miercuri, 26 octombrie 2016

Gluma zilei - Mai primesc şi nevestele noastre ce merită...


     O femeie a vrut să-i facă soțului Testul suprem. 
      I-a scris o scrisoare în care i-a spus că s-a săturat de el și că l-a părăsit, a lăsat-o  la vedere, apoi s-a ascuns sub patul din dormitor. 
     Bărbatul a ajuns acasă, a citit scrisoarea, a scris ceva, apoi a  început să cânte și să danseze. Și-a luat telefonul și a sunat pe cineva.  "Bună, iubito, tocmai îmi schimb hainele și vin la tine. 
  Cât despre proasta cealaltă, s-a prins în sfârșit că îmi băteam joc de ea  și a plecat. 
   Am făcut o greșeala când m-am însurat cu ea. Îmi doresc să  te fi  întâlnit mai devreme. Ne   vedem în curând, draga!" a spus soțul femeii, apoi a părăsit camera. 
Plângând, femeia a ieșit din ascunzătoare și a cicit ce i-a scris soțul  ei: 
  "Ți se vedeau picioarele de sub pat, iubito. Mă duc după pâine, apă plată şi plătex taxele pe luna aceasta la asociaţie"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu