joi, 31 martie 2022

S-au deschis şedinţele Cenaclului literar "Artur Silvestri" a Ligii Scriitorilor Cluj

 


Bine te-am găsit Cluj-Napoca! Bine v-am găsit domni și doamne, membri ai L.S.R., filiala Cluj-Napoca!

Ups! Tu (facebook) mă întrebi la ce mă gândesc? Eu, sincer, nici nu știu cum să îți răspund. În zeflemea? De-a seriosu'? Cert este un lucru - sunt bucuros că am fost la întâlnirea scriitorilor de la Cluj-Napoca. Deschiderea oficială a L.S.R., Filiala Cluj-Napoca,  președinte Fl. Al. Țene, pe care o așteptăm, ,,de-o viață". Cu toate peripețiile care prind bine,  chiar dacă nu dau frumos la imaginea sufletului. Mă bucur că am ajuns  (e adevărat, cu un pic de întârziere din cauza traficului!) cu bine. Am întâlnit oameni absolut minunați de care îmi era dor. Din cauza pandemiei nu ne-am mai văzut de ceva vreme.  Doi ani? Da! Mulțumesc pentru această întâlnire de suflet, cu oameni minunați și suflete minunate - respect și prețuire profundă.  Emoțiile sunt prezente mereu în astfel de împrejurări. Mulțumesc L.S.R.   filiala Cluj-Napoca pentru clipele de emoție împărtășite.

Am reușit să adun roua dimineții și culorile  curcubeului într-un buchet de fericire. Vântul și umbra lui, mi-au trimis putere de a face pași înainte, pentru că prietenii  nu m-au prea susținut.  Rouă de seară și glasul primăverii mi-au înțeles zbaterea, mi-au citit slova visului și mi-au fost călăuză, alături de Dreptul Dumnezeu. Îți mulțumesc, Doamne, pentru clipele de zâmbet și frumusețe. Îmi ajung pentru a înveșnici slova. Nu dau nume. Nu rostesc nume. Le voi purta multă vreme în sertărașul inimii, (uneori chinuită de prietenia prietenilor falși, dar nu e nici o problemă, mereu mai învăț câte o lecție De viață!). Te iubesc literatură de înaltă valoare morală  întâlnită aici. Mi-era  dor de fiecare în parte și de toți împreună. Mereu cu sufletul alături de Dumneavoastră.

 

Vasile Bele

Cluj Napoca, 31 martie 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu