luni, 14 decembrie 2015

OPINII. "Până când să n-avem ṣi noi teroriṣtii noṣtri?!"

Înclinaii am arătat. Închisorile comuniste, mineriadele, voluptatea arestărilor preventive fără temeinicie legală… Un germen de demenă a distrugerii prin fracturarea fibrei morale a celui presupus inamic există i în noi. Nu a apucat să de dezvolte prea mult, să atingă forme monstruoase, deoarece humusul sufletesc al naiei are deficit de bestialitate; a fost hărăzit de natură mai degrabă pentru cultivarea mămăligoaselor.
 În ultimii ani însă, un politician – brută, aruncat de sila mării direct pe insula noastră bucolică, a tiut cu satanică eficienă să stimuleze secreia populară de ură i intolerană. Minciună, învrăjbire, inechitate, împinse la limita suportabilului i, mai ales, ruinarea speranei că ceva se mai poate indrepta, i-au exasperat pe muli români, obligându-i să se gândească la soluii extreme. Unii s-au orientat spre variante implozive, răspunzând sistemului ticăloit prin emigrare, claustrare sau sinucidere, alii au ales să experimenteze replici explozive.
Cum să te aperi de forfecarea rezultată din lunecarea salariilor i pensiilor tăiate peste devalizarea bugetului naional prin hoiile uriae de la ANRP?
Cărei jusiii să-i încredinezi nedreptăile care te sufocă, atunci când justiia oficială protejează pe faă houl suprem i famiglia lui nesăioasă?
În ce democraie să mai crezi, când multele milioane de voturi ale exasperării tale sunt aruncate la gunoi dintr-un condei, cu sprijinul chiar al exponenilor de vitrină ai acestei democraii?
i atunci nu-i rămân decât soluiile pe cont propriu. Să te izolezi până la limita asocialului, să te imunizezi la răul din jur sau, în extremis, să o dai pe haiducie. Să încerci a-i face dreptate singur, după posibilităi i cât te duce capul.
Eu n-a lua în derâdere cazul adolescentului din Craiova autodeclarat adept ISIS. tiu, „jihadistul Luigi” sună mai degrabă a titlu de canonetă napolitană decât a ameninare teroristă de nivel 3. Cu toate acestea, oltenaul ăsta spălăcit, cu obrazul încă neatins de lama de ras, a făcut nite pai incredibili în direcia unei alienări fără întoarcere: s-a convertit la islamism, i-a luat nume de arab (Omar al-Faruq), a învăat limba arabă suficient cât să posteze în ea, pe blogul „Gazda islamică”, mesaje encomiastice la adresa lui Allah i, apoteotic, s-a lepădat de tatăl său natural pentru a se pune, cu trup i suflet, în slujba Coranului.
Povestea minorului Luigi, devenită publică în urma anchetei DIICOT, cred că permite developarea unui mecanism: în ce fel i din ce motive atât de muli tineri cretini, din disoluta Europă, pot fi atrai spre barbarie i autodistrugere. Se întâmplă din decepie, din lehamite, din mersul strâmb al lucrurilor, din descoperirea ineficienei de nesuportat a doctrinelor care ne conduc, a slujbailor care le aplică.
Unii, puini, urcă fraudulos i galopant; pe umerii altora, din ce în ce mai muli, ce se târăsc tot mai anevoie, stori ca vitele de povară.
Iar totul se petrece sub oblăduirea statului. Foroii îi construiesc legi protectoare care să-i apere de slăbănogii metamorfozai în râme.
Religia cretină a transformat binele, milostenia, alinarea suferinei aproapelui în ceva pur declarativ. Mor ari, ca pe rug, tinerii de la Colectiv iar Patriarhul rămâne rece i ne predică, mânios, despre satanism. Se sinucid adolescenii, în serie, la Casa de Copii iar biserica ortodoxă nici măcar nu tresare cu vreo declaraie de compasiune. Să ne mai întrebăm atunci de ce unii dintre cei încă vii încep să privească spre Coran? De ce se convertesc la islamism?
Justiia democrată se împăunează cu virtui nemeritate. Ne amăgete c-ar fi independentă, echitabilă, oarbă, pe când noi o vedem părtinitoare, slugarnică, jonglând cu dubla măsură. Când Traian Băsescu e liber i Gheorghe Mencinicopschi în arest, nu-i vine să comui pe auto-dreptate?
Auto – dreptatea, însă, ar trebui să declaneze un cod rou, de alertă maximă!
Căci sună a anarhie. A violenă. A disoluie. A suflu terorist!
Ce zic prorocii neamului despre recurgerea la auto-dreptate? Nu cumva că ar trebui evitată mai degrabă decât provocată?
Nu de alta dar atunci când nu vezi limanul, moartea poate deveni ea însăi un liman.

i pentru tine dar i pentru cei din jur. 

Sursa: Contele de Saint Germain

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu