duminică, 22 octombrie 2023

Declaratie non literara


Imi m spui, dar fără să generalizez, pe nouăsprezece din douăzeci, deși ei primesc diplome la toate cotiturile de stradă și în diverse obiective, unde se întâlnesc doi cu doi, prin cunoștințe, nu-i publică nimeni în reviste de prestigiu , deși participă de decenii la așa zise cenacluri și întruniri literare de altă natură. Pot primi zi de zi raioane de poptiroașe. Eu nu am nevoie de prezidii, eu îmi fac imagine prin creația mea. Până la primăvară voi mai fi publicat în 15 reviste dintre cele mai prestigioase reviste din Romania și nu numai. Sunt invitat în 7-8 orașe la diferite evenimente literare. La Satu Mare au stăruit două persoane să iau parte la meniu în hotel. Nu domnule. Eu nu am discutat în acest sens. Nici măcar o cană de apă nu am luat în acest sens. Eu nu am mers pentru pomană acolo. Nu m-am dus pentru pomană la evenimentul cultural cu pricina. La Ulmeni la înmormântarea poetului Vasile Morar am mers cu mașina cu fata surorii mele și cu soțul acesteia, care este din Chelința. Primarul din Ulmeni le-a fost nănaș la nuntă. Eu am asistat la înmormântare până au condus la cimitir pe distinsul defunct, apoi am plecat cu un prieten la Baia Mare. Nu am mers la cămin la masă deși m-a îndemnat personal lângă capelă, chiar domnul Primar,  să merg. Eu nu am mers la Chelința pentru pomană, să fie clar,ci pentru considerația care o port pentru poetul Vasile Morar, la al cărei locuință am fost ca învitat personal de dânsul de 8 ori până acum. De fiecare dată când am fost mi-a dat un braț de cărți. Pe mine nu mă vei vedea niciodată participând undeva pentru pomană, adică să mă pun undeva la masă. Niciodată de acum înainte. Ci strict în plan literar sau după ce profil are întrunirea, fără nici măcar o cană de apă, că îmi aduc eu cu mine în geantă de ce am nevoie. Să fie clar.  răutăcioșii , denigratorii și defaimatorii, nu vor mai avea ce grohăi în acest sens.


VASILE DAN MARCHIS, ofiter de presa LSR 

2 comentarii:

  1. Iar a iesit la vedere grohaitorul de serviciu,vdm,intunecatul personaj care sluteste limba romana? Mai Vasile doua bile !

    RăspundețiȘtergere
  2. Raposatul Vasile Morar avea o vorba, ceva in genul LA PROSTI LE DAI UN BRAT DE CARTI CA NU STIU CE SA FACA CU ELE! Deci, explicatia ta e plauzibila! Tu scrii prestigiosule mai mult decat poti citi! Neuronul tau se oboseste repede! Se incinge...

    RăspundețiȘtergere