luni, 24 iunie 2013

Patronul Stelei a fost trădat până la urmă de oamenii cu care voia să facă afaceri!

Ce au spus martorii :
►Procurorii trag concluzia ca Becali avea deja un obicei de a premia adversarele echipelor cu care se batea la titu. Ei intercepteaza o convorbire cu Victor Piturca, selectionerul Romaniei, care ii reprosa ca jucatorii de la Pandurii sunt suparati ca nu le-a dat banii pentru ca i-au incurcat pe cei de la CFR, 2-1, in urma cu cateva zile. 7 aprilie 2008, ora 22.43:
G.B.: Mie-mi convine sa salvez Mioveniu-ul, esti nebun!
V.P.: Sa salvezi Mioveni-ul?!
G.B.: Pai da! Pai nu m-am bagat, ma? Nu stii ca si Mioveni-ul e tot a mea?!
V.P.: Da, ma, da' au... au o ciuda astia pe tine, jucatorii la Pandurii, sa-mi bag p*** in ma-sa!
G.B.: De ce?
V.P.: Au zis ca ti-au pus acatiste, ca-ti....
G.B.: Pai de ce?!
V.P.: Ca nu le-ai dat nimic, auzi!
G.B.: Pai... Parca esti nebun la cap!
V.P.: Nu stiu, ma! Eu spun ce mi-a spus aseara! Te-am sunat aseara, ca eram acolo in cantonament.
G.B.: Pai daca le-am dat atunci 'o suta'!
V.P.: Lasa, ba, aia, Gigi! Pui sula cu prefectura! Ce dracu! Aia a fost pentru altceva. Ca aia le-a dat...
G.B.: Lasa ba, ca...
V.P.: Le-a dat aia ceva? Sau ce?
G.B.: Ba, stai linistit, da?
V.P.: Nu, da' le-a dat aia ceva?
G.B.: Pai da' nu le-a dat, da' eu ce sa...
V.P.: Pai stiu eu ce combinatie ai avut tu atunci cu aia. Baietii voiau... Pac, pac!
G.B.: Ba! Stai linistit, da?
V.P.: Ce vrei, nu?
G.B.: Stai linistit, da?
►Inca o discutie relevanta este cea cu Marius Lacatus, atunci antrenor al Stelei. Becali ii spunea sa intervina la UTA, fosta sa echipa. 15 aprilie 2008, ora 18.38:
G.B.: Ma, Marius, da' vorbeste, ba, cu aia la UTA. Ai vorbit cu aia la UTA?
M.L.: Am vorbit, am vorbit. Am vorbit si cu Adi, o sa trec eu pe la... pe la domnu' Bara cu Adi, maine, poimaine.
G.B.: Vorbiti cu mine intai daca vreti sa treceti pe la domnu' Bara. M-ai inteles?
M.L.: Pai... Nu vorb..
G.B.: Da' tre' sa vorbiti si cu ju... si cu jucatorii direct.
M.L.: Pai o sa vorbesc si cu ei care sunt, cu care am eu, asa, incredere sa vorbesc, da'...
G.B.: Da! Da! Da!
M.L.: Sa vorbim cu asta, cu Roli, ca el a ramas antrenor. Eu am vorbit azi cu el.
G.B.: Cine e Roli?
M.L.: Roland Nagy, ala care a jucat la noi la Steaua si mi-a fost si mie secund cat am fost acolo.
G.B.: A!... Pai da', ba, sa le spuna la jucatori, le dea treizeci de mii prima. M-ai inteles? De fiecare treizeci de mii.
M.L.: Pai o sa vorbesc cu el, cu domnu' Bara sa le promita.
G.B.: Da! Cincisprezece mii la meci egal, treizeci de mii la victorie. Ce p*** mea!
M.L.: Pai, da!
G.B.: Pai nu?... Bine, jucatorii care intra in teren.
M.L.: Pai normal.
G.B.: Da! Pe urma treaba lor cum impart ei.
M.L.: Pai o sa... o sa trec eu pe la tine cu Adi si dupa aia mergem la el.
G.B.: Da! Da! ... da' trebuie repede facuta treaba asta sa nu...
M.L.: Pai maine, maine, maine.
G.B.: Sa nu faca aia manevre, intelegi tu?
M.L.: Maine la pranz esti la Palat?
G.B.: Ca poate sa... ca poate sa-i incurce UTA. Ce crezi? Nu poate sa-i incurce UTA? Sa faca un egal?
►Discutia se incheie aici. Lacatus a fost audiat la DNA si a recunoscut discutia cu Becali, insa a spus ca nu a luat legatura mai departe cu cei de la club, pentru a le promite banii.
►Maine, o discutie incendiara cu Adrian Mititelu. Vei afla la ce s-a gandit Becali pentru meciul cu U Craiova.
Citeste şi:
►'V' de la VALIZA | Ep. 18: Juramantul care l-a distrus pe Gigi! Martorii au spus TOT la DNA! Vezi care sunt declaratiile lor:
►'V' de la VALIZA | Ep. 17: "Si ce daca DNA are inregistrari cu mine? Treaba lor!" Gigi a facut autodenunt in direct, la TV! Ce a spus:
►'V' de la VALIZA | Ep. 16: "Merg la DNA si le cer spaga sa-i invat meserie! Sunt un geniu, ma!" :) Gigi i-a facut praf pe procurori: I-a injurat grav!
►'V' de la VALIZA | Ep. 15: "Fi-ti-ar terenul al dracu' " Gigi a fost invatat sa-i MINTA pe procurori: "Pai, ma joc cu ei, ma! Da-i in **** ***!" Discutie incredibila:
►'V' de la VALIZA | Ep. 14: "Gigi, ai gresit! Ai incalcat regulamentul din Europa!" Reactia SOCANTA a lui Becali cand a auzit ce risca:
►'V' de la VALIZA | Ep. 13: "Ma p** pe ei, ma joc eu ei, asta fac! DNA, imi s*** ****!!!" Discutie incredibila intre Gigi si Argaseala! Cei doi RAD de procurori!
►'V' de la VALIZA | Ep. 12: Politia i-a luat pe sus pe Teia si pe bodyguarzi in timpul meciului! In ce aveau 1,7 milioane de euro:
►'V' de la VALIZA | Ep. 11: "I-am zis: depinde doar de voi daca luati astia!" SEFII de galerie au intrat peste jucatori, in vestiar!
►'V' de la VALIZA | Ep. 10: "Trebuie sa ma achit cu 'vinul' ala, cu toate facturile! Sunt pe deal, acolo!" Mesaje codate spre Cluj! Ce a facut Teia Sponte cu valiza:
►V' de la VALIZA | Ep.9: "Au cate o bucata, sa stie, zi-i lu' ala mare!" Gigi si-a instruit angajatii despre Valiza! Ce trebuiau sa faca la Cluj:
►'V' de la VALIZA | Ep.8: "Merci, merci, dar nu vreau! Am spus nu!" Gigi era sa cumpere U Cluj cu TOTUL! Ce suma ii cereau ardelenii, pe langa Valiza:
►'V' de la VALIZA | Ep.7: Radoi si Petre Marin au mintit in fata procurorilor! "Le-am transmis 'bafta', atat!" Ce spun oamenii de la DNA:
►'V' de la VALIZA | Ep.6: "Cacaciosii aia nu au fost in stare sa faca un egal cu Dinamo! Baga***** **** in Dinamo!" La telefon - 'finu' Radoi, capitanul 'CACACIOSILOR'!
►'V' de la VALIZA | Ep.5: Radoi a fost partas la planul lui Gigi! "Si daca ne asculta, ce? Sa-mi **** ****!!!" Despre ce 'caramizi' vorbea Mirel:
►'V' de la VALIZA | Ep.4: Becali se lauda: "Cazi jos acum daca-ti spun cat e geanta!" Reactia lui Mititelu: "Pe astia ii doare in **** si de Boc si de PDL!"
►'V' de la VALIZA | Ep.3: "E cel mai mare razboi acolo!" Becali s-a inteles cu un personaj MISTERIOS! Ce l-a apucat sa se laude la telefon:
►'V' de la VALIZA | Ep.2: 'Alo, Goga, zburesti armaneste? Zi, ma!' Gigi era fiert pe Dica, l-a facut PAPAGAL, apoi a cerut telefonul sotiei!
►'V' de la VALIZA | Ep.1: Ziua in care Gigi a incurcat-o: "Sa ia foc orasul, da?" Becali ii trimitea lui Dobos 'bucati din alea mari'!


                                                                                  Cristi SOMEŞAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu