REGULAMENT
DE ORGANIZARE
CONCURSUL ESTE AVIZAT
MENCS
IN CAEN 2016 cu
nr. 28269 din 11.03.2016, A8 Domeniul Culturi si Civilizatii
pag. 10, poz. 18. Avizul va fi trecut
pe diplome.
Avizat ISJ Iasi
cu nr. 10679 din 20.10.2015 .
Pe toate documentele apar stampilele partenerilor straini
din Spania si Republica Moldova .
Inscrierea la concurs gratuit cu 2 lucrari
S-A INCHEIAT pe data de 29 aprilie 2016.
Cine
s-a inscris in Etapa I nu mai poate trimite materiale pentru etapa II deoarece
este inscris deja in proiect .
Incepem mediatizarea pentru ETAPA a
II-a a proiectului care presupune participarea numai la simpozion – cu sau fara publicare –
cu contributie financiara din partea
participantilor. Puteti inscrie in continuare si 5 elevi gratuit in concurs,
pentru cei care veniti la simpozion.
Inscrierea pentru etapa
II se face
incepand cu 2 MAI 2016 - 27
IUNIE 2016, data postei pentru
participantii la simpozion.
Participarea la simpozion este alta parte a proiectului ,
independenta de concurs , are o structura complexa si presupune contributie
financiara din partea participantilor [taxa] .
Participarea la SIMPOZION (cu publicare sau fara publicare)
ISBN presupune finantare.
Fiecare participant la simpozion poate inscrie si maxim 5
elevi la concurs pentru care nu plateste taxa.
Fiecare participant la simpozion cu sau fara publicare primeste intreaga documentatie a proiectului – diplome si adeverinte -, deoarece se implica prin
munca in intreaga structura a proiectului .(vezi sfarsitul regulamentului)
Participarea la sectiunea revista elevi ISSN
presupune taxa separata de simpozion.
Cine participa la simpozion , cu sau fara publicare ,
poate trimite material si pentru culegerea ’’Legende Pascale ’’ fara sa
plateasca alta taxa . Culegerea are ISBN si CD-ul este gratuit .
Fiecare cadru didactic participant este rugat
sa completeze si CHESTIONARUL – obligatoriu
- de la sfarsitul regulamentului pe care IL
LISTATI si il puneti in coletul cu lucrari .
Chestionarul trebuie sa fie completat de
mana si semnat .
Aceasta
editie PUNE ACCENTUL
PE CUNOASTEREA , PROMOVAREA SI VALORIFICAREA TRADITIILOR
NOASTRE STRAMOSESTI DE
PASTE .
Pentru aceasta realizam CULEGEREA : LEGENDE PASCALE .
Simpozion fara
publicare: 65 lei -
include si 5 elevi gratuit in concurs
Simpozion cu
publicare CD cu ISBN : 75 lei
- include si 5 elevi gratuit in concurs
Revista CD cu ISSN elevi:
10 lei.
Culegerea pe CD cu
ISBN :’’Legende Pascale ’’ gratuit .
Secţiuni
CONCURSUL INTERNATIONAL “SARBATOAREA INVIERII – LUMINA SUFLETELOR NOASTRE ” se desfăşoară astfel:
TOATE
SECŢIUNILE AU CA TEMĂ PRINCIPALĂ un motiv religios din sfera sărbătorilor
Învierii şi/sau tradiţii şi obiceiuri locale legate de sărbătorile pascale
inclusiv Sarbatoarea Floriilor (Inviere, Patimi, etc.); peisaje de primăvară,
flori, magia primăverii ca anotimp al renaşterii, jocuri de primăvară,
incondeierea oualor, colindul de Florii, icoane etc.
Încercaţi să nu utilizaţi
simbolul iepuraşului (cat mai putin posibil).
I . SECŢIUNEA ELEVI:
CONCURS
1.
Creaţie plastică clasică pictura, desen, grafica, etc – (acuarelă,
guaşe, creion, ceracolor, etc.); A4
A3 sau orice format
2.
Creaţie tehnologică/abilităţi practice: colaje
simple sau mixte (orice tehnică), felicitări, mici
decoraţiuni, tehnica quilling etc., din
materiale diverse, inclusiv reciclabile; orice format
3.
Felicitări – format A5 sau orice format;
4.
Creaţie tehnico-informatică: desen, grafică pe calculator, Power Point, Paint, etc.; orice format
5.
Fotografie – format A4 – ce ilustrează
Sfânta Sărbătoare sau activităţi extraşcolare
legate de Sărbatoarea Învierii
Domnului (serbări, grupuri de colindători de Florii, încondeierea ouălor de Paşte, voluntariat etc.).
Fotografiile pot fi listate
pe hartie color
obisnuita.
6.
Creaţie literară (proză, poezie) având ca
temă: bucuria Învierii, frumuseţea
primăverii, ca anotimp al renaşterii, bogăţia tradiţiilor populare legate de sărbătoarea Învierii, etc.
7. Icoane pe sticla sau pe lemn sau orice suport si in orice
format.
8.
Oua incondeiate de orice
fel sau orice
dimensiune, inclusiv prin tehnica
quilling, origami sau orice fel de tehnica.
9.
Orice fel de
decoratiune cu
tematica Pascala sau
de primavara confectionate
inclusiv din materiale
reciclabile
10. Afis, poster, macheta, rebus sau absolut orice fel de creatie care respecta tematica data.
CD ce cuprinde
REVISTA CU
ISSN - Venit-au zilele Invierii – Nr.3 pentru cadrele didactice care doresc
publicarea creatiilor literare
ale elevilor.
II . SECŢIUNEA CADRE DIDACTICE: SIMPOZION
INTERNATIONAL
Sesiune de referate şi
comunicări ale cadrelor didactice (SIMPOZION INTERNATIONAL) sub
titlul:
Educatia interculturala – abordare pedagogica
si teologica.
Participarea este cu
publicarea lucrarii sau fara publicarea lucrarii.
Taxa este
de 75 lei
cu publicare si 65
lei fara publicare.
Cine nu doreste publicarea
lucrarii in CD cu ISBN , NU mai trimite lucrarea nici pe email la adresa
indicata , nici listata in plic. Precizati pe fisa de inscriere – fara publicare si scrieti doar titlul
lucrarii .
Sectiuni simpozion:
a. Sarbatoarea Invierii Domnului – abordare teologica;
b. Traditii si obiceiuri locale , de Paste si Florii (referate, scenete ,serbari ,eseuri, etc)
c. Pastele in Europa
d. Interculturalitatea – repere teoretice si practice
e. Comunicarea in actul educational
f.
Educatia interculturala si rolul ei in
societatea viitorului
g. Dialogul intercultural reflectat in proiecte educative si de voluntariat
h. Educatia religioasa a
tineretului , intre provocare si necesitate
Respectivele lucrări vor fi publicate într-un CD cu ISBN, pe care
îl va primi fiecare participant care doreste publicarea .
Cadrele didactice
pot participa cu doua
lucrari proprii dupa
modelul de la
sectiunea elevi de mai sus
respectiv de la
1-10 (desen, pictura, colaje,
felicitari, oua incondeiate , icoane, etc.)
Pentru cele doua
lucrari cadrele didactice
primesc Titlu de Excelenta si
Premiul I.
1. Condiţii de participare la
concurs
Participanţii la concurs sunt:
- cadre didactice;
- preşcolari de la
orice nivel;
- elevii
claselor I- VIII;
- elevii claselor IX-XII.
Lucrările trimise vor
respecta următoarele cerinţe de elaborare
ELEVI – Concurs
.
- lucrările elaborate trebuie să aibă ca temă un motiv religios din sfera
sărbătorilor Învierii şi/sau tradiţii şi obiceiuri legate de sărbătorile
pascale (înviere, patimi, etc.); peisaje de primăvară, magia primăverii ca
anotimp al renaşterii, flori, jocuri de primăvară.
Încercaţi
să utilizaţi cât mai puţin posibil
simbolul iepuraşului.
-pot fi si lucrari colective realizate de un grup de elevi sau de
colectivul clasei.
-toate
lucrările trebuie elaborate în formatul ales în secţiune;
-sunt acceptate toate
tehnicile de lucru pe orice fel de suport (hartie, carton, etc.);
-toate lucrările de
la secţiunea 4, 5 (elevi) trebuiesc printate color în format A4;
-creaţiile literare
(elevi) vor fi tehnoredactate în format A4, scris la un rand, cu font Times New
Roman, caractere dimensiunea 12,
marginile de 2 cm, cu diacritice şi să nu depăşescă 1-3 pagini.
Titlul va fi scris cu majuscule (Times New Roman, 14, Bold), centrat;
Sub titlu, în stânga se vor trece: numele şi prenumele elevului, clasa,
şcoala, localitatea şi judeţul, numele cadrului didactic coordonator.Nu se
eticheteaza pe spate creatiile literare .
La două rânduri sub numele autorului se va
scrie textul lucrării (Times New Roman,12);
Lucrările se listeaza A4 şi se pun în plic.
ELEVI – Revista -
,,VENIT-AU ZILELE INVIERII”
Nr. 3 2016– 10 lei
-
cadrele didactice care doresc publicarea
creatiilor literare ale elevilor intr-un CD cu ISSN( revista) vor trebui sa
trimita lucrarile si in format electronic pe adresa: concursinviereelevi@yahoo.com
iar taxa de participare este de 10 lei.
Fiecare cadru
didactic ce are
elevi inscrisi pentru
revista poate publica
si el personal
un articol ( orice material ) sau eseu,
poezie, etc - in revista (sa
nu depaseasca 2 pag.
) gratuit.
-
este necesar ca pe fiecare lucrare de la secţiunile 1-10, elevi, fara creatiile
literare (în partea din dreapta jos, pe verso) să fie o etichetă în care se va
specifica: titlul lucrării, numele şi prenumele elevului, clasa, şcoala, localitatea
şi judeţul, numele cadrului didactic
coordonator, secţiunea.
Fiecare cadru didactic poate
înscrie în concurs 5 lucrari ale elevilor daca participa la simpozion (cu sau
fara publicare), indiferent de secţiune; un elev poate participa la mai multe
secţiuni.
CADRE DIDACTICE SIMPOZION INTERNATIONAL – cerinte de elaborare
EDUCATIA INTERCULTURALA –
ABORDARE PEDAGOGICA SI TEOLOGICA
Cine NU doreste publicarea lucrarii in CD cu ISBN ,
NU mai trimite lucrarea pe email si nici listata in plic . Precizeaza pe fisa de inscriere doar titlul lucrarii cu mentiunea – Fara publicare .
La
simpozion participarea poate fi cu publicarea lucrarii in CD
cu ISBN – 75 lei sau fara publicarea lucrarii – 65 lei (pentru ambele forme de
participare se primesc toate categoriie
de adeverinte dupa cum se vede
la sfarsitul regulamentului)
Participantii la simpozion
pot inscrie gratuit si 5 elevi in concurs.
Fiecare
cadru didactic poate participa cu 2
lucrari proprii (desene , felicitari , icoane , poezii , oua incondeiate etc ) la
secţiunile 1-10 şi un referat la simpozion.
La
secţiunile 1 -10 cerinţele sunt aceleaşi ca şi la elevi.
Se acceptă doi coordonatori
pentru un referat dar fiecare plateste taxa separat, ambii vor primi intreaga documentatie a proiectului , diplome
, adeverinte si CD cu ISBN.
La
secţiunea simpozion international, condiţiile de tehnoredactare sunt
următoarele:
a)
Redactarea lucrărilor (referatelor):
Lucrarile vor fi redactate in limba romana sau in orice
alta limba de circulatie internationala ; engleza , franceza , spaniola ,
italiana, rusa etc
Ø se va face în format A4, scris la un rând,
cu margini egale de 2 cm (text aliniat justified);
Ø
titlul va fi scris cu majuscule
(Times New Roman, 14, Bold), centrat;
Ø
la două rânduri de titlu, in
dreapta se va scrie autorul, instituţia si localitatea (Times New Roman, 12,
Bold);
Ø la două rânduri sub numele autorului
se va scrie textul lucrării cu diacritice (Times New Roman,12);
lucrările
primite şi care respectă (obligatoriu) criteriile menţionate anterior vor aparea in
publicatia cu titlul,
Educatia interculturala – abordare
pedagogica si teologica
.
Ø având caracter international
cu ISBN
Ø bibliografia se va consemna la sfârşitul
lucrării, în ordine alfabetică, astfel: nume, prenume – autor, anul, titlul,
editura;
Ø acolo unde nu aveti bibliografie nu este
obligatorie consemnarea acesteia.
Ø vă rugăm să folosiţi semnele diacritice
corespunzătoare limbii române !
Ø lucrarea trebuie sa aiba intre 3-5 pagini.
Ø pentru publicarea lucrării,
aceasta va fi însoţită de un rezumat de o pagină, maxim 2.
Ø lucrarea şi rezumatul vor fi transmise în format electronic, în ataşament,
în două fişiere separate, cu următoarele denumiri:
-lucrare (poate avea maxim
5 pagini)
-rezumat (maxim 1-2 pagini)
Rezumatul va fi trimis si in
format listat in plic - obligatoriu impreuna cu fisa de inscriere numai pentru
cei care doresc publicarea lucrarii .
Cei
care aveti proiecte educative , de voluntariat , didactice sau orice fel de
proiecte ; scenete , parteneriate , etc
– le publicati in intregime fara a mai face rezumat .
Lucrările pentru simpozion vor fi
trimise în format electronic la următoarea adresă de mail: concursinviere@yahoo.com
, pentru publicare iar rezumatul şi în format listat, în plicul cu lucrări NUMAI
PENTRU CEI CARE
DORESC PUBLICAREA
LUCRARII .
Atentie!!! Nu trimiteti
lucrarile decat prin email la adresa indicata. NU PUBLICAM lucrarile trimise prin wetransfer, dropbox
sau alte forme deoarece ori nu ajung la noi ori se sterg automat inainte ca
editura sa le preia – sa le descarce de pe mail .
Va rog sa nu trimiteti fisele
de inscriere pe email.
Nu mai trimiteti lucrarile pe
adresa mea personala de email, ci trimiteti-le pe adresa indicata mai sus.
Organizatorii nu isi asuma responsabilitatea pentru continutul stiintific al lucrarilor sau
pentru cele care nu respecta cerintele
prezentului regulament.
CULEGEREA „ Legende Pascale ’’
Cadrele didactice participante la Simpozion , cu sau
fara publicare , pot trimite un material pentru a fi publicat in aceasta
culegere . Materialul format Word trebuie sa aiba maxim 3-4 pagini , minim cat
doreste fiecare sa scrie . Conditiile de tehnoredactare sunt aceleasi de la
simpozion – vezi mai sus .In cele 3-4 pagini puteti povesti o traditie /legenda
/obicei stravechi sau mai multe .
Fiecare cadru didactic poate culege povestirea , legenda , traditia , obiceiul
respectiv de la batranii satului , de la rudele foarte batrane care inca mai
cunosc unele practici ritualice , unele obiceiuri ce sunt pe cale sa dispara ,
sa se piarda si care au stansa legatura cu sarbatorile pascale .
Puteti
povesti despre orice fel de obicei din zona dumneavoasta geografica si
etnografica ; de la cum se incondeiaza
ouale – tehnici de incondeiere - ; cum se merge cu colindul de Florii , cum se
fac focurile ritualice de primavara , ce obiceiuri locale preced aratul si
semanatul de primavara , horele si jocurile satului de pasti , udatul fetelor
de pasti ,la orice alte obiceiuri prezente in zonele locuite de dumneavoastra (
orice fel de traditie sau legenda sacra sau profana ).
Cine
detine textul original al obiceiului
respectiv poate sa il publice chiar daca depaseste nr de pagini sugerat de noi
. Suntem interesati si de obiceiurile profane , ritualice , nu neaparat de cele
sacre . Practic orice fel de traditie , legenda , povestire , obicei al locului
este foarte bine venit .
Puteti
trimite mai ales descrierea unor obiceiuri pe care doar batranii le mai stiu
pentru ca intre timp s-au pierdut si nu se mai practica ; jocul , hora satului , balul pt tinerii de
odinioara , sezatorile , ritualuri de maritat fetele etc .
Sunt o
multitudine de astfel de obiceiuri , de ritualuri in diferite zone ale tarii .
Va rog sa le culegeti sau sa vi le amintiti asa cum vi le-au povestit bunicii
si strabunicii si sa le redam generatiilor viitoare .
ATENTIE
!! Nu preluati materiale de pe internet . Fiti originali , povestiti sau redati
materialul cules in cuvintele dumneavoastra simple , in limbajul simplu al
taranului care a trait aceste obiceiuri si taditii .
Daca
aveti poze vechi sau mai noi care sa
ilustreze obiceiul respectiv – , colindatori de Florii , incondeierea oualor ,
hore ale satului , sfintirea bucatelor in noaptea de Paste , participarea la slujba in noaptea de inviere
, Procesiune de Florii ,coborarea sfintei Lumini la Ierusalim – pentru cei care
au fost acolo – poze din Tara Sfanta – tot de la cei care au fost personal
acolo , poze cu oameni in costume populare de alta data sau contemporane , poze
care sa ilustreze orice alt obicei sau traditie de primavara etc – scanati-le si incadrati-le in textul
respectiv . Astfel avem si descrierea obiceiului si ilustrarea acestuia .
Cine
are numai poze vechi sau actuale – alb negru sau color – fara sa aiba text de
publicat , poate publica numai pozele . Le scanati si le incadrati in pagina ,
eventual dati un titlu referitor la ce surprinde poza ; incondeiere oua ,
procesiune de Florii , oameni in costume
nationale autentice care reprezinta bine o zona anume etnografica , dansatori , etc ;
apoi va puteti trece numele dvs la autor si localitatea , judetul , anul - daca
poza este foarte veche .
Vreau
sa trimiteti poze cat mai vechi si autentice , valoroase sa ne putem cunoaste
bine RADACINILE ROMANESTI , sa vada si
copiii nostri de unde venim .
Puteti
trimite poze listate pe carton lucios –
nu hartie fotografica pentru ca e scumpa – in format A4 sau A5 , pentru a le
include in expozitia noastra – alb negru sau color .
Suntem
interesati de orice fel de poza care sa fie mai veche de 25 ani - sau de cand le aveti , sa fie cat de cat
vechi - si din care sa se vada cum traiau oamenii in timpul acela ( orice poza
are o poveste a ei , va rog sa trimiteti listate in plicul cu lucrari )
Materialul
pentru publicat in culegere –fisier Word-
va fi trimis pe urmatoarea adresa
de email ;
legendepascale
@yahoo.com in atasament .Conditiile de tehnoredactare
sunt aceleasi de la simpozion .
Produsul
final va fi o culegere in format electronic cu titlul : Legende Pascale avand
ISBN propriu si care este gratuita pt
fiecare autor.
Taxa nu se percepe de la elevi sau de la parintii acestora – conditie
obligatorie. Fiecare profesor isi plateste singur taxele pentru participarea la acest proiect intrucat
vizeaza perfectionarea personala.
Simpozion fara
publicare: 65 lei plus maxim 5 elevi inscrisi gratuit la concurs.
Simpozion cu
publicare: 75 lei plus maxim 5 elevi inscrisi gratuit la concurs.
Revista ISSN elevi si profesori : 10 lei.
Culegerea ’’ Legende
Pascale ” - gratuit
Sunt 3 taxe de
participare diferite.
In
revista elevilor pot publica articole si profesorii coordonatori ai elevilor
care au creatii literare – gratuit .
Fiecare participa la ce sectiune doreste.
Participarea este prin corespondenţă.
2.
Criterii de evaluare / jurizare – barem de notare
*
Se va urmari respectarea temei date si a dimensiunii standard a lucrarii. (5 p)
*
Se va urmări gradul de originalitate şi imaginaţie.(20 p)
* Se va urmări respectarea tehnicii
de lucru aleasă.(5 p)
*
Se va urmari armonia si unitatea compozitiilor (10 p)
*
Se vor urmari contrastele acord – dominanta; ritmul plastic; centrele de
interes (20 p)
*
Se va urmari dominanta de culoare si acord cromatic (5 p)
*
Se va urmari mesajul pe care il transmite si simbolistica (20 p)
*
Se va urmari dinamismul personajelor (5
p)
Oficiu 10 p.
Total 100 p.
Program:
ÎNSCRIEREA pentru etapa II si expedierea lucrarilor catre organizatori se face in
perioada
2 MAI 2016 – 27 IUNIE 2016 data postei pe baza fişei
de înscriere (anexa). Participantii
la simpozion si concurs vor completa fisele de inscriere aferente sectiunii
solicitate .
Pe fisa de inscriere simpozion , precizati daca ati trimis si material pentru culegere .
Inscrierea pentru
etapa doi II se face in perioada 2 MAI
2016 – 27 IUNIE 2016 ;
Etapa II
presupune participarea la simpozion cu sau fara publicare, si 5 lucrari elevi
la concurs.
Cu cat va inscrieti si
expediati materialele mai repede, cu atat primiti diplomele mai repede.
EXPEDIEREA LUCRARILOR catre organizatori
se va face în
perioada 2 mai – 27 iunie 2016 (data
poştei) pentru etapa
2 .
Lucrările
elevilor si ale cadrelor didactice , împreună cu fişa de înscriere (anexa) completată
corect; fisa de inscrieire trebuie sa
fie obligatoriu in 2 exemplare
completate pentru participantii la
concurs , chestionarul , acordul de parteneriat în două exemplare -
completat cu datele dumneavoastră, precum şi un plic A4 cu burduf autoadresat şi timbrat – timbru de 4 lei şi dovada achitării taxei de participare prin
mandat poştal sau banii direct în plicul cu
lucrări, preferam banii direct in
plic si sigilati bine plicurile.
Acolo unde nu aveti incredere
in posta expediati banii prin mandat postal.
Fiecare
persoana obligatoriu va pune plic
autoadresat, timbrat corespunzator, nu mai folositi timbre fiscale, ci
postale. Cine nu respecta cerintele nu primeste diplomele. NU putem expedia
diplome pentru mai multe persoane in acelasi plic. Fiecare
persoana isi pune plic autoadresat, obligatoriu.
Incercati sa nu folositi adresa scolii daca stiti ca nu
vi se inmaneaza corespondenta. Indicati pe plic o adresa sigura la care sa primiti materialele. Scrieti obligatoriu
adresa dumneavoastra pe plicul autoadresat.
Puneti banii in plic/colet si
sigilati bine plicurile cu banda scotch sau capse ; am primit colete desfacute
din cauza ca nu au fost sigilate corespunzator ..
Sigilati temeinic cu banda
lata scotch atat plicurile cat si
coletele mari .Protejati munca
dumneavoastra
ATENTIE !!! Aceia dintre dvs
care au avut probleme cu posta la expedierea coletelor catre mine sau la primirea
diplomelor – va rog sa folositi posta
privata pentru mai multa siguranta ( Fan Curier , Cargus , Urgent Curier
etc ).
Coletele cu valoare mare este obligatoriu
sa fie trimise recomandate cu confirmare de primire , sa fiti siguri ca
ajung la mine .
Am avut probleme cu
posta . Unele persoane nu au primit diplomele desi noi am facut eforturi mari
si am trimis la toti paricipantii . Aceia dintre dvs care ati avut probleme cu primirea documentelor de la noi – sunteti rugati sa puneti plic autoadresat
pentru posta privata (daca este in zona dvs ) cu adresa scrisa pe plic si
nr sigur de telefon , fara timbre , pt ca o sa platiti coletul la primire
ATENTIE ! NU mai trimiteti plicurile pe
adresa scolii Carmen Sylva pentru ca NU O SA FITI INSCRISI IN PROIECT pentru simplu fapt ca NU ati respectat prezentul regulament si
corespondenta NU a ajuns la mine
.
.
Toate
materialele vor fi expediate într-un plic/colet pe următoarea adresă:
Prof. Nastasă Adriana la Şc. „B. P. Hasdeu”, Corp A,
Str. Ion Creangă, nr. 27, cod 700317, Loc. IAŞI, jud. Iasi cu specificaţia pe plic pentru CONCURS INVIERE .
Cei care trimit banii prin
mandat – folosesc acelasi nume si aceeasi adresa de mai sus .
ATENTIE !!! VETI PRIMI DIPLOMELE
SI ADEVERINTELE CAND VETI
FI IN CONCEDIU – multi dintre dvs . –
deoarece expedierea diplomelor si
adeverintelor se va face
in perioada 1 august – 20 octombrie 2016 integral .
Va rog sa aveti grija ce adresa treceti pe
plicul autoadresat in asa fel incat sa va primiti corespondenta pe timpul verii
.
Lucrările
cadrelor didactice, împreună cu fişele de înscriere , chestionarul şi rezumatul listat, se pun în acelaşi plic cu lucrările
elevilor, inclusiv plicul autoadresat şi taxa de participare.
Un
cadru didactic poate participa cu 2 lucrari proprii (în partea din dreapta jos,
pe verso, să fie o etichetă în care se va specifica: titlul lucrării, şcoala, localitatea
şi judeţul, numele cadrului didactic,
secţiunea.
Un
cadru didactic poate participa la ambele secţiuni (elevi şi cadre didactice)
sau la una dintre ele, la care doreşte fiecare iar plicul autoadresat îl pune o
singură dată.
Acordul
de pareneriat nu este obligatoriu; numai cine doreste.
DATA
LIMITĂ A TRIMITERII
LUCRĂRILOR: 27 IUNIE 2016 pentru etapa II .
Vernisarea expoziţiei concursului va avea loc
la şcoala organizatoare în iunie 2016.
Jurizarea va fi
facută de către organizatori şi partenerii concursului dupa realizarea
expozitiei, conform graficului stabilit.
Expedierea
premiilor , adeverintelor /diplomelor de participare:
1.08 . 2016 – 20.10.2016, pe adresele indicate de
îndrumători în fişele de înscriere si pe plicurile autoadresate. Participanţii vor
trimite şi un plic autoadresat, format
A4, timbrat - timbru de 4 lei, în
vederea primirii adeverinţelor şi premiilor.
Se vor acorda premii speciale, premiile I, II, III, menţiuni şi diplome de
excelenţă, de participare / adeverinţe cadrelor îndrumătoare;
Nu se trimit
diplome on-line!
Pe diplome se va preciza si numele cadrului didactic
coordonator precum si avizul CAEN al
MENCS .
Nu
se admit contestaţii.
Autorii
lucrarilor pentru simpozion isi asuma raspunderea autenticitatii textului
publicat .
Lucrările
elevilor nu se restituie.
Nu
se acorda premii in bani sau alte bunuri materiale.
Lucrarile
inscrise in concurs devin proprietatea organizatorilor , cu dreptul de a le
folosi liber.
Un
cadru didactic poate participa cu 5 lucrari elevi
pentru concurs - indiferent de
sectiune , o lucrare pentru simpozion
şi două lucrări proprii la
secţiunea cadre didactice.
Fisa de inscriere completata trebuie obligatoriu sa fie in dublu
exemplar pentru sectiunea elevi, criteriu eliminatoriu !
Pe fisa de inscriere va rog
sa completati si semnati sub titlu declaratia ca nu percepeti bani de la elevi
si parinti – criteriu eliminatoriu !
Participantii la simpozion
completeaza fisa aferenta acestuia .
Aveti voie sa expediati catre
mine mai multe persoane in acelasi colet
si sa puneti toti banii in acelasi colet dar sa il sigilati corespunzator ,
eventual faceti o lista cu fiecare participant.
Pentru implicarea in acest
proiect – destul de amplu si cu foarte multe cerinte –
fiecare participant la sectiunea
simpozion (cu sau fara publicare)
primeste urmatoarele categorii de
adeverinte ;
Participantii la SIMPOZION primesc 17
diplome si adeverinte dupa cum urmeaza ;
1.
Adeverinta de membru al comisiei de
evaluare / organizare a concursului -
faza nationala / internationala – pentru acele
cadre didactice care participa la simpozion in numar de minim 3 persoane de la aceeasi scoala
sau scoli /gradinite diferite (profesori sau invatatori) si care expediaza
materialele intr-un singur colet catre noi ( pot fi si 3 persoane de la scoli
diferite dar sa expedieze catre noi -
obligatoriu – intr-un singur colet).
2. Adeverinta pentru sustinerea performantei scolare si pregatirea remediala a elevilor.
3. Adeverinta de participant /colaborator la activitatile priectului, avizat M.E.N.C.S
4. Adeverinta de coordonator elevi.
5. Titlu de excelenta/Premiul I pentru cadrele didactice
care participa cu
lucrare proprie la concurs.
6. Adeverinta pentru pregatirea
lotului de participanti la concursurile scolare avizate M.E.N.C.S
7. Certificat de voluntar pentru promovarea culturii a traditiilor si obiceiurilor stramosesti
8. Adeverinta de participant la workshop-ul ,,Educatia
Interculturala si rolul ei in societatea
viitorului ’’
9. Diploma si adeverinta pentru
simpozion
10. Adeverinta de educatie
multiculturala, incluziva, pentru diversitate.
11. Diploma de onoare pentru implicarea cu merite deosebite in proiect
(o primesc acele cadre didactice care trimit materialele cerute pentru Culegerea
Legende Pascale ).
12.
Scrisoare de multumire , pentru cei care completeaza chestionarul si au
lucrari proprii
13.
Adeverinta de evaluator – pt cei care nu fac parte din grup dar
care completeaza chestionarul
14. Diploma participare sesiune de comunicari ’’Comunicarea profesor –
elev in cadrul actului educational ’’
15. Organizator
expozitie la nivel national / international pentru cadrele didactice care trimit poze vechi , autentice listate pe carton
lucios format A4 sau A5
16. Diploma de merit pentru coordonarea elevilor inscrisi in
concurs
17. Adeverinta de coordonator de
programe educative extrascolare – prin coordonarea elevilor inscrisi in
proiectul ,, Sarbatoarea Invierii – Lumina Sufletelor Noastre ’’ la nivelul
scolii – faza internationala a proiectului .
In speranta unei frumoase colaborari va multumesc pentru
implicare si va asteptam cu tot
dragul
Pentru nelamuriri si alte
detalii ma puteti contacta la:
Profesor metodist Nastasa Adriana, tel 0740421222, email addynastasa@yahoo.com
Urmeaza fisele de
inscriere si chestionarul .
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu