miercuri, 26 august 2015

Gabriel Tamaş a semnat un contract cu Cardiff City: „Mi-am dorit să revin în fotbalul englez”

Fundaşul Gabriel Tamaş a semnat, miercuri, un contract valabil până la finalul sezonului, cu posbilitate de prelungire pentru încă un an, cu gruparea din liga a doua engleză Cardiff City, informează www.walesonline.co.uk.
"Mi-am dorit să revin în fotbalul englez. Am avut câteva oferte, dar am decis că acesta este clubul la care vreau să joc. M-am întâlnit cu managerul (n.r. - Russell Slade) şi cu câţiva colegi pe care i-am cunoscut când am mai evoluat în Marea Britanie. Aştept cu nerăbdare antrenamentele alături de băieţi", a spus Tamaş.
Internaţionalul român în vârstă de 31 de ani s-a antrenat, săptămâna trecută, cu formaţia galeză, reuşind să-l convingă pe managerul Russell Slade să-l angajeze.
Până la ora transmiterii acestei ştiri, clubul din Championship nu a anunţat perfectarea acestui transfer, însă fotbalistul a postat o fotografie pe contul lui de Instagram, în care apare ţinând în mâini tricoul noii sale echipe, pe Cardiff City Stadium.
Tamaş era liber de contract, după ce FCSB (Steaua) a renunţat la serviciile sale luna trecută.
Gabriel Tamaş a mai evoluat în Marea Britanie la Watford, Doncaster Rover şi West Bromwich Albion. Anterior, el a mai jucat la Spartak Moscova, Galatasaray Istanbul, AJ Auxerre, Celta Vigo, Dinamo Bucureşti şi FC Braşov.
În toamna anului 2013, Tamaş a semnat un contract cu CFR Cluj Napoca. Însă clubul ardelean i-a reziliat contractul după doar o săptămână, jucătorul fiind surpins petrecând într-un club de manele (foto).


                                                                                  Cristi SOMEŞAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu