa
se vada cum traiau oamenii in timpul acela ( orice poza are o poveste a ei , va
rog sa trimiteti listate in plicul cu lucrari )
Materialul
pentru publicat in culegere –fisier Word-
va fi trimis pe urmatoarea adresa
de email ;
legendepascale @yahoo.com in atasament .Conditiile de
tehnoredactare sunt aceleasi de la simpozion .
Produsul
final va fi o culegere in format electronic cu titlul : Legende Pascale avand
ISBN propriu si care este gratuita pt
fiecare autor.
Taxa nu se percepe de la elevi sau de la parintii acestora – conditie
obligatorie. Fiecare profesor isi plateste singur taxele pentru participarea la acest proiect intrucat
vizeaza perfectionarea personala.
Concurs gratuit –
pentru 2 elevi inscrisi.
Simpozion fara
publicare: 65 lei plus maxim 5 elevi inscrisi gratuit la concurs.
Simpozion cu
publicare: 75 lei plus maxim 5 elevi inscrisi gratuit la concurs.
Revista ISSN elevi si profesori : 10 lei.
Culegerea ’’ Legende
Pascale ” - gratuit
Sunt 3 taxe de
participare diferite.
In
revista elevilor pot publica articole si profesorii coordonatori ai elevilor
care au creatii literare – gratuit .
Fiecare participa la ce sectiune doreste.
Participarea este prin corespondenţă.
2.
Criterii de evaluare / jurizare – barem de notare
*
Se va urmari respectarea temei date si a dimensiunii standard a lucrarii. (5 p)
*
Se va urmări gradul de originalitate şi imaginaţie.(20 p)
* Se va urmări respectarea tehnicii
de lucru aleasă.(5 p)
*
Se va urmari armonia si unitatea compozitiilor (10 p)
*
Se vor urmari contrastele acord – dominanta; ritmul plastic; centrele de
interes (20 p)
*
Se va urmari dominanta de culoare si acord cromatic (5 p)
*
Se va urmari mesajul pe care il transmite si simbolistica (20 p)
*
Se va urmari dinamismul personajelor (5
p)
Oficiu 10 p.
Total 100 p.
Program:
ÎNSCRIEREA si expedierea lucrarilor catre organizatori se va face în perioada 23.03. 2016 –29.04.2016 data postei pe baza fişei
de înscriere (anexa) pentru prima
etapa . Participantii la simpozion
si concurs vor completa fisele de inscriere aferente sectiunii solicitate .
Pe fisa de inscriere simpozion , precizati daca ati trimis si material pentru culegere . . Participantii numai la concurs
gratuit NU POT TRIMITE MATERIAL
PENTRU CULEGERE.
Inscrierea
se face în DOUĂ ETAPE ; PRIMA ETAPĂ
23 MARTIE – 29 aprilie 2016 ;
A DOUA ETAPĂ de inscriere si
expediere se va face in lunile MAI SI IUNIE 2016 . Termenele vor fi comunicate la momentul
respectiv .
Cine se inscrie si expediaza
materialele in prima etapa – o sa primeasca mai repede
rezultatele si intreaga documentatie a proiectului . Cei din etapa doi , vor
primi rezultatele tot in etapa doi , dupa ce ii terminam pe cei din prima etapa
.
EXPEDIEREA LUCRĂRILOR către organizatori se va face în
perioada 23 martie – 29 aprilie 2016 (data
poştei).
Lucrările
elevilor si ale cadrelor didactice , împreună cu fişa de înscriere (anexa) completată
corect; fisa de inscrieire trebuie sa
fie obligatoriu in 2 exemplare
completate pentru participantii la
concurs , chestionarul , acordul de parteneriat în două exemplare -
completat cu datele dumneavoastră, precum şi un plic A4 cu burduf autoadresat şi timbrat – timbru de 4 lei şi dovada achitării taxei de participare prin
mandat poştal sau banii direct în plicul cu
lucrări, preferam banii direct in
plic si sigilati bine plicurile.
Acolo unde
nu aveti încredere în poştă expediaţi banii prin mandat poştal.
Fiecare
persoana obligatoriu va pune plic
autoadresat, timbrat corespunzator, nu mai folositi timbre fiscale, ci
postale. Cine nu respecta cerintele nu primeste diplomele. NU putem expedia
diplome pentru mai multe persoane in acelasi plic. Fiecare
persoana isi pune plic autoadresat, obligatoriu.
Incercati sa nu folositi adresa scolii daca stiti ca nu
vi se inmaneaza corespondenta. Indicati pe plic o adresa sigura la care sa primiti materialele. Scrieti obligatoriu
adresa dumneavoastra pe plicul autoadresat.
Puneti banii in plic/colet si
sigilati bine plicurile cu banda scotch sau capse ; am primit colete desfacute
din cauza ca nu au fost sigilate corespunzator ..
Sigilati temeinic cu banda
lata scotch atat plicurile cat si
coletele mari .Protejati munca
dumneavoastra
ATENTIE !!! Aceia dintre dvs care au avut probleme
cu posta la expedierea coletelor catre mine sau la primirea diplomelor – va rog sa folositi posta privata pentru mai
multa siguranta ( Fan Curier , Cargus , Urgent Curier etc ).
Coletele cu valoare mare este obligatoriu
sa fie trimise recomandate cu confirmare de primire , sa fiti siguri ca
ajung la mine .
Am avut probleme cu
posta . Unele persoane nu au primit diplomele desi noi am facut eforturi mari
si am trimis la toti paricipantii . Aceia dintre dvs care ati avut probleme cu primirea documentelor de la noi – sunteti rugati sa puneti plic autoadresat
pentru posta privata (daca este in zona dvs ) cu adresa scrisa pe plic si
nr sigur de telefon , fara timbre , pt ca o sa platiti coletul la primire
.
Toate
materialele vor fi expediate într-un plic/colet pe următoarea adresă:
Prof. Nastasă Adriana la Şc. „B. P. Hasdeu”, Corp A,
Str. Ion Creangă, nr. 27, cod 700317, Loc. IAŞI, jud. Iasi cu specificaţia pe plic pentru CONCURS INVIERE .
ATENTIE !!! VETI PRIMI DIPLOMELE
SI ADEVERINTELE CAND VETI
FI IN CONCEDIU – multi dintre dvs . –
deoarece expedierea diplomelor si
adeverintelor se va face in
perioada 1 august – 20 octombrie 2016 integral .
Va rog sa aveti grija ce adresa treceti pe
plicul autoadresat in asa fel incat sa va primiti corespondenta pe timpul verii
.
Lucrările
cadrelor didactice, împreună cu fişele de înscriere , chestionarul şi rezumatul listat, se pun în acelaşi plic cu lucrările
elevilor, inclusiv plicul autoadresat şi taxa de participare.
Un
cadru didactic poate participa cu 2 lucrari proprii (în partea din dreapta jos,
pe verso, să fie o etichetă în care se va specifica: titlul lucrării, şcoala, localitatea
şi judeţul, numele cadrului didactic,
secţiunea.
Un
cadru didactic poate participa la ambele secţiuni (elevi şi cadre didactice)
sau la una dintre ele, la care doreşte fiecare iar plicul autoadresat îl pune o
singură dată.
Acordul de pareneriat nu
este obligatoriu; numai cine doreste.
DATA
LIMITĂ A TRIMITERII
LUCRĂRILOR: 29
APRILIE 2016 pentru etapa I .
Vernisarea expoziţiei concursului va avea loc
la şcoala organizatoare în iunie 2016.
Jurizarea va fi
facută de către organizatori şi partenerii concursului dupa realizarea
expozitiei, conform graficului stabilit.
Expedierea
premiilor , adeverintelor /diplomelor de
participare: 1.08 . 2016 – 20.10.2016, pe adresele indicate de
îndrumători în fişele de înscriere si pe plicurile autoadresate. Participanţii vor
trimite şi un plic autoadresat, format
A4, timbrat - timbru de 4 lei, în
vederea primirii adeverinţelor şi premiilor.
Se vor acorda premii speciale, premiile I, II, III, menţiuni şi diplome de
excelenţă, de participare / adeverinţe cadrelor îndrumătoare;
Nu se trimit
diplome on-line!
Pe diplome se va preciza si numele cadrului didactic
coordonator precum si avizul CAEN al
MENCS .
Nu
se admit contestaţii.
Autorii
lucrarilor pentru simpozion isi asuma raspunderea autenticitatii textului
publicat .
Lucrările
elevilor nu se restituie.
Nu
se acorda premii in bani sau alte bunuri materiale.
Lucrarile
inscrise in concurs devin proprietatea organizatorilor , cu dreptul de a le
folosi liber.
Un
cadru didactic poate participa cu 2 lucrari pentru concurs sau 5 lucrari pentru
concurs si simpozion , indiferent de
secţiune (la elevi) şi două lucrări proprii la secţiunea cadre didactice.
Fisa de inscriere completata
trebuie obligatoriu sa fie in dublu exemplar pentru sectiunea elevi, criteriu
eliminatoriu.
Pe fisa de
inscriere va rog sa completati si semnati sub titlu declaratia ca nu percepeti
bani de la elevi si parinti – criteriu eliminatoriu
Participantii la simpozion
completeaza fisa aferenta acestuia .
Aveti voie sa expediati catre
mine mai multe persoane in acelasi colet
si sa puneti toti banii in acelasi colet dar sa il sigilati corespunzator ,
eventual faceti o lista cu fiecare participant.
Pentru
implicarea in acest proiect – destul
de amplu si cu foarte multe cerinte – fiecare participant la sectiunea simpozion (cu
sau fara publicare) primeste urmatoarele
categorii de adeverinte ;
Participantii
la SIMPOZION
primesc urmatoarele categorii de documente ;
1. Adeverinta de membru al comisiei de evaluare / organizare a concursului la
nivel national / international – pentru acele
cadre didactice care participa la simpozion in numar de minim 3 persoane de la aceeasi
scoala sau scoli /gradinite diferite (profesori sau invatatori) si care
expediaza materialele intr-un singur colet catre noi ( pot fi si 3 persoane de
la scoli diferite dar sa expedieze catre noi -
obligatoriu – intr-un singur colet).
2.
Adeverinta
pentru sustinerea performantei scolare si pregatirea remediala a elevilor.
3.
Adeverinta
de participant /colaborator la activitatile priectului, avizat M.E.N.C.S
4.
Adeverinta
de coordonator elevi.
5.
Titlu
de excelenta/Premiul I pentru
cadrele didactice care
participa cu lucrare
proprie la concurs.
6.
Adeverinta pentru pregatirea lotului de participanti la concursurile scolare avizate M.E.N.C.S
7.
Certificat de voluntar pentru promovarea culturii a traditiilor si obiceiurilor
stramosesti
8.
Adeverinta de
participant la workshop-ul ,,Educatia
Interculturala si rolul ei in societatea
viitorului ’’
9.
Diploma si adeverinta pentru simpozion
10.
Adeverinta de educatie multiculturala,
incluziva, pentru diversitate.
11.
Diploma de onoare pentru implicarea cu
merite deosebite in proiect (o primesc acele cadre didactice care trimit
materialele cerute pentru Culegerea Legende Pascale ).
12.
Scrisoare de multumire
13.
Adeverinta de evaluator – pt cei
care nu fac parte din grup dar care completeaza chestionarul
14. Diploma
participare sesiune de comunicari ’’Comunicarea profesor – elev in cadrul actului educational ’’
15. Organizator
expozitie la
nivel national / international pentru
cadrele didactice care trimit poze vechi , autentice listate pe carton
lucios format A4 sau A5
16. Diploma de
merit pentru
coordonarea elevilor inscrisi in concurs
17. Adeverinta
de coordonator de programe educative extrascolare – prin
coordonarea elevilor inscrisi in proiectul ,, Sarbatoarea Invierii – Lumina
Sufletelor Noastre ’’ la nivelul scolii
In speranta unei frumoase colaborari va multumesc pentru
implicare si va asteptam cu tot
dragul
Pentru nelamuriri si
alte detali ma puteti contacta la:
Profesor metodist Nastasa Adriana, tel 0740421222, email addynastasa@yahoo.com
FIŞĂ DE ÎNSCRIERE
CONCURS INTERNAŢIONAL EDITIA
a VII-a, 2016
“SĂRBĂTOAREA ÎNVIERII – LUMINA SUFLETELOR NOASTRE”
Şcoala
„CARMEN SYLVA” – IAŞI ; Şcoala “B. P.
HAŞDEU” Iaşi
Subsemnatul /
a cadru didactic
la Scoala
................................................. Jud.................
Declar pe
propria raspundere ca
nu percep taxa
pentru acest proiect
de la elevi
sau parintii acestora.
Numele si
prenumele ........................................... semnatura...............................
NUMELE
ŞI PRENUMELE CADRULUI DIDACTIC ÎNDRUMĂTOR :
…………………...............................................................................................................
ŞCOALA:
………………………………………………JUDET.....…………...............
Secţiunea
CONCURS.......................................................................................
ADRESA PENTRU
TRIMITEREA DIPLOMELOR ( a unitatii de invatamant sau a dvs.
personala de
acasa): ...............................................................................................
.................................................................................................................................
E-MAIL,
TELEFON
ÎNDRUMĂTOR
………..………................…………………………............…….......
Nr.
crt.
|
Numele
şi prenumele elevului
|
Clasa
|
SECŢIUNEA
|
TITLUL LUCRĂRII
|
1.
|
||||
2.
|
||||
3.
|
||||
4.
|
||||
5
|
FIŞĂ DE ÎNSCRIERE SIMPOZION INTERNATIONAL
“EDUCATIA INTERCULTURALA – ABORDARE PEDAGOGICA
SI TEOLOGICA”
Şcoala
„CARMEN SYLVA” – IAŞI ; Şcoala “B. P.
HAŞDEU” Iaşi,
EDITIA
a V-a, 2016
Subsemnatul/a
cadru didactic la Scoala.. .........................................Jud..............
Declar pe propria raspundere
ca nu percep taxa pentru acest proiect
de la elevi sau parintii acestora.
Numele si
prenumele..............................................semnatura............................
NUMELE ŞI
PRENUMELE CADRULUI DIDACTIC:...................................................
…………………...............................................................................................................
ŞCOALA:
................................................................./JUDET............................................
Secţiunea SIMPOZION...........................................................................................................
ADRESA PENTRU
TRIMITEREA DIPLOMELOR ( a unitatii de invatamant sau a dvs. personala de
acasa):
...........................................................................................................
………………………………………………………………………….......……………
…………………………………………………………....……………………...............
E-MAIL, TELEFON
ÎNDRUMĂTOR
………..………................…………………………............…….......
TITLUL LUCRARII.................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................
CU PUBLICARE / FARA PUBLICARE
.......................................................................................................
ARTICOL
CULEGERE – TITLU –
DA/NU..........................................................................
CHESTIONAR
„SARBATOAREA
INVIERII – LUMINA SUFLETELOR NOASTRE” Editia
VII 2016
1. Este cunoscut proiectul ,,SARBATOAREA
INVIERII – LUMINA SUFLETELOR NOASTRE” in arealul / scoala/ zona dumneavoastra?
2. Prin ce este deosebit acest proiect de altele?
3. Ce ati dobandit/veti dobandi dumneavoastra sau elevii prin implicarea in
acest proiect?
4. Doriti sa
participati si la editia urmatoare? Daca
da, de ce?
5. Considerati ca este util acest
proiect ? De ce ?
Scoala, judetul:
Nume si prenume:
Semnatura:
Şcoala “Carmen Sylva” Iaşi Şcoala ........................................... Judeţul ..................
Str. Ghica Voda nr. 24, Jud. Iaşi
Adresa
...........................................................................
tel.
0232218612, fax 0332100935 Tel. ..................................................................
Nr. .................. din .......................... Nr. .................. din .........................................
ACORD DE PARTENERIAT
În cadrul Concursului International “Sarbatoarea Invierii – Lumina
Sufletelor Noastre”
Iaşi, Ediţia a VII-a 2016
Încheiat astăzi, ..................2016 între:
• Şcoala “Carmen Sylva ” Iaşi, reprezentată de prof. Dinter
Mariana în calitate de director şi prof. Nastasă Adriana în calitate de coordonator al proiectului
international ,,Sarbatoarea Invierii –
Lumina Sufletelor Noastre”, Iaşi, ediţia a VII-a, 2016
• Şcoala ......................................................,
reprezentată de .....................................,.în calitate de director
şi ............................................................în calitate de
participant la proiectul „Sarbatoarea Invierii – Lumina Sufletelor Noastre”,
Iaşi, ediţia a VII-a, 2016
Durata: martie 2016 –octombrie 2016.
Şcoala
coordonatoare se obligă :
·
Să distribuie regulamentul
concursului şcolilor partenere;
·
Să colecteze lucrările realizate
de către şcolile partenere şi să realizeze expoziţia;
·
Să asigure evaluarea lucrărilor de
către comisia de jurizare;
·
Să trimită tuturor participanţilor
diplomele obţinute în termenul stabilit;
·
Să mediatizeze rezultatele
concursului.
Şcoala participantă se obligă:
·
Să înscrie elevii în concurs;
·
Sa îndrume elevii în realizarea
lucrărilor;
·
Să expedieze lucrările selectate
pe adresa şcolii coordonatoare;
·
Să distribuie elevilor
participanţi diplomele/premiile cuvenite.
Prezentul
Acord se încheie în două exemplare, câte unul pentru fiecare parte.
Partenerii se obligă
să colaboreze pe toată durata proiectului pentru ca acesta să se deruleze conform planului stabilit.
Şcoala“Carmen Sylva ” Iaşi, Jud. Iaşi Şcoala .............................................
Judeţul ...................
Director,
Director,
prof. Dinter Mariana ........................................................
COORDONATOR PROIECT, CADRU DIDACTIC ÎNDRUMĂTOR,
prof. Nastasă Adriana .................................................................
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu