luni, 4 aprilie 2016

Concurs International de creaţie plastică şi literară „ Sărbătoarea Învierii – Lumina Sufletelor Noastre „ ediţia a VII-a

Organizatori Şcoala Carmen Sylva Iaşi - B.P.Hasdeu Iaşi  

CONCURSUL  ESTE  AVIZAT  MENCS  ÎN  CAEN  2016  cu nr.  28269 din  11.03.2016, A8 Domeniul  Culturi  şi  Civilizaţii  pag. 10, poz. 18.  Avizul  va  fi  trecut  pe  diplome. 
Avizat  ISJ  Iasi  cu nr. 10679 din 20.10.2015 .
Pe toate documentele apar ltampilele partenerilor străini din Spania şi Republica Moldova 
           Participanţii la proiectul „ NAŞTEREA  DOMNULUI- RENAŞTEREA  BUCURIEI’’,        primesc premiile  şi  toate  documentele   până  pe  15  mai  conform cu regulamentul.

Concursul  este  gratuit .  Fiecare cadru didactic poate  înscrie maxim 2 elevi în concurs pentru care primeşte 2 diplome de participare.
Se poate participa la concurs fără simpozion!
Participarea la simpozion este altă parte a proiectului, independent de concurs, are o structură complexă şi presupune contribuţie financiară din partea participanţilor [taxă]  .
Fiecare participant este liber să se înscrie exact la ce secţiune  doreşte; fie concurs gratuit cu 2 lucrări – fie simpozion cu toată complexitatea proiectului .
Participarea  la  SIMPOZION (cu publicare sau fără publicare) ISBN  presupune finanţare.
Fiecare participant la simpozion poate inscrie cu maxim 5 elevi la concurs pentru care nu plateşte taxa.
Fiecare participant la simpozion cu sau fara publicare primeste intreaga documentatie a proiectului – diplome si adeverinte -, deoarece se implica prin munca in intreaga structura a proiectului .(vezi sfarsitul regulamentului)
Participarea  la  sectiunea  revista  elevi  ISSN  presupune  taxa  separata de simpozion.
Cine participa la simpozion , cu sau fara publicare , poate trimite material si pentru culegerea ’’Legende Pascale ’’ fara sa plateasca alta taxa . Culegerea are ISBN si CD-ul este gratuit .
Fiecare cadru didactic participant  este  rugat  sa  completeze  si  CHESTIONARUL – obligatoriu -   de la sfarsitul regulamentului pe  care  IL LISTATI  si  il  puneti in coletul cu lucrari . Chestionarul  trebuie sa fie completat de mana si semnat .
Aceasta  editie  PUNE  ACCENTUL  PE  CUNOASTEREA , PROMOVAREA  SI VALORIFICAREA  TRADITIILOR  NOASTRE  STRAMOSESTI  DE  PASTE  .
Pentru aceasta realizam CULEGEREA : LEGENDE   PASCALE.
Concurs  gratuit -    2 elevi .
Simpozion  fara publicare:  65 lei        - include si 5 elevi gratuit in concurs
Simpozion  cu publicare  CD cu ISBN :  75 lei            - include si 5 elevi gratuit in concurs
Revista  CD cu  ISSN  elevi:  10 lei.
Culegerea  pe CD cu ISBN  :’’Legende Pascale ’’ gratuit .
 Secţiuni
CONCURSUL INTERNATIONAL “SARBATOAREA INVIERII – LUMINA SUFLETELOR NOASTRE ”  se desfăşoară astfel:

TOATE SECŢIUNILE AU CA TEMĂ PRINCIPALĂ un motiv religios din sfera sărbătorilor Învierii şi/sau tradiţii şi obiceiuri locale legate de sărbătorile pascale inclusiv Sarbatoarea Floriilor (Inviere, Patimi, etc.); peisaje de primăvară, flori, magia primăverii ca anotimp al renaşterii, jocuri de primăvară, incondeierea oualor, colindul de Florii, icoane  etc.
Încercaţi să nu utilizaţi simbolul iepuraşului  (cat mai putin posibil).

I .  SECŢIUNEA  ELEVI:

CONCURS
1.      Creaţie  plastică  clasică  pictura, desen, grafica, etc – (acuarelă, guaşe, creion, ceracolor, etc.); A4
A3 sau  orice format
2.      Creaţie  tehnologică/abilităţi  practice: colaje simple  sau  mixte (orice tehnică), felicitări, mici decoraţiuni, tehnica  quilling  etc., din  materiale  diverse, inclusiv  reciclabile; orice format
3.      Felicitări – format A5 sau orice format;
4.      Creaţie tehnico-informatică: desen,  grafică pe calculator, Power  Point, Paint, etc.; orice  format
5.      Fotografie – format A4 – ce  ilustrează  Sfânta  Sărbătoare  sau activităţi  extraşcolare  legate  de Sărbatoarea  Învierii  Domnului (serbări, grupuri de colindători de Florii, încondeierea  ouălor de Paşte, voluntariat etc.). Fotografiile  pot fi  listate  pe  hartie  color  obisnuita.
6.      Creaţie literară (proză, poezie) având ca temă: bucuria Învierii, frumuseţea  primăverii, ca anotimp al renaşterii, bogăţia tradiţiilor  populare legate de sărbătoarea Învierii, etc.
7.      Icoane pe sticla sau pe lemn sau orice suport si in orice format.
8.      Oua  incondeiate  de  orice  fel  sau  orice  dimensiune, inclusiv  prin tehnica quilling, origami  sau orice  fel  de  tehnica.
9.      Orice  fel  de  decoratiune  cu  tematica  Pascala  sau  de  primavara  confectionate  inclusiv  din  materiale  reciclabile
10.  Afis, poster, macheta, rebus sau absolut orice fel de creatie care respecta tematica data.
CD  ce cuprinde   REVISTA  CU  ISSN  - Venit-au  zilele  InvieriiNr.3  pentru  cadrele didactice  care doresc  publicarea  creatiilor  literare  ale elevilor.

II .  SECŢIUNEA  CADRE DIDACTICE:   SIMPOZION  INTERNATIONAL

Sesiune de referate şi comunicări ale cadrelor didactice (SIMPOZION  INTERNAŢIONAL) sub titlul:
Educaţia  interculturală – abordare  pedagogică şi  teologică.
Participarea este cu publicarea lucrarii sau fara publicarea lucrarii.
Taxa  este  de  75  lei  cu  publicare  şi  65 lei fără  publicare.

Cine nu doreste publicarea lucrarii in CD cu ISBN , NU mai trimite lucrarea nici pe email la adresa indicata , nici listata in plic. Precizati pe fisa de inscriere  – fara publicare si scrieti doar titlul lucrarii .
Secţiuni simpozion:
a.       Sărbătoarea  Învierii Domnului –  abordare teologica;
b.      Tradiţii şi obiceiuri locale , de Paste si Florii  (referate, scenete ,serbari ,eseuri, etc)
c.       Paştele în Europa
d.      Interculturalitatea  – repere teoretice si practice
e.       Comunicarea în actul educaţional
f.        Educaţia interculturală şi rolul ei în societatea viitorului
g.       Dialogul intercultural reflectat în proiecte educative şi de voluntariat
h.       Educaţia religioasă a tineretului , între provocare şi necesitate                                                                                                                                                                                                                                                                              
 Respectivele lucrări vor fi publicate într-un CD cu ISBN, pe care îl va primi fiecare participant care doreste publicarea .
Cadrele  didactice  pot  participa  cu  două  lucrări  proprii  după  modelul  de   la  sectiunea  elevi  de  mai  sus    respectiv  de  la  1-10  (desen, pictura, colaje, felicitari,  oua incondeiate ,  icoane, etc.)
Pentru  cele  doua  lucrari  cadrele  didactice  primesc  Titlu de  Excelenţă  şi  Premiul  I.

1.      Condiţii de participare la concurs
              Participanţii la concurs sunt:
- cadre didactice;
- preşcolari de la orice nivel;
- elevii claselor  I- VIII;
            - elevii claselor IX-XII.
Lucrările trimise vor respecta următoarele cerinţe de elaborare

ELEVI  –  Concurs  .
- lucrările elaborate trebuie să aibă ca temă un motiv religios din sfera sărbătorilor Învierii şi/sau tradiţii şi obiceiuri legate de sărbătorile pascale (înviere, patimi, etc.); peisaje de primăvară, magia primăverii ca anotimp al renaşterii, flori, jocuri de primăvară.
Încercaţi să utilizaţi cât mai puţin posibil simbolul iepuraşului.

            -pot fi si lucrari colective realizate de un grup de elevi sau de colectivul clasei.
-toate lucrările trebuie elaborate în formatul ales în secţiune;
-sunt acceptate toate tehnicile de lucru pe orice fel de  suport (hartie, carton, etc.);
-toate lucrările de la secţiunea 4, 5 (elevi) trebuiesc printate color în format A4;
-creaţiile literare (elevi) vor fi tehnoredactate în format A4, scris la un rand, cu font Times New   Roman, caractere dimensiunea 12, marginile de 2 cm, cu diacritice şi să nu depăşescă 1-3 pagini.
Titlul va fi scris cu majuscule (Times New Roman, 14, Bold), centrat;
Sub titlu, în stânga se vor trece: numele şi prenumele elevului, clasa, şcoala, localitatea şi judeţul, numele cadrului didactic coordonator.Nu se eticheteaza pe spate creatiile literare .
 La două rânduri sub numele autorului se va scrie textul lucrării (Times New Roman,12);
Lucrările se listeaza A4  şi se pun în plic.

ELEVI – Revista  -  ,,VENIT-AU  ZILELE  ÎNVIERII”  Nr. 3  2016– 10 lei
- cadrele didactice care doresc publicarea creatiilor literare ale elevilor intr-un CD cu ISSN( revista) vor trebui sa trimita lucrarile si in format electronic pe adresa: concursinviereelevi@yahoo.com iar taxa de participare este de 10 lei.
Fiecare  cadru  didactic  ce  are  elevi   inscrisi  pentru  revista  poate  publica  si  el  personal  un  articol ( orice material ) sau  eseu,  poezie,  etc - in revista  (sa  nu  depaseasca  2  pag. )  gratuit.

- este necesar ca pe fiecare lucrare de la secţiunile 1-10, elevi, fara creatiile literare (în partea din dreapta jos, pe verso) să fie o etichetă în care se va specifica: titlul lucrării, numele şi prenumele elevului, clasa, şcoala, localitatea şi judeţul,  numele cadrului didactic coordonator, secţiunea.

Fiecare cadru didactic poate înscrie în concurs 2 lucrări ale elevilor daca participa numai la concurs gratuit  si 5 lucrari ale elevilor daca participa la simpozion (cu sau fara publicare), indiferent de secţiune; un elev poate participa la mai multe secţiuni.

CADRE  DIDACTICE  SIMPOZION   INTERNATIONAL –  cerinte de elaborare

EDUCATIA   INTERCULTURALA  –  ABORDARE   PEDAGOGICA  SI TEOLOGICA

Cine NU doreste publicarea lucrarii in CD cu ISBN , NU mai trimite lucrarea pe email si nici listata in plic . Precizeaza pe fisa  de inscriere doar titlul lucrarii cu  mentiunea – Fara publicare .

La simpozion participarea poate fi cu publicarea lucrarii in CD cu ISBN – 75 lei sau fara publicarea lucrarii65 lei (pentru ambele forme de participare se primesc toate categoriie de adeverinte dupa cum se vede la sfarsitul regulamentului)

Participantii la simpozion pot inscrie gratuit si 5 elevi in concurs.

Fiecare cadru didactic poate participa cu 2 lucrari proprii (desene , felicitari , icoane , poezii , oua incondeiate etc ) la secţiunile 1-10 şi un referat la simpozion.
La secţiunile 1 -10 cerinţele sunt aceleaşi ca şi la elevi.

Se acceptă doi coordonatori pentru un referat dar fiecare plateste taxa separat, ambii vor primi  intreaga documentatie a proiectului , diplome , adeverinte  si  CD cu ISBN.
La secţiunea simpozion international, condiţiile de tehnoredactare sunt următoarele:

a)             Redactarea lucrărilor (referatelor):
Lucrarile vor fi redactate in limba romana sau in orice alta limba de circulatie internationala ; engleza , franceza , spaniola , italiana, rusa etc
Ø      se va face în format A4, scris la un rând, cu margini egale de 2 cm (text aliniat justified);
Ø      titlul va fi scris cu majuscule (Times New Roman, 14, Bold), centrat;
Ø      la două rânduri de titlu, in dreapta se va scrie autorul, instituţia si localitatea (Times New Roman, 12, Bold);
Ø      la două rânduri sub numele autorului se va scrie textul lucrării cu diacritice (Times New Roman,12);
 lucrările primite şi care respectă (obligatoriu) criteriile menţionate anterior  vor aparea in  publicatia cu titlul,
Educatia  interculturala  –  abordare  pedagogica  si  teologica .

Ø       având caracter international cu ISBN
Ø      bibliografia se va consemna la sfârşitul lucrării, în ordine alfabetică, astfel: nume, prenume – autor, anul, titlul, editura;
Ø      acolo unde nu aveti bibliografie nu este obligatorie consemnarea acesteia.
Ø      vă rugăm să folosiţi semnele diacritice corespunzătoare limbii române !
Ø      lucrarea trebuie sa aiba intre 3-5 pagini.
Ø      pentru publicarea lucrării, aceasta va fi însoţită de un rezumat de o pagină, maxim 2.
Ø      lucrarea şi rezumatul vor fi transmise în format electronic, în ataşament, în două fişiere separate, cu următoarele denumiri:
-lucrare (poate avea maxim 5 pagini)
-rezumat  (maxim 1-2 pagini) 
           Rezumatul va fi trimis  si  in format listat in plic - obligatoriu impreuna cu fisa de inscriere numai pentru cei care doresc publicarea lucrarii .

Lucrările pentru simpozion  vor fi trimise în format electronic la următoarea adresă de mail: concursinviere@yahoo.com , pentru publicare  iar rezumatul  şi în format listat, în plicul cu lucrări NUMAI  PENTRU  CEI  CARE  DORESC PUBLICAREA  LUCRARII .

Atentie!!! Nu trimiteti lucrarile decat prin email la adresa indicata. NU PUBLICAM  lucrarile trimise prin wetransfer, dropbox sau alte forme deoarece ori nu ajung la noi ori se sterg automat inainte ca editura sa le preia – sa le descarce de pe mail .
CULEGEREA „ Legende Pascale  ’’
Cadrele  didactice participante la Simpozion , cu sau fara publicare , pot trimite un material pentru a fi publicat in aceasta culegere . Materialul format Word  trebuie sa aiba maxim 3-4 pagini , minim cat doreste fiecare sa scrie . Conditiile de tehnoredactare sunt aceleasi de la simpozion – vezi mai sus .In cele 3-4 pagini puteti povesti o traditie /legenda /obicei stravechi sau mai multe .
Fiecare cadru  didactic  poate culege  povestirea , legenda , traditia , obiceiul respectiv de la batranii satului , de la rudele foarte batrane care inca mai cunosc unele practici ritualice , unele obiceiuri ce sunt pe cale sa dispara , sa se piarda si care au stansa legatura cu sarbatorile pascale  .
Puteti povesti despre orice fel de obicei din zona dumneavoasta geografica si etnografica  ; de la cum se incondeiaza ouale – tehnici de incondeiere - ; cum se merge cu colindul de Florii , cum se fac focurile ritualice de primavara , ce obiceiuri locale preced aratul si semanatul de primavara , horele si jocurile satului de pasti , udatul fetelor de pasti ,la orice alte obiceiuri prezente in zonele locuite de dumneavoastra ( orice fel de traditie sau legenda sacra sau profana ).
Cine detine textul original al  obiceiului respectiv poate sa il publice chiar daca depaseste nr de pagini sugerat de noi . Suntem interesati si de obiceiurile profane , ritualice , nu neaparat de cele sacre . Practic orice fel de traditie , legenda , povestire , obicei al locului este foarte bine venit .
Puteti trimite mai ales descrierea unor obiceiuri pe care doar batranii le mai stiu pentru ca intre timp s-au pierdut si nu se mai practica ;  jocul , hora satului , balul pt tinerii de odinioara , sezatorile , ritualuri de maritat fetele  etc .
Sunt o multitudine de astfel de obiceiuri , de ritualuri in diferite zone ale tarii . Va rog sa le culegeti sau sa vi le amintiti asa cum vi le-au povestit bunicii si strabunicii si sa le redam generatiilor viitoare .
ATENTIE !! Nu preluati materiale de pe internet . Fiti originali , povestiti sau redati materialul cules in cuvintele dumneavoastra simple , in limbajul simplu al taranului care a trait aceste obiceiuri si taditii .
Daca aveti  poze vechi sau mai noi care sa ilustreze obiceiul respectiv – , colindatori de Florii , incondeierea oualor , hore ale satului , sfintirea bucatelor in noaptea  de Paste  , participarea la slujba in noaptea de inviere , Procesiune de Florii ,coborarea sfintei Lumini la Ierusalim – pentru cei care au fost acolo – poze din Tara Sfanta – tot de la cei care au fost personal acolo , poze cu oameni in costume populare de alta data sau contemporane , poze care sa ilustreze orice alt obicei sau traditie de primavara    etc – scanati-le si incadrati-le in textul respectiv . Astfel avem si descrierea obiceiului si ilustrarea acestuia .

Cine are numai poze vechi sau actuale – alb negru sau color – fara sa aiba text de publicat , poate publica numai pozele . Le scanati si le incadrati in pagina , eventual dati un titlu referitor la ce surprinde poza ; incondeiere oua , procesiune de Florii ,  oameni in costume nationale autentice care reprezinta bine o zona anume etnografica , dansatori  ,  etc ; apoi va puteti trece numele dvs la autor si localitatea , judetul , anul - daca poza este foarte veche .
Vreau sa trimiteti poze cat mai vechi si autentice , valoroase sa ne putem cunoaste bine RADACINILE  ROMANESTI , sa vada si copiii nostri de unde venim .
Puteti trimite  poze listate pe carton lucios – nu hartie fotografica pentru ca e scumpa – in format A4 sau A5 , pentru a le include in expozitia noastra – alb negru sau color .
Suntem interesati de orice fel de poza care sa fie mai veche de 25 ani si din care sa se vada cum traiau oamenii in timpul acela ( orice poza are o poveste a ei , va rog sa trimiteti listate in plicul cu lucrari )

Materialul pentru publicat in culegere –fisier Word-  va fi trimis  pe urmatoarea adresa de email ;
legendepascale @yahoo.com in atasament .Conditiile de tehnoredactare sunt aceleasi de la simpozion .
Produsul final va fi o culegere in format electronic cu titlul : Legende Pascale avand ISBN propriu  si care este gratuita pt fiecare autor.

     Taxa nu se percepe de la elevi sau de la parintii acestora  – conditie obligatorie. Fiecare profesor isi plateste singur taxele pentru   participarea la acest proiect intrucat vizeaza perfectionarea personala.

Concurs  gratuit – pentru 2 elevi inscrisi.
Simpozion  fara publicare:  65  lei  plus  maxim 5 elevi inscrisi gratuit la concurs.
Simpozion  cu publicare:  75  lei  plus  maxim 5 elevi inscrisi gratuit la concurs.
Revista  ISSN  elevi si profesori :  10 lei.
Culegerea  ’’ Legende Pascale ” - gratuit
Sunt   3  taxe  de  participare  diferite.
In revista elevilor pot publica articole si profesorii coordonatori ai elevilor care au creatii literare – gratuit .
 Fiecare participa la ce sectiune doreste.
Participarea este prin corespondenţă.

2.      Criterii de evaluare / jurizare – barem de notare
* Se va urmari respectarea temei date si a dimensiunii standard a lucrarii.  (5 p)
* Se va urmări gradul de originalitate şi imaginaţie.(20 p)
           * Se va urmări respectarea tehnicii de lucru aleasă.(5 p)
* Se va urmari armonia si unitatea compozitiilor (10 p)
* Se vor urmari contrastele acord – dominanta; ritmul plastic; centrele de interes  (20 p)
* Se va urmari dominanta de culoare si acord cromatic  (5 p)
* Se va urmari mesajul pe care il transmite si simbolistica  (20 p)
* Se va urmari dinamismul personajelor  (5 p)
  Oficiu 10 p.
  Total 100 p.

  Program:

ÎNSCRIEREA si expedierea lucrarilor catre organizatori se va face în perioada 23.03. 2016 –29.04.2016 data postei  pe baza fişei de înscriere (anexa) pentru prima etapa . Participantii la simpozion si concurs vor completa fisele de inscriere aferente sectiunii solicitate .
Pe fisa de inscriere  simpozion , precizati daca ati trimis si  material pentru  culegere . . Participantii numai la concurs gratuit  NU  POT  TRIMITE  MATERIAL  PENTRU  CULEGERE.

Inscrierea se face în DOUĂ  ETAPE ; PRIMA  ETAPĂ  23 MARTIE  – 29 aprilie 2016 ;

A DOUA ETAPĂ de inscriere si expediere se va face in lunile MAI  SI  IUNIE  2016 . Termenele vor fi comunicate la momentul respectiv .
Cine se inscrie si expediaza materialele in prima etapa – o sa primeasca mai repede rezultatele si intreaga documentatie a proiectului . Cei din etapa doi , vor primi rezultatele tot in etapa doi , dupa ce ii terminam pe cei din prima etapa .

            EXPEDIEREA  LUCRĂRILOR către organizatori  se va face în perioada  23 martie – 29 aprilie 2016 (data poştei).

Lucrările elevilor si ale cadrelor didactice , împreună cu fişa de înscriere (anexa) completată corect; fisa de inscrieire trebuie sa fie obligatoriu in 2 exemplare completate pentru participantii la concurs , chestionarul , acordul de parteneriat în două exemplare - completat cu datele dumneavoastră, precum şi un plic A4 cu burduf  autoadresat şi timbrat – timbru de 4 lei şi dovada achitării taxei de participare prin mandat poştal  sau banii  direct în plicul cu lucrări, preferam banii direct in plic si sigilati bine plicurile.
Acolo unde nu aveti încredere în poştă expediaţi banii prin mandat poştal.
Fiecare persoana obligatoriu va pune plic autoadresat, timbrat corespunzator, nu mai folositi timbre fiscale, ci postale. Cine nu respecta cerintele  nu  primeste diplomele. NU putem expedia diplome pentru mai multe persoane in acelasi plic.  Fiecare persoana isi pune plic autoadresat, obligatoriu.
            Incercati  sa nu folositi adresa scolii daca stiti ca nu vi se inmaneaza corespondenta. Indicati pe plic o adresa sigura la care sa primiti materialele. Scrieti obligatoriu adresa dumneavoastra pe plicul autoadresat.
            Puneti banii in plic/colet si sigilati bine plicurile cu banda scotch sau capse ; am primit colete desfacute din cauza ca nu au fost sigilate corespunzator ..
Sigilati temeinic cu banda lata  scotch atat plicurile cat si coletele mari .Protejati munca dumneavoastra
ATENTIE !!! Aceia dintre dvs care au avut probleme cu posta la expedierea coletelor catre mine sau la primirea diplomelor – va rog sa folositi posta privata pentru mai multa siguranta ( Fan Curier , Cargus , Urgent Curier etc ).
Coletele cu valoare mare este  obligatoriu sa fie trimise recomandate cu confirmare de primire , sa fiti siguri ca ajung la mine .
Am avut probleme cu posta . Unele persoane nu au primit diplomele desi noi am facut eforturi mari si am trimis la toti paricipantii . Aceia dintre dvs care ati avut probleme cu primirea documentelor de la noi – sunteti rugati sa puneti plic autoadresat pentru posta privata (daca este in zona dvs ) cu adresa scrisa pe plic si nr sigur de telefon , fara timbre , pt ca o sa platiti coletul la primire
.
Toate materialele vor fi expediate într-un plic/colet pe următoarea adresă:
Prof. Nastasă Adriana la Şc. „B. P. Hasdeu”, Corp A, Str. Ion Creangă, nr. 27, cod 700317, Loc. IAŞI,  jud. Iasi cu specificaţia pe plic pentru  CONCURS  INVIERE .

ATENTIE !!! VETI  PRIMI  DIPLOMELE  SI  ADEVERINTELE  CAND  VETI FI IN  CONCEDIU – multi dintre dvs . – deoarece  expedierea  diplomelor si  adeverintelor   se  va  face  in  perioada  1 august – 20 octombrie 2016 integral .
Va rog sa aveti grija ce adresa treceti pe plicul autoadresat in asa fel incat sa va primiti corespondenta pe timpul verii .

Lucrările cadrelor didactice, împreună cu fişele de înscriere , chestionarul  şi rezumatul  listat, se pun în acelaşi plic cu lucrările elevilor, inclusiv plicul autoadresat şi taxa de participare.
Un cadru didactic poate participa cu 2 lucrari proprii (în partea din dreapta jos, pe verso, să fie o etichetă în care se va specifica: titlul lucrării, şcoala, localitatea şi judeţul,  numele cadrului didactic, secţiunea.
Un cadru didactic poate participa la ambele secţiuni (elevi şi cadre didactice) sau la una dintre ele, la care doreşte fiecare iar plicul autoadresat îl pune o singură dată.
Acordul de pareneriat nu este obligatoriu; numai cine doreste.
            DATA  LIMITĂ  A  TRIMITERII   LUCRĂRILOR:  29 APRILIE  2016  pentru etapa I .
Vernisarea expoziţiei concursului va avea loc la şcoala organizatoare în iunie  2016.
Jurizarea va fi facută de către organizatori şi partenerii concursului dupa realizarea expozitiei, conform graficului stabilit.
            Expedierea premiilor , adeverintelor  /diplomelor de participare: 1.08 . 2016   – 20.10.2016, pe adresele indicate de îndrumători în fişele de înscriere si pe plicurile autoadresate. Participanţii vor trimite şi un plic autoadresat, format A4, timbrat - timbru de 4 lei,  în vederea primirii adeverinţelor şi premiilor.
            Se vor acorda premii speciale, premiile I, II, III, menţiuni şi diplome de excelenţă, de participare / adeverinţe cadrelor îndrumătoare;
 Nu se trimit diplome on-line!
Pe diplome se va preciza si numele cadrului didactic coordonator precum si avizul  CAEN al MENCS .           
Nu se admit contestaţii.
Autorii lucrarilor pentru simpozion isi asuma raspunderea autenticitatii textului publicat .
Lucrările elevilor nu se restituie.
Nu se acorda premii in bani sau alte bunuri materiale.
Lucrarile inscrise in concurs devin proprietatea organizatorilor , cu dreptul de a le folosi liber. 
Un cadru didactic poate participa cu 2 lucrari pentru concurs sau 5 lucrari pentru concurs si simpozion  , indiferent de secţiune (la elevi) şi două lucrări proprii la secţiunea cadre didactice.
Fisa de inscriere completata trebuie obligatoriu sa fie in dublu exemplar pentru sectiunea elevi, criteriu eliminatoriu.
Pe fisa de inscriere va rog sa completati si semnati sub titlu declaratia ca nu percepeti bani de la elevi si parinti – criteriu eliminatoriu
Participantii la simpozion completeaza fisa aferenta acestuia .
Aveti voie sa expediati catre mine  mai multe persoane in acelasi colet si sa puneti toti banii in acelasi colet dar sa il sigilati corespunzator , eventual faceti o lista cu fiecare participant.

Pentru implicarea in acest proiect – destul de amplu si cu foarte multe cerinte – fiecare participant la sectiunea simpozion (cu sau fara publicare) primeste urmatoarele categorii de adeverinte ;

Participantii la SIMPOZION primesc urmatoarele categorii de documente ;

1.      Adeverinta de membru al comisiei de evaluare / organizare  a concursului la nivel  national / international  – pentru acele  cadre didactice  care  participa la simpozion  in numar de minim 3 persoane de la aceeasi scoala sau scoli /gradinite diferite (profesori sau invatatori) si care expediaza materialele intr-un singur colet catre noi ( pot fi si 3 persoane de la scoli diferite dar sa expedieze catre noi -  obligatoriu – intr-un singur colet).
2.      Adeverinta pentru sustinerea performantei  scolare si pregatirea remediala a elevilor.
3.      Adeverinta de participant /colaborator la activitatile priectului, avizat M.E.N.C.S
4.      Adeverinta de coordonator elevi.
5.      Titlu  de excelenta/Premiul I pentru  cadrele  didactice  care  participa  cu  lucrare  proprie la concurs.
6.      Adeverinta pentru pregatirea lotului de participanti la concursurile scolare avizate M.E.N.C.S
7.      Certificat de voluntar  pentru promovarea culturii a traditiilor si obiceiurilor stramosesti
8.      Adeverinta  de participant la workshop-ul ,,Educatia Interculturala si rolul ei  in societatea viitorului ’’
9.      Diploma si adeverinta pentru simpozion
10.   Adeverinta de educatie multiculturala,  incluziva,  pentru diversitate.
11.  Diploma de onoare  pentru implicarea cu merite deosebite in proiect (o primesc acele cadre didactice care trimit materialele cerute pentru Culegerea Legende Pascale ).
12.  Scrisoare de multumire
13.  Adeverinta de evaluator – pt cei care nu fac parte din grup  dar  care completeaza chestionarul
14.  Diploma participare  sesiune de comunicari ’’Comunicarea profesor – elev in cadrul actului educational ’’
15.   Organizator  expozitie  la nivel national  / international pentru cadrele didactice  care trimit  poze vechi , autentice listate pe carton lucios format A4  sau A5
16.  Diploma de merit  pentru coordonarea elevilor inscrisi in concurs
17.  Adeverinta de coordonator de programe educative extrascolare – prin coordonarea elevilor inscrisi in proiectul ,, Sarbatoarea Invierii – Lumina Sufletelor Noastre ’’ la nivelul scolii
 In speranta  unei  frumoase colaborari va  multumesc  pentru  implicare  si va asteptam cu tot dragul
Pentru nelamuriri si alte detali  ma puteti contacta la:
Profesor  metodist  Nastasa Adriana, tel 0740421222, email addynastasa@yahoo.com


                                             FIŞĂ DE ÎNSCRIERE

CONCURS   INTERNAŢIONAL   EDITIA a VII-a,  2016

 “SĂRBĂTOAREA  ÎNVIERII – LUMINA  SUFLETELOR  NOASTRE”

Şcoala „CARMEN SYLVA” – IAŞI ;  Şcoala “B. P. HAŞDEU” Iaşi


Subsemnatul  /  a  cadru  didactic  la  Scoala ................................................. Jud.................
Declar  pe  propria  raspundere  ca  nu  percep  taxa  pentru  acest  proiect  de  la  elevi  sau  parintii  acestora.
Numele  si  prenumele ...........................................  semnatura...............................

NUMELE ŞI PRENUMELE CADRULUI DIDACTIC ÎNDRUMĂTOR :
…………………...............................................................................................................
ŞCOALA: ………………………………………………JUDET.....…………...............
Secţiunea
 CONCURS.......................................................................................
ADRESA PENTRU TRIMITEREA DIPLOMELOR ( a unitatii de invatamant sau a dvs.
personala de acasa):  ...............................................................................................
.................................................................................................................................
E-MAIL, TELEFON
ÎNDRUMĂTOR ………..………................…………………………............…….......

Nr.
crt.
Numele şi prenumele elevului
Clasa
SECŢIUNEA
 TITLUL LUCRĂRII
1.




2.




3.




4.




5









FIŞĂ  DE  ÎNSCRIERE SIMPOZION INTERNATIONAL

“EDUCATIA  INTERCULTURALA – ABORDARE  PEDAGOGICA  SI  TEOLOGICA”

Şcoala „CARMEN SYLVA” – IAŞI ;  Şcoala “B. P. HAŞDEU” Iaşi,
EDITIA a V-a, 2016

Subsemnatul/a cadru didactic la Scoala...........................................Jud..............
Declar pe propria raspundere ca nu percep taxa  pentru acest proiect de la elevi sau  parintii  acestora.
Numele si prenumele..............................................semnatura............................


NUMELE ŞI PRENUMELE CADRULUI DIDACTIC:...................................................
…………………...............................................................................................................
ŞCOALA: ................................................................./JUDET............................................
Secţiunea  SIMPOZION...........................................................................................................                       
ADRESA PENTRU TRIMITEREA DIPLOMELOR ( a unitatii de invatamant sau a dvs. personala de acasa):  ...........................................................................................................
………………………………………………………………………….......……………
…………………………………………………………....……………………...............
E-MAIL, TELEFON
ÎNDRUMĂTOR ………..………................…………………………............…….......

TITLUL LUCRARII.................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

CU PUBLICARE / FARA PUBLICARE .......................................................................................................



ARTICOL CULEGERE – TITLU – DA/NU..........................................................................



CHESTIONAR

„SARBATOAREA INVIERII – LUMINA  SUFLETELOR NOASTRE” Editia  VII  2016



1.     Este cunoscut  proiectul ,,SARBATOAREA  INVIERII – LUMINA  SUFLETELOR  NOASTRE” in  arealul / scoala/ zona dumneavoastra?





2.     Prin ce este deosebit acest proiect de altele?






3.     Ce  ati  dobandit/veti  dobandi  dumneavoastra sau elevii prin implicarea in acest proiect?


                                       


4.     Doriti  sa participati  si la editia urmatoare? Daca  da, de ce?





5.     Considerati  ca este  util  acest proiect ? De ce ?



Scoala, judetul:
Nume si prenume:
Semnatura:





Şcoala “Carmen Sylva” Iaşi                         Şcoala ........................................... Judeţul ..................
Str. Ghica Voda nr. 24,  Jud. Iaşi                   Adresa ...........................................................................
 tel. 0232218612, fax 0332100935                         Tel. ..................................................................
Nr. .................. din ..........................                         Nr. .................. din ......................................... 
ACORD DE PARTENERIAT
În cadrul Concursului International  “Sarbatoarea Invierii – Lumina Sufletelor Noastre”
Iaşi,  Ediţia a VII-a 2016
Încheiat astăzi, ..................2016  între:

•     Şcoala “Carmen Sylva ” Iaşi, reprezentată de prof. Dinter Mariana  în calitate de director şi prof. Nastasă Adriana  în calitate de coordonator al proiectului international ,,Sarbatoarea Invierii – Lumina Sufletelor Noastre, Iaşi, ediţia a VII-a, 2016
•    Şcoala ......................................................, reprezentată de .....................................,.în calitate de director şi ............................................................în calitate de participant la proiectul Sarbatoarea Invierii – Lumina Sufletelor Noastre, Iaşi, ediţia a VII-a, 2016
   Durata:  martie 2016 –octombrie  2016.
   Şcoala coordonatoare se obligă :
·        Să distribuie regulamentul concursului şcolilor partenere;
·        Să colecteze lucrările realizate de către şcolile partenere şi să realizeze expoziţia;
·        Să asigure evaluarea lucrărilor de către comisia de jurizare;
·        Să trimită tuturor participanţilor diplomele obţinute în termenul stabilit;
·        Să mediatizeze rezultatele concursului.
   Şcoala participantă se obligă:
·        Să înscrie elevii în concurs;
·        Sa îndrume elevii în realizarea lucrărilor;
·        Să expedieze lucrările selectate pe adresa şcolii coordonatoare;
·        Să distribuie elevilor participanţi diplomele/premiile cuvenite.     
Prezentul Acord se încheie în două exemplare, câte unul pentru fiecare parte.
Partenerii se obligă să colaboreze pe toată durata proiectului pentru ca acesta să se deruleze  conform planului stabilit.

Şcoala“Carmen Sylva ” IaşiJud. Iaşi         Şcoala ............................................. Judeţul ...................
                       Director,                                                                         Director,
             prof. Dinter Mariana                                             ........................................................


COORDONATOR  PROIECT,                                 CADRU DIDACTIC ÎNDRUMĂTOR,
      prof. Nastasă Adriana                                            .................................................................


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu