miercuri, 23 ianuarie 2013

Take Macri, supărat foc pe România: „Popor ingrat, nu vei avea nici oasele mele!"


Take Macri, fostul fotbalist de legenda al Rapidului, a rupt orice legatura cu Romania in ultimii 15 ani. Dupa o indelungata perioada de tacere, fostul capitan din Giulesti a acceptat sa vorbeasca doar pentru a-si manifesta dispretul pe care il fata de Romania.
Ajuns la varsta de 82 de ani, Take Macri este unul dintre cei mai iubiti rapidisti in vista. A fost capitanul echipei intre 1952 si 1966, dar a parasit Romania in 1986.
In ultimii 15 ani, Take Macri a rupt orice legatura cu Romania. El locuieste la Paris, impreuna cu fiul sau Mihai, de profesie arhitect.
Cu trecerea anilor, sentimentele sale fata de România s-au inrautatit dramatic.
"M-am suparat pe comunisti in 1986 si nu mi-a trecut, de-aia nici nu m-am mai intors acasa de vreo 15 ani! M-au dat afara din Ministerul Transporturilor si apoi din tara pentru ca aveam rude in strainatate, frate in Noua Zeelanda si sora in Grecia! Pe langa ca m-au lasat pe drumuri, nu mi-au permis sa iau cu mine decit 30 de kilograme, ceva ce nu se uita si nici nu se iarta! Mi-au luat masina cumparata din Algeria, am inghitit, dar de ce sa-mi confiste si scrumiera de argint primita dupa partida cu Turcia?! Niste nemernici", a spus Macri pentru editia tiparita a cotidianului Gazeta Sporturilor.
Fostul fotbalist nascut la Bucuresti din parinti eleni a dorit sa le transmita la finalul interviului un mesaj tuturor românilor: "Popor ingrat, nu vei avea nici oasele mele!"
Take Macri primeste pensie din partea statului grec, intrucat pe cea din partea României a refuzat-o pur şi simplu.
Dupa ce si-a incheiat cariera de fotbalist, Take Macri a antrenat echipe precum Rapid şi Scorniceşti, iar ulterior a ajuns sa fie în staff-ul nationalei Algeriei.

                                                                             C.S.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu