luni, 15 decembrie 2014

De ce nu mă mir?! UDMR iese de la guvernare!

UDMR iese oficial de la guvernare dupa ce, sambata, 13 decembrie 2014,Consiliul Reprezentantilor Unionali (CRU) a votat in acest sens cu majoritate de voturi.
Au fost inregistrate doar trei voturi "impotriva" si sapte abtineri. Propunerea iesirii de la guvernare a fost formulata de Consiliul Permanent al formatiunii in 27 noiembrie.
"Cu marea majoritate a voturilor am intarit iesirea de la guvernare. In acest moment consideram ca aceasta decizie este definitiva.
E vorba despre noi, despre UDMR, comunitatea noastra, nu despre PSD, Ponta, Iohannis. Am considerat si consideram ca in 2016 cel mai important e sa castigam alegerile locale si sa intram in Parlamentul Romaniei. Tinand cont de ce s-a intamplat am considerat ca trebuie sa fim foarte atenti la mesajul electoratului nostru", a declarat Kelemen Hunor.
Liderul UDMR a adaugat ca este foarte important sa tina cont de decizia oamenilor pe care ii reprezinta si ca de aceea iese de la Guvernare.
"Am luat o decizie care este una foarte apropiata de ceea ce doresc cei care ne-au votat, care ne sustin de 25 de ani", a mentionat el.
Pe de alta parte, presedintele UDMR a precizat ca o sa dialogheze cu toate partile politice si ca o sa propuna cateva teme importante in educatie, sanatate, infrastructura si minoritati.
Kelemen Hunor a adaugat ca inclusiv secretarii de stat de la UDMR isi vor parasi functiile.
"Tot ce inseamna politic pleaca, vor fi schimbati. Ministrii asteapta sa vina noii ministri. Si secretarii de stat vor fi schimbati. Noi inainte de a intra la guvernare in martie am avut doua pozitii: cineva in departamentul pentru relatii interetnice si un secretar de stat. Cele doua persoane erau acolo inainte sa venim noi la guvernare. Ar fi un gest sa ramana ei acolo, ca au fost acolo inainte sa intram la guvernare. Restul pleaca", a incheiat Kelemen Hunor.
UDMR a decis pe 27 noiembrie iesirea de la guvernare, recomandarea trebuind la acel moment sa fie validata in sedinta CRU ca sa fie definitiva.
Cabinetul Ponta 3 a fost cel de-al optulea guvern din care au facut parte reprezentantii UDMR, incepand cu anul 1996.

"Am constatat ca si fara noi Guvernul Ponta are majoritate", a spus la vremea aceea Kelemen Hunor. Sursa Ziare.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu