Revista apare lunar, on-line pe platforma Comper, publicarea
articolelor fiind gratuită!
Cu toate că fiecare articol este verificat în redacţia
noastra cu softuri antiplagiat performante, Revista
Invatamantului
Preuniversitar (Rev.I.P.) nu îşi asuma originalitatea materialelor publicate.
Autorii îsi asuma intreaga responsabilitate a originalitatii articolelor,
referatelor, recenziilor publicate, în conformitate cu Legea 9/1996 privind dreptul
de proprietate intelectuala. Copierea, preluarea fara a se cita sursa este
considerata infractiune conform Codului Penal.
STRUCTURA REVISTEI:
Invatamantul prescolar
1. Politici educationale pentru invatamantul prescolar.
Articole
2. Psihologie prescolara. Articole
3. Curriculum optional/curriculum la decizia scolii in
invatamantul prescolar. Articole
4. Metodica activitatilor didactice in invatamantul
prescolar. Articole
5. Managementul institutiilor prescolare. Articole
6. Parteneriat scoala-familie-societate. Articole
7. Formarea continua a personalului didactic din gradinite.
Articole
8. Meridiane pedagogice in invatamantul prescolar. Articole
9. Diverse
10. Studii
11. Referate
12. Recenzii
13. Simpozion TIMTIM-TIMY (Concursul cadrelor didactice)
1. Politici educationale pentru invatamantul primar.
Articole
2. Psihologia scolarului mic. Articole
3. Curriculum optional/curriculum la decizia scolii in
invatamantul primar. Articole
4. Metodica activitatilor didactice in invatamantul primar.
Articole
5. Managementul educational. Articole
6. Parteneriat scoala-familie-societate. Articole
7. Formarea continua a personalului didactic din
invatamantul primar. Articole
8. Meridiane pedagogice in invatamantul primar. Articole
9. Diverse
10. Studii
11. Referate
12. Recenzii
13. Lectura si scriere creativa
14. Simpozion COMPER (Concursul cadrelor didactice)
1. Politici educationale pentru invatamantul gimnazial.
Articole
2. Psihologia preadolescentului. Articole
3. Curriculum optional/curriculum la decizia scolii in
invatamantul gimnazial. Articole
4. Metodica activitatilor didactice in invatamantul
gimnazial. Articole
5. Managementul educational. Articole
6. Parteneriat scoala-familie-societate. Articole
7. Formarea continua a personalului didactic din
invatamantul gimnazial. Articole
8. Meridiane pedagogice in invatamantul gimnazial. Articole
9. Diverse
10. Studii
11. Referate
12. Recenzii
13. Lectura si scriere creativa
14. Simpozion COMPER (Concursul cadrelor didactice)
1. Politici educationale pentru invatamantul profesional.
Articole
2. Psihologia adolescentului. Articole
3. Curriculum optional/curriculum la decizia scolii in
invatamantul profesional. Articole
4. Metodica activitatilor didactice in invatamantul
profesional. Articole
5. Managementul educational. Articole
6. Parteneriat scoala-familie-societate. Articole
7. Formarea continua a personalului didactic din
invatamantul profesional. Articole
8. Meridiane pedagogice in invatamantul profesional.
Articole
9. Diverse
10. Studii
11. Referate
12. Recenzii
13. Lectura si scriere creativa
14. Simpozion COMPER (Concursul cadrelor didactice)
1. Politici educationale pentru invatamantul liceal.
Articole
2. Psihologia adolescentului. Articole
3. Curriculum optional/curriculum la decizia scolii in
invatamantul liceal. Articole
4. Metodica activitatilor didactice in invatamantul liceal.
Articole
5. Managementul educational. Articole
6. Parteneriat scoala-familie-societate. Articole
7. Formarea continua a personalului didactic din
invatamantul liceal. Articole
8. Meridiane pedagogice in invatamantul liceal. Articole
9. Diverse
10. Studii
11. Referate
12. Recenzii
13. Lectura si scriere creativa
14. Simpozion COMPER (Concursul cadrelor didactice)
1. Studii
2. Referate
3. Articole
4. Recenzii
CUM PUTEŢI PUBLICA:
Asteptam articolele si studiile dumneavoastra in varianta
electronica (.doc si .pdf) pe adresa revista@concursurilecomper.ro.
Publicarea se va face in ordinea primirii acestora.
Reguli de
tehnoredactare: Foaie A4; Margini - sus 2 cm , jos 2,5 cm , stanga 2,5 cm , dreapta 2 cm ; Font - Times New Roman, 12 pt .; Paragraf - spatiere 1
rand.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu