În urma apariției în
spațiul public a unor date și informații
legate de posibile nereguli existente în timpul derulării concursului pentru
ocuparea a două posturi vacante, de asistent medical, în cadrul Spitalului de
Boli Infecțioase și Psihiatrie Baia Mare, precum și a unor sesizări depuse la Cabinetul Președintelui Consiliului Județean Maramureș,
Gabriel Valer Zetea, șeful administrației județene
a dispus formarea, în cursul zilei de luni, 19 iunie 2017, a unei Comisii de
verificare a modului de organizare și
desfășurare a concursului care a avut
loc în perioada 8 - 12 iunie 2017.
Comisia va efectua verificări la fața locului privind modul de aplicare a
reglementărilor legale prevăzute de HGR nr. 497/2010, inclusiv aspectele
procedurale din timpul concursului.
În funcție de
rezultatele evaluării comisiei se va proceda fie la reluarea procedurii de
concurs și sesizarea organelor
abilitate ale statului pentru eventualele nereguli depistate, fie se vor depune
plângeri pentru denunț calomnios.
CJ MM
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu