Proiectul ”MaraRoads”, care se va realiza în cadrul Programului Operațional Capacitate Administrativă, are ca obiectiv principal eficientizarea serviciilor publice oferite atât de instituția Consiliului Județean Maramureș, cât și de instituțiile subordonate.
Proiectul are o valoare aproximativă de 3 milioane de lei, iar durata estimată de implementare este de 16 luni.
Serviciile publice pentru cetățeni, ce vor fi digitalizate în cadrul proiectului “MaraRoads”, sunt următoarele:
– Eliberarea/emiterea acordului prealabil pentru amplasarea în zona drumului județean a obiectivului de investiții;
– Eliberarea autorizației (avizului) de amplasare și acces în zona drumului județean a obiectivului de investiții;
– Eliberare Autorizații Speciale de Transport (AST);
– Informare automatizată a stării drumurilor județene (pe baza de newsletter) în cadrul portalului CJ Maramureș.
”Digitalizarea este un proces indispensabil care va eficientiza atât activitatea din cadrul instituțiilor publice, cât și interacțiunea acestora cu cetățenii care au nevoie de informații sau diferite documente eliberate de instituțiile administrației publice” – a declarat Ionel Bogdan, președintele Consiliului Județean Maramureș.
CJMM
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu