- ASPECTE PRIVIND
PLANIFICAREA ACTIVITĂŢII:
-
am întocmit planificările
calendaristice în conformitate cu cerinţele programelor şcolare în vigoare;
-
la întocmirea proiectelor
pe unităţi de învăţare am urmărit să realizez corelarea conţinuturilor cu
obiectivele vizate precum şi alocarea resurselor de timp şi a modalităţilor de
predare şi evaluare pentru a asigura ritmicitate în parcurgerea materiilor
predate;
-
am întocmit proiecte de
tehnologii didactice respectând metodologiile de elaborare la fiecare
disciplină în conformitate cu prevederile curriculumului naţional;
-
proiectarea unităţilor de învăţare promovează
activităţi atractive centrate pe elevi ;
- am adecvat strategiile de predare şi
metodologiile didactice la posibilităţile de învăţare ale elevilor.
- ASPECTE
PRIVIND IMPLEMENTAREA ŞI METODOLOGIA DE IMPLEMENTARE A ACTIVITĂŢILOR
PROPUSE ÎN PLANIFICARE:
-
am luat în considerare achiziţiile anterioare de
învăţare a elevilor în procesul de învăţare a noilor cunoştinţe,am luat în
considerare dezvoltarea laturii practice şi aplicative a achiziţiilor noi;
-
am extins utilizarea tehnologie informatice în
interiorul disciplinelor biologie şi chimie prin realizarea unor lecţii în AEL
,lecţiile dovedindu-se atractive şi eficiente;
-
am lucrat diferenţiat cu
elevii în funcţie de tipul de inteligenţă pentru a-i stimula în activitatea de
învăţare;
-
am lucrat pe echipe pentru
a le dezvolta spiritul de conlucrare,comunicare şi ajutor reciproc;
-
am folosit eficient
materialul didactic din dotare şi am confecţionat cu elevii materiale didactice
cu care am participat la expoziţii de materiale didactice organizate în judeţ
sau în ţară;
-
am realizat cu elevii o
expoziţie în şcoală cu ocazia zilelor de 8 MARTIE, Ziua Pământului,de Paşti ,
Ziua Europei;
-
elevii au realizat portofolii în care şi-au
valorificat imaginaţia şi creativitatea;
-
utilizarea autoevaluării elevilor,a evaluărilor
formative şi a feed-back-ului pentru optimizarea procesului de învăţare.
- ASPECTE
PRIVIND EVALUAREA ŞI ANALIZA ACTIVITĂŢILOR:
-
am planificat activităţile
de evaluare-iniţiale,formative şi sumative la nivelul fiecărei discipline;
-
am realizat activitatea de evaluare şi am
înregistrat progresul elevilor prin menţionarea unor obiective de îmbunătăţire
a progresului şcolar;
-
se evidenţiază un real progres la nivelul
majorităţii elevilor,mulţi ajungând la calificative mai mari în semestrul II faţă de sem.I;
-
în cadrul evaluării am folosit atât fişe de
evaluare în care am îmbinat mai multe tipuri de itemi cît şi evaluarea orală
sau pe baza portofoliilor întocmite pe unităţi de învăţare sau la finalul unui
modul.
-
am folosit cu precădere
stimulii pozitivi de apreciere spre a-i încuraja mai ales în procesul lor de
autoevaluare şi interevaluare
-
am încurajat activităţile
practice şi creativitatea elevilor în rezolvarea unor sarcini de lucru
- ACTIVITATEA
EDUCATIVĂ
-
în activitatea mea de învăţător la clasa a IV a am
realizat planificarea activităţilor în conformitate cu cerinţele programei în
vigoare după care am desfăşurat activităţi educative, folosind metode atractive
ca: pălăriile ganditoare, blazonul, diamantul, studiul de caz, jocuri prin care
să dobândească o bună autocunoaştere şi o reală integrare socială şi civică
având în vedere că avem lipsuri la capitolul disciplină;
-
am ţinut legătura cu părinţii prin sedinţe cu
părinţi,dar şi printr-o informare regulată privind progresul realizat şi
rezultatele elevilor.
-
Am încercat să asigur un echilibru între
activităţile şcolare şi extraşcolare a elevilor.
5 .
ACTIVITĂŢI EXTRAŞCOLARE
-Participare la cele trei
etape ale Concursului de evaluare „Constantin Năstăsescu” limba română şi
matematică, unde elevii Coza Cătălin şi But Andrei au obţinut medalii;
-Toamna, miresme şi culori –
excursie în aer liber, ecologizarea zonei şi colectarea de plante pentru
ierbare;
- Organizarea Concursului “Piciul” unde elevii mei au obţinut Premiul I
- organizarea Concursurilor
Şcolare Naţionale de Competenţă şi Performanţă “Comper” ediţia I şi a II-a;
- participare la Concertul de
colinde organizat de Primăria Mireşu Mare;
-Participare cu două echipaje
la Concursul organizat de Şcoala Gimnazială Mireşu Mare în cadrul activităţilor
dedicate “Anului Caragiale”, obţinând
Premiul III şi Menţiune I;
- „Eminescu – poet naţional”
- prezentarea unui moment eminescian
-participare la Concursul Regional de matematică “TURNIR”
obţinând 3 locuri I, 2 locuri II, 3 locuri III şi două menţiuni, am propus şi
subiecte în Revista de matematică TURNIR;
--Serbare de 8 Martie;
-Participarea la Concursul Naţional de Eseuri organizat
de revista “Cutezătorii”;
- Organizarea de activităţi cu ocazia „Zilei mondiale a păsărilor”;
-Participare la Concursul Naţional de
Ecologie “ORA PĂMÂNTULUI” unde am primit premiul I;
-Excursie la SC “ENTOPAT” SRL Mireşu
Mare;
- Concurs de desene desfăşurat cu ocazia
Zilei Europei;
- Excursie în Nordul Moldovei;
- Realizarea revistei
clasei “Dintre sute de catarge” ISSN 2066-0073, obţinând Premiul I la Concursul
revistelor şcolare organizat de CCD şi ISJ Maramureş;
-Participarea cu desene şi
poezii la realizarea revistelor “Raze” şi “Eminescu şi copiii”;
CURSURI DE FORMARE:
- Curs pe tematici europene
Cluj Napoca, septembrie 2012 (10 credite)
- Cursul SELF KIT
- Participarea la Cursul de formare “TIC –
Performanţă şi competenţă în utilizarea calculatorului în activitatea
didactică”;
-Participarea la Cursul de formare “Matematica şi
ştiinţele în societatea cunoaşterii” modul A şi B;
Parteneriate şi proiecte educaţionale:
-Proiectul educaţional “Săniuţa fermecată” –Invitaţie la
lectură – în parteneriat cu Liga Scriitorilor Maramureş, Biblioteca comunală
Mireşu Mare şi Comitetul de părinţi ai clasei mele;
- Proiectul educaţional „Şezătoarea
ni-i deplin; fete sunt , feciori nu vin!”;
-Parteneriat “Punţi între sat şi oraş”cu clasa I de la Şcoala
“George Coşbuc” Baia Mare;
Sincere si din dragoste felicitarile mele, domnule invatator Dragos! O sa ne lipsiti mult in clasa a V-a, in special fiului meu care va idolatrizeaza!
RăspundețiȘtergere