sâmbătă, 28 octombrie 2023

Oglinda



''Sunt din argint,exactă.Nu am prejudecăţi.
Înghit pe loc toate cele ce văd.
Cum se află ele,neaburite
de iubire ori silă.
Nu sunt crudă ,numai
sinceră-
Ochiul unui mic zeu,în patru
colţuri.
Meditez îndelung la peretele din faţă.
Este roz,cu pete.L-am
privit de-atâta vreme
Încât face parte din inima mea.
Dar pâlpâie.
Deseori ne despart tot felul
de feţe şi întunericul.
Acum sunt un lac.O femeie
se-apleacă deasupra.
Ea mă cercetează ca să afle
adevărul despre sine.
Pe urmă se duce la mincinoasele-alea,
lumânările,luna.
O văd de la spate,o
oglindesc aşa cum este.
Ca răsplată îmi dă lacrimi şi
mâini agitate.
Pentru ea sunt importantă.
Când vine şi pleacă.
Figura ei dimineaţa
întotdeauna ia locul beznei.
Ea a înecat o fetiţă în mine,
zi de zi tot din mine
Se apropie de ea o bătrână
ca un peşte oribil.''(Sylvia Plath)
Toate reacţii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu