În vederea bunei desfăşurări a alegerilor autorităţilor administaţiei publice locale din 27 septembrie 2020, şi pentru a veni în sprijinul cetăţenilor, programul de eliberare a actelor de identitate pentru persoanele cu drept de vot, va fi extins sâmbătă, 26 septembrie 2020 între orele 8.00 – 16.00 și duminică, 27 septembrie 2020 între orele 7.00 – 21.00.
În zilele de 26 şi 27 septembrie 2020, serviciile publice comunitare locale de evidenţă a persoanelor vor soluţiona, cu prioritate, cererile pentru eliberarea actelor de identitate pentru motivele prevăzute la art. 19 alin. (1) lit. f), g) şi j) (pierdere, furt, distrugere, deteriorare şi anularea actului de identitate) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului 97/2005 privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români, republicată, cu sau fără o programare prealabilă telefonică sau online.
Actele de identitate emise de autorităţile publice care au expirat, începând cu data de 01.03.2020, îşi menţin valabilitatea pe toată perioada stării de urgenţă/alertă precum şi pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acesteia.
Informaţii suplimentare referitoare la documentele necesare, prevăzute de lege, pentru eliberarea actului de identitate pot fi vizualizate pe site-ul Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Maramureş: www.evpmm.ro.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu