REGULAMENT DE ORGANIZARE
Organizatori Scoala „Carmen Sylva” Iasi - „B.P.
Hasdeu” Iasi ;
CONCURSUL
ESTE AVIZAT MEN IN CAERI 2017 cu
nr. 26404 din 16.02.2017, Anexa A, Domeniul Cultural – Artistic, Culturi si Civilizatii II pag. 19, poz. 399. Avizul
va fi trecut
pe diplome.
Inscrierea se face pana la data de 14 August
2017 .
Este obligatorie completarea anexelor.
Anexa 1,3,4 se trimit listate
si completate in plicul cu lucrari.
Fiecare cadru didactic participant este rugat
sa completeze si CHESTIONARUL – obligatoriu
- de la sfarsitul regulamentului pe care IL
LISTATI si il puneti in coletul cu lucrari .
Chestionarul trebuie sa fie completat de
mana si semnat .
Aceasta editie pune
accentul pe cunoasterea , promovarea si valorificarea traditiilor
noastre stramosesti de
Paste.
Pentru aceasta realizam culegerea : ,,Paștile de altadata in cuvinte
si imagini”.
I.SECTIUNEA CONCURS ELEVI – Gratuit
Concursul este GRATUIT; fiecare cadru
didactic poate inscrie maxim 2 elevi
Participantii la Concurs gratuit primesc diplomele cu rezultatele elevilor inscrisi in
concurs.
Nu se primeste nici un alt fel de document sau adeverinta in plus.
1.
Condiţii de
participare la concurs
Participanţii la concurs
sunt:
- cadre didactice;
- preşcolari de la orice nivel;
- elevii claselor I-
VIII;
- elevii claselor IX-XII.
Lucrările trimise vor respecta următoarele cerinţe de elaborare.
CONCURSUL INTERNATIONAL “SARBATOAREA INVIERII – LUMINA SUFLETELOR
NOASTRE ” se desfăşoară astfel:
TOATE
SECŢIUNILE AU CA TEMĂ PRINCIPALĂ un motiv religios din sfera sărbătorilor
Învierii şi/sau tradiţii şi obiceiuri locale legate de sărbătorile pascale
inclusiv Sarbatoarea Floriilor (Inviere, Patimi, etc.); peisaje de primăvară,
flori, magia primăverii ca anotimp al renaşterii, vara cu peisaje, jocuri de
primăvară, incondeierea oualor, colindul de Florii, icoane etc.
Încercaţi să nu utilizaţi simbolul iepuraşului (cat mai putin posibil).
I .
SECŢIUNEA ELEVI:
CONCURS
1. Creaţie
plastică clasică pictura, desen, grafica, etc – (acuarelă,
guaşe, creion, ceracolor, etc.); A4
A3 sau orice format
2. Creaţie
tehnologică/abilităţi
practice: colaje simple sau mixte (orice tehnică), felicitări, mici
decoraţiuni, tehnica quilling etc., din
materiale diverse, inclusiv reciclabile; orice format
3. Felicitări – format A5 sau orice
format;
4. Creaţie tehnico-informatică:
desen, grafică pe calculator, Power Point, Paint, etc.; orice format
5. Fotografie, mai ales fotografii VECHI – format A4 – ce ilustrează
Sfânta Sărbătoare sau activităţi extraşcolare
legate de Sărbatoarea Învierii
Domnului, traditiile si obiceiurile stramosesti, costume populare vechi,
sezatori, hora satului etc. (serbări, grupuri de colindători de Florii,
încondeierea ouălor de Paşte,
voluntariat etc.). Fotografiile pot
fi listate pe
hartie color obisnuita.
6. Creaţie literară (proză, poezie, eseu,
compuneri, scrisori) având ca temă: bucuria Învierii, frumuseţea primăverii ca anotimp al renaşterii, bogăţia
tradiţiilor populare legate de Sărbătoarea
Învierii, etc.
7.
Icoane
pe sticla sau pe lemn sau orice suport si in orice
format.
8. Oua
incondeiate de orice
fel sau orice
dimensiune, inclusiv prin tehnica
quilling, origami sau orice fel de tehnica.
9. Orice
fel de decoratiune cu
tematica Pascala sau
de primavara confectionate
inclusiv din materiale
reciclabile
10. Afis, poster, macheta, rebus sau
absolut orice fel de creatie care respecta tematica data.
-pot fi si lucrari colective realizate de un
grup de elevi sau de colectivul clasei.
-toate
lucrările trebuie elaborate în formatul ales în secţiune;
-sunt acceptate toate tehnicile
de lucru pe orice fel de suport (hartie,
carton, etc.);
-toate lucrările de la secţiunea
4, 5 (elevi) trebuiesc printate alb
negru sau color în format A4;
CREAŢIILE LITERARE (elevi) vor
fi tehnoredactate în format A4, scris la un rand, cu font Times New Roman, caractere dimensiunea 12, marginile
de 2 cm, cu diacritice şi să nu depăşescă 1-3 pagini.
Titlul va fi
scris cu majuscule (Times New Roman, 14, Bold), centrat;
Sub titlu, în
stânga se vor trece: numele şi prenumele elevului, clasa, şcoala, localitatea
şi judeţul, numele cadrului didactic coordonator. Nu se eticheteaza pe spate
creatiile literare .
La două rânduri sub numele autorului se va
scrie textul lucrării (Times New Roman,12);
Creatiile literare se listeaza
A4 şi se pun în plic.
REVISTA ELEVI pe suport CD
cu ISSN cuprinde creatiile
literare ale elevilor si profesorilor care doresc sa publice.
Pentru realizarea
Revistei este necesara o resursa financiara de 15 lei.
ELEVI – Revista - ,,VENIT-AU ZILELE
INVIERII” Nr. 4 2017
- cadrele
didactice care doresc publicarea
creatiilor literare ale elevilor intr-un CD cu ISSN( revista) vor trebui sa
trimita lucrarile si in format electronic pe adresa: concursinviereelevi@yahoo.com
Fiecare cadru
didactic care are elevi
inscrisi pentru revista
poate publica si
el personal un
articol ( orice material din tematica data ) sau eseu,
poezie, etc. - sa nu
depaseasca 2 pagini, devenind
autor de articol ISSN.
- este
necesar ca pe fiecare lucrare de la secţiunile 1-10, elevi, fara creatiile
literare (în partea din dreapta jos, pe verso) să fie o etichetă în care se va
specifica: titlul lucrării, numele şi prenumele elevului, clasa, şcoala, localitatea
şi judeţul, anul, numele cadrului didactic coordonator,
secţiunea.
Fiecare cadru didactic poate înscrie în
concurs 2 lucrari ale elevilor indiferent de sectiune, un elev poate participa
la mai multe secţiuni.
FISA DE INSCRIERE pentru concurs elevi
trebuie inregistrata, semnata si stampilata de catre directorul unitatii,
semnata si de catre cadrul didactic coordonator, completata in dublu exemplar,
listata apoi pusa in plic – criteriu eliminatoriu!
Declaratia trebuie listata,
completata si semnata apoi pusa in plic – criteriu
eliminatoriu!
II
. SECŢIUNEA CADRE DIDACTICE: SIMPOZION
INTERNATIONAL
“SĂRBĂTORILE
PASCALE ÎNTRE TRADIȚIE
ȘI CONTEMPORANEITATE –
ABORDARE INTER ȘI
TRANSCURRICULARĂ”
Participarea
este cu publicarea lucrarii in CD cu ISBN sau fara publicarea lucrarii.
Participantii la simpozion – cu sau
fără publicare - pot inscrie gratuit si
5 elevi in concurs.
Pentru buna desfasurare a acestei activitati
este necesara o resursa financiara de 75
lei pentru sectiunea cu publicare sau 70 lei pentru sectiunea fara publicare.
Cheltuielile financiare sunt destinate
tiparirii diplomelor si documentelor proiectului, CD-urilor si intregii
logistici necesare desfasurarii proiectului.
Completati
Fisa de Inscriere aferenta Simpozionului precizand daca este cu sau fara
publicare
Sectiuni simpozion:
a. Sarbatoarea Invierii Domnului – abordare teologica;
b. Traditii si obiceiuri locale , de Paste
si Florii (referate, scenete ,serbari ,eseuri,
etc)
c. Curriculum creativ ( proiecte didactice
ce au ca tema Sarbatorile Pascale sau activitati extrascolare legate de Paste,
serbari, scenete pascale, pricesne, sezatori, tehnici de incondeiere a oualor, ppt-uri ce respecta tematica etc.)
d. Parteneriate scoala-comunitate, desfasurate
cu ocazia Pastelui
e. Voluntariat crestin (proiecte de
caritate in parteneriat cu azile, centre de plasament etc.)
f. Sarbatoarea Invierii din perspectiva inter
si transcurriculara
Respectivele
lucrări vor fi publicate într-un CD cu
ISBN, pe care îl va primi fiecare participant care doreste publicarea.
CADRE DIDACTICE SIMPOZION INTERNATIONAL – cerinte de elaborare
Completati
Fisa de Inscriere aferenta Simpozionului, completand corect varianta aleasa: cu
publicare sau fara publicare.
Participantii la simpozion pot
inscrie gratuit si 5 elevi in concurs.
Fiecare cadru
didactic poate participa cu 2 lucrari proprii
(desene , felicitari , icoane , poezii , oua incondeiate etc ) dupa modelul de la
secţiunile 1-10 şi un referat la simpozion.
La secţiunile concursului 1 -10 cerinţele
sunt aceleaşi ca şi la elevi.
Pentru
cele doua lucrari
cadrele didactice primesc
Titlu de Excelenta
si Diploma de merit.
Se acceptă doi coordonatori pentru un
referat dar fiecare asigura resursa financiara in mod separat, ambii vor primi intreaga documentatie a proiectului , diplome
, adeverinte si CD cu ISBN.
Participanții la simpozion FĂRĂ
PUBLICARE - OBLIGATORIU TRIMIT MAIL pe
adresa simpozionului concursinviere@yahoo.com
cu titlul: Particip la simpozion fără publicare. Nu trebuie atașament.
Activitățile extrașcolare – serbări,
scenete, etc – proiectele educative, le puteți publica întregi, fără rezumat.
La secţiunea simpozion
international, condiţiile de tehnoredactare sunt următoarele:
a)
Redactarea
lucrărilor (referatelor):
Lucrarile vor fi redactate in limba romana sau in orice alta limba de
circulatie internationala ; engleza , franceza , spaniola , italiana, rusa etc
Ø se va face în format A4, scris la un rând,
cu margini egale de 2 cm (text aliniat justified);
Ø
titlul va fi scris cu majuscule (Times New
Roman, 14, Bold), centrat;
Ø
la două rânduri de titlu, in dreapta se va scrie
autorul, instituţia si localitatea (Times New Roman, 12, Bold);
Ø la două rânduri sub numele autorului
se va scrie textul lucrării cu diacritice (Times New Roman,12);
Ø lucrările primite şi care respectă
(obligatoriu) criteriile menţionate anterior
vor aparea in publicatia cu titlul, ,,SĂRBĂTORILE
PASCALE ÎNTRE TRADIȚIE ȘI
CONTEMPORANEITATE – ABORDARE
INTER ȘI TRANSCURRICULARĂ”
având caracter international cu ISBN.
Ø bibliografia se va consemna la sfârşitul
lucrării, în ordine alfabetică, astfel: nume, prenume – autor, anul, titlul,
editura;
Ø acolo unde nu aveti bibliografie nu este
obligatorie consemnarea acesteia.
Ø vă rugăm să folosiţi semnele diacritice
corespunzătoare limbii române !
Ø lucrarea trebuie sa aiba intre 3-5 pagini.
Ø pentru publicarea lucrării,
aceasta va fi însoţită de un rezumat de o pagină, maxim 2.
Ø lucrarea şi rezumatul vor fi transmise în format electronic, în ataşament,
în două fişiere separate, cu următoarele denumiri:
-lucrare (poate avea maxim
5 pagini)
-rezumat (maxim 1-2 pagini)
Rezumatul va fi trimis si in
format listat in plic - obligatoriu impreuna cu fisa de inscriere .
Cei care aveti proiecte educative ,
de voluntariat , didactice sau orice fel de proiecte ; scenete , parteneriate ,
etc – le publicati in intregime fara a
mai face rezumat .
Lucrarea si rezumatul pentru simpozion vor fi trimise în format
electronic la următoarea adresă de mail: concursinviere@yahoo.com , in doua
fisiere separate cu titlul: lucrare,
rezumat iar rezumatul şi în
format listat, în plicul cu lucrări.
Atentie!!! Nu trimiteti lucrarile decat
prin email la adresa indicata. NU PUBLICAM
lucrarile trimise prin wetransfer, dropbox sau alte forme deoarece ori
nu ajung la noi ori se sterg automat inainte ca editura sa le preia – sa le
descarce de pe mail .
Nu mai trimiteti lucrarile pe adresa mea personala
de email, ci trimiteti-le pe adresa indicata mai sus.
Organizatorii nu isi asuma responsabilitatea pentru continutul stiintific al lucrarilor sau
pentru cele care nu respecta cerintele
prezentului regulament.
III. CULEGEREA „ Pastile de altadata in cuvinte si imagini ’’
Culegerea este cuprinsa intr-un CD cu ISBN care se acorda gratuit numai celor
care participa si la simpozion – cu sau fara publicare .
Cadrele didactice participante
la Simpozion , cu sau fara publicare , pot trimite un material pentru a fi
publicat in aceasta culegere . Materialul format Word trebuie sa aiba maxim 3-4 pagini , minim cat
doreste fiecare sa scrie . Conditiile de tehnoredactare sunt aceleasi de la
simpozion – vezi mai sus .In cele 3-4 pagini puteti povesti o traditie /legenda
/obicei stravechi sau mai multe .
Fiecare cadru didactic poate culege povestirea , legenda , traditia , obiceiul
respectiv de la batranii satului , de la rudele foarte batrane care inca mai
cunosc unele practici ritualice , unele obiceiuri ce sunt pe cale sa dispara ,
sa se piarda si care au stansa legatura cu sarbatorile pascale.
Puteti povesti despre
orice fel de obicei din zona dumneavoasta geografica si etnografica ; de la cum se incondeiaza ouale – tehnici de
incondeiere - ; cum se merge cu colindul de Florii , cum se fac focurile
ritualice de primavara , ce obiceiuri locale preced aratul si semanatul de
primavara , horele si jocurile satului de pasti , udatul fetelor de pasti ,la orice
alte obiceiuri prezente in zonele locuite de dumneavoastra ( orice fel de
traditie sau legenda sacra sau profana).
Cine detine textul original al obiceiului respectiv poate sa il publice chiar
daca depaseste nr de pagini sugerat de noi . Suntem interesati si de
obiceiurile profane , ritualice , nu neaparat de cele sacre . Practic orice fel
de traditie , legenda , povestire , obicei al locului este foarte bine venit .
Puteti trimite mai
ales descrierea unor obiceiuri pe care doar batranii le mai stiu pentru ca
intre timp s-au pierdut si nu se mai practica ; jocul , hora satului , balul pt tinerii de
odinioara , sezatorile , ritualuri de maritat fetele etc .
Sunt o multitudine de
astfel de obiceiuri , de ritualuri in diferite zone ale tarii . Va rog sa le
culegeti sau sa vi le amintiti asa cum vi le-au povestit bunicii si strabunicii
si sa le redam generatiilor viitoare .
ATENTIE !! Nu
preluati materiale de pe internet . Fiti originali , povestiti sau redati
materialul cules in cuvintele dumneavoastra simple , in limbajul simplu al
taranului care a trait aceste obiceiuri si taditii .
Daca aveti poze vechi sau mai
noi care sa ilustreze obiceiul respectiv – , colindatori de Florii ,
incondeierea oualor , hore ale satului , sfintirea bucatelor in noaptea de Paste , participarea la slujba in noaptea de inviere
, Procesiune de Florii ,coborarea sfintei Lumini la Ierusalim – pentru cei care
au fost acolo – poze din Tara Sfanta – tot de la cei care au fost personal
acolo , poze cu oameni in costume populare de alta data sau contemporane , poze
care sa ilustreze orice alt obicei sau traditie de primavara etc – scanati-le si incadrati-le in textul
respectiv . Astfel avem si descrierea obiceiului si ilustrarea acestuia .
Cine are numai poze vechi sau actuale – alb negru sau color – fara sa
aiba text de publicat , poate publica numai pozele . Le scanati si le incadrati
in pagina , eventual dati un titlu referitor la ce surprinde poza ; incondeiere
oua , procesiune de Florii , oameni in
costume nationale autentice care reprezinta bine o zona anume etnografica ,
dansatori , etc ; apoi va puteti trece numele dvs la autor/culegator;
localitatea , judetul , anul - daca poza
este foarte veche .
Vreau sa trimiteti
poze cat mai vechi si autentice , valoroase sa ne putem cunoaste bine radacinile romanesti, sa vada si copiii nostri de unde
venim .
Puteti trimite poze listate pe carton lucios – nu hartie
fotografica pentru ca e scumpa – in format A4 sau A5 , pentru a le include in
expozitia noastra – alb negru sau color .
Suntem interesati de
orice fel de poza care sa fie cat mai
veche - sau de cand le aveti , sa fie
cat de cat vechi - si din care sa se vada cum traiau oamenii in timpul acela (
orice poza are o poveste a ei , va rog sa trimiteti listate in plicul cu
lucrari )
Pentru culegere puteți trimite fie textul pentru publicat sau
fotografii vechi de la aceste evenimente însoțite de explicații; scrisori sau
felicitări poștale vechi treimise de sărbători, decupaje din ziare vechi care
descriu modul de petrecere al sărbatorilor de odinioară; fotografii de la hora
satului, fotografii de familie cu prilejul sărbatorilor, etc. Toate materialele
vizuale (poze, scrisori, felicitări, decupaje din ziare vechi, etc) se scanează
și însoțite de un scurt text explicativ (precum
nume, prenume autor/culegător, școala, județul, titlul obiceiului) se
trimit pe mail la adresa legendepascale@yahoo.com.
Materialul pentru publicat in culegere
–fisier Word- va fi trimis pe urmatoarea adresa de email
legendepascale@yahoo.com in
atasament. Conditiile de tehnoredactare sunt aceleasi de la simpozion .
Produsul final va fi
o culegere in format electronic cu titlul : „Pastile de altadata in cuvinte si
imagini” avand ISBN propriu si care este
gratuita pt fiecare autor care participa la simpozion cu sau fara publicare.
Este interzisa
perceperea de bani de la elevi sau parintii acestora pentru acest proiect.
Fiecare
participa la ce sectiune doreste.
Participarea este prin corespondenţă.
2.
Criterii de
evaluare / jurizare – barem de notare
* Se va urmari
respectarea temei date si a dimensiunii standard a lucrarii. (5 p)
* Se va urmări
gradul de originalitate şi imaginaţie.(20 p)
* Se va urmări respectarea tehnicii
de lucru aleasă.(5 p)
* Se va urmari
armonia si unitatea compozitiilor (10 p)
* Se vor
urmari contrastele acord – dominanta; ritmul plastic; centrele de interes (20 p)
* Se va urmari
dominanta de culoare si acord cromatic (5
p)
* Se va urmari
mesajul pe care il transmite si simbolistica
(20 p)
* Se va urmari
dinamismul personajelor (5 p)
Oficiu 10 p.
Total 100 p.
Program:
Sunt doua etape de inscriere la Proiect;
tematica si sectiunile raman la fel pentru
ambele etape
de inscriere.
ÎNSCRIEREA pentru ETAPA II si expedierea lucrarilor catre organizatori se face in
perioada
29 mai – 14 AUGUST 2017 data postei pe baza fişelor
de înscriere (ANEXA 1,4). Participantii
la simpozion si concurs vor completa fisele de inscriere aferente sectiunii
solicitate .
Pe fisa de inscriere simpozion , precizati daca ati trimis si material pentru culegere .
INSCRIEREA PENTRU ETAPA II SE FACE IN PERIOADA 29 MAI – 14 AUGUST 2017.
EXPEDIEREA
LUCRARILOR catre organizatori
se face în perioada 29
mai – 14 AUGUST 2017 (data
poştei) pentru ETAPA
II .
Lucrările
elevilor si ale cadrelor didactice , împreună cu fişa de înscriere si anexele
aferente completate corespunzator; fisa
de inscrieire trebuie sa fie obligatoriu
in 2 exemplare completate pentru
participantii la concurs , chestionarul , acordul de parteneriat în două
exemplare - completat cu datele dumneavoastră, precum şi un plic A4 cu burduf autoadresat şi timbrat – timbru de 4 lei şi dovada achitării contributiei financiare prin
mandat poştal sau banii direct în plicul cu lucrări, preferam banii
direct in plic si sigilati bine plicurile.
Sigilati si capsati coletele in mod
corespunzator cu capse sau banda scotch.
Fiecare
persoana obligatoriu va pune plic
autoadresat, timbrat corespunzator, nu mai folositi timbre fiscale, ci
postale. Cine nu respecta cerintele nu primeste diplomele. NU putem expedia
diplome pentru mai multe persoane in acelasi plic. Fiecare
persoana isi pune plic autoadresat cu numarul de telefon trecut in mod
obligatoriu pe plic sub adresa .
Incercati
sa nu folositi adresa scolii daca stiti ca nu vi se inmaneaza
corespondenta. Indicati pe plic o
adresa sigura la care sa primiti materialele. Scrieti obligatoriu adresa
dumneavoastra pe plicul autoadresat si numarul de telefon mobil.
Protejati munca dumneavoastra.
ATENTIE !!! Aceia dintre dvs care au
avut probleme cu posta la expedierea coletelor catre mine sau la primirea
diplomelor – va rog sa folositi posta
privata pentru mai multa siguranta ( Fan Courier , Cargus , Urgent Curier
etc ).
Puneti contributia financiara in
plic/colet si sigilati bine plicurile cu banda scotch sau capse ; am primit
colete desfacute din cauza ca nu au fost sigilate corespunzator.
Coletele cu valoare mare este obligatoriu
sa fie trimise recomandate cu confirmare de primire , sa fiti siguri ca
ajung la mine .
Am avut
probleme cu posta . Unele persoane nu au primit diplomele desi noi am facut
eforturi mari si am trimis la toti paricipantii . Aceia dintre dvs care ati avut probleme cu primirea
documentelor de la noi – sunteti
rugati sa puneti plic autoadresat pentru posta privata (daca este in zona
dvs ) cu adresa scrisa pe plic si nr sigur de telefon , fara timbre , pt ca o
sa platiti coletul la primire .
ATENTIE ! NU mai trimiteti
plicurile pe adresa scolii ,,Carmen Sylva” pentru ca NU O SA FITI INSCRISI IN PROIECT pentru simplul
fapt ca NU ati respectat prezentul regulament si corespondenta NU a ajuns la mine.
Toate
materialele vor fi expediate într-un plic/colet pe următoarea adresă:
Prof. Nastasă Adriana la Şc. „B. P. Hasdeu”, Corp A, Str. Ion
Creangă, nr. 27, cod 700317, Loc. IAŞI, jud.
Iasi cu specificaţia pe plic pentru CONCURS
INVIERE .
Cei care trimit resursa financiara prin mandat – folosesc acelasi nume
si aceeasi adresa de mai sus .
Expedierea diplomelor si materialelor proiectului se va face
in perioada 1 septembrie 2017– 25 noiembrie 2017 integral
.
Va rog sa aveti grija ce adresa treceti pe plicul
autoadresat in asa fel incat sa va primiti corespondenta in conditii de
siguranta .
Lucrările
cadrelor didactice, împreună cu fişele de înscriere , chestionarul şi rezumatul listat, se pun în acelaşi plic cu lucrările
elevilor, inclusiv plicul autoadresat şi contributia financiara.
Un cadru
didactic poate participa cu 2 lucrari proprii (în partea din dreapta jos, pe
verso, să fie o etichetă în care se va specifica: titlul lucrării, şcoala, localitatea
şi judeţul, numele cadrului didactic,
secţiunea.
Un cadru
didactic poate participa la ambele secţiuni (elevi şi cadre didactice) sau la una
dintre ele, la care doreşte fiecare iar plicul autoadresat îl pune o singură
dată.
Acordul de pareneriat nu este obligatoriu; numai cine doreste.
DATA LIMITĂ
A TRIMITERII
LUCRĂRILOR: 14 AUGUST 2017 pentru
etapa II.
Inscrierea pentru etapa II se face
in perioada 29 mai – 14 AUGUST 2017.
Jurizarea va
fi facută de către organizatori şi partenerii concursului dupa realizarea
expozitiei, conform graficului stabilit - imediat dupa incheierea inscrierilor.
Expedierea premiilor , adeverintelor /diplomelor de participare:
1.09 . 2017 – 25.11.2017, pe
adresele indicate de îndrumători în fişele de înscriere si pe plicurile
autoadresate. Participanţii vor trimite şi un
plic autoadresat, format A4, timbrat - timbru de 4 lei, în vederea primirii adeverinţelor şi premiilor.
Se
vor acorda premii speciale acordate
de catre juriu si organizatori, premiile
I, II, III, menţiuni in procent care nu depaseste 30% din numarul total al
participantilor şi diplome de excelenţă, de participare / adeverinţe cadrelor didactice îndrumătoare;
Nu se trimit diplome on-line!
Pe diplome se va preciza si numele cadrului
didactic coordonator precum si avizul ministerului.
Nu se admit
contestaţii.
Lucrările elevilor
nu se restituie.
Nu se acorda
premii in bani sau alte bunuri materiale.
Lucrarile inscrise in concurs devin
proprietatea organizatorilor , cu dreptul de a le folosi liber. Autorii lucrarilor pentru simpozion
isi asuma raspunderea autenticitatii textului publicat.
Un cadru didactic poate participa cu 5 lucrari elevi
pentru concurs - indiferent de
sectiune , o lucrare pentru simpozion
şi două lucrări proprii la
secţiunea cadre didactice;o lucrare pentru culegerea : „Pastile de altadata in
cuvinte si imagini”.
Fisa de inscriere completata trebuie obligatoriu sa fie in dublu
exemplar pentru sectiunea elevi, criteriu eliminatoriu !
Pe fisa de inscriere va rog sa completati
si semnati sub titlu declaratia ca nu percepeti bani de la elevi si parinti
(Fisa Simpozion) – De asemenea sunteti rugati sa completati si declaratia de la
Anexa 3 - criteriu eliminatoriu .
Participantii la simpozion completeaza fisa
aferenta acestuia .
Aveti
voie sa expediati catre mine mai multe
persoane in acelasi colet si sa puneti resursa financiara in acelasi colet dar
sa il sigilati corespunzator , eventual faceti o lista cu fiecare participant.
Pentru implicarea in acest proiect –
destul de amplu si cu foarte multe cerinte – fiecare participant la sectiunea simpozion (cu sau fara publicare) primeste urmatoarele documente.
Participantii
la Concurs si Simpozion cu sau fara publicare pot publica in mod gratuit articol in Culegerea „Pastile de
altadata in cuvinte si imagini” care are ISBN.
Participantii la Concurs si Simpozion cu sau fara publicare
primesc urmatoarele:
1.
Adeverinta de membru al comisiei de evaluare
/ organizare a concursului - faza nationala / regionala – pentru acele
cadre didactice care participa la concurs si simpozion cu sau fara publicare in numar de minim 4 persoane de
la aceeasi scoala sau scoli /gradinite diferite (profesori sau invatatori) si
care expediaza materialele intr-un singur colet catre noi ( pot fi si 4 persoane
de la scoli diferite dar sa expedieze catre noi - obligatoriu – intr-un singur colet); cadre
care s-au implicat in mediatizarea si promovarea proiectului, facandu-l
cunoscut in arealul lor geografic;care au facut munca de evaluare si
preselectie a lucrarilor ce urmeaza a fi inscrise in concurs ; care au constituit
grupuri de lucru locale si regionale .
2. Adeverinta
de participant /colaborator la
activitatile proiectului.
3. Adeverinta
de coordonator elevi.
4. Titlu
de excelenta / Diploma de merit pentru cadrele
didactice care participa
cu lucrari proprii la concurs.
5. Adeverinta pentru pregatirea lotului de
participanti la concursurile scolare.
6. Certificat
de voluntar pentru
promovarea culturii a traditiilor si obiceiurilor stramosesti.
7. Diploma de participare si adeverinta de
autor articol ISBN pentru participantii la Simpozion.
8. Diploma de onoare pentru implicarea cu merite deosebite in
proiect (o primesc acele cadre didactice care trimit materialele cerute pentru Culegerea
„Pastele de altadata in cuvinte si imagini”; completeaza chestionarul si se
implica in complexitatea proiectului).
9. Adeverinta de organizator expozitie la nivel national / international pentru cadrele didactice care trimit minim 3 oua incondeiate traditional si profesional
conform tehnicilor din zonele etnografice ale participantilor ; sau pentru cei care trimit tesaturi, cusaturi
traditionale de orice tip si marime precum si orice piesa de costum popular
(brau, ie, naframa etc.); covorase, stergare, traistute , carpete etc. – toate piesele tesute, cusute, lucrate
manual. Piesele respective vor alcatui marea expozitie a proiectului .
10. Adeverinta autor articol revista cu ISSN
pentru cei care publica in Revista proiectului.
11. Adeverinta
pentru sustinerea performantei
scolare si pregatirea
remediala a
elevilor.
12. Adeverinta
de multiculturalitate /diversitate prin implicarea elevilor de alte etnii sau
cu CES in proiect. Precizati pe fisa de inscriere daca sunt cu CES sau de alte
etnii.
In speranta
unei frumoase colaborari va multumesc pentru
implicare si va asteptam cu tot
dragul.
Pentru nelamuriri
si alte detalii ma puteti contacta la:
Profesor metodist Nastasa Adriana, tel 0740421222, email addynastasa@yahoo.com.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu