miercuri, 6 aprilie 2016

Poesis - Ioan HADA

       *
     *   *

Poate am fost
Banalul poet
Ce-a mutat
Șoaptele stelelor
Din firele ierbii
Aproape
Prin supraomenească
Magiei
Pe coala de hârtie

       *
     *   *

Un strop
De rouă
Se topește...
Scârbit de lupta
Dorințelor omenești
Meschine
Și-ndrăgostit
De stele
În versuri
Mă evapor...

       *
     *   *

Am încălțat
Ghetele
Din tabloul lui Van Gogh
Și urc
În ritmul
Poeziei
Spre
Lumina inimii 
Lui Iisus

       *
     *   *

Când
Zâmbești
Inima-mi
Devine
Arcușul
Ce pe strunele
Curcubeului
Fericită
Cânta

       *
     *   *

M-ai părăsit...
Iar
Inima-mi
Devine
Siajul corăbiei
În scufundare

       *
     *   *

Fără tine
Inima 
Devine
Lacrima
Ce se deplânge

       *
     *   *

Lăcomia
Privirii noastre
Naște
Majoritatea
Rănilor sufletului
Din viață

       *
     *   *

Bătrânețea-i
Creangă uscată
               golașă
De care atârnă
Resemnarea neputinței

       *
     *   *
          - variantă
Fără tine
Inima devine
Lacrima
Ce și-n sine
Sângerează!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu