ASPECTE PRIVIND
PLANIFICAREA ACTIVITĂŢII:
- am întocmit
planificările calendaristice în conformitate cu cerinţele programelor şcolare
în vigoare;
- la întocmirea
proiectelor pe unităţi de învăţare am urmărit să realizez corelarea
conţinuturilor cu obiectivele vizate precum şi alocarea resurselor de timp şi a
modalităţilor de predare şi evaluare pentru a asigura ritmicitate în
parcurgerea materiilor predate;
-am întocmit
proiecte de tehnologii didactice, schiţe de lecţii, respectând metodologiile de
elaborare la fiecare disciplină în conformitate cu prevederile curriculumului
naţional;
- proiectarea
unităţilor de învăţare promovează activităţi atractive centrate pe elevi
;
- am adecvat
strategiile de predare şi metodologiile didactice la posibilităţile de
învăţare ale elevilor.
ASPECTE PRIVIND
IMPLEMENTAREA ŞI METODOLOGIA DE IMPLEMENTARE A ACTIVITĂŢILOR PROPUSE ÎN
PLANIFICARE:
- am luat în
considerare achiziţiile anterioare de învăţare a elevilor în procesul de
învăţare a noilor cunoştinţe,am luat în considerare dezvoltarea laturii
practice şi aplicative a achiziţiilor noi;
- am lucrat
diferenţiat cu elevii în funcţie de tipul de inteligenţă pentru a-i stimula în
activitatea de învăţare;
- am lucrat pe
echipe pentru a le dezvolta spiritul de conlucrare,comunicare şi ajutor
reciproc;
- am folosit
eficient materialul didactic din dotare şi am confecţionat cu elevii materiale
didactice cu care am participat la expoziţii de materiale didactice organizate
în judeţ sau în ţară;
- am realizat cu
elevii activităţi în şcoală cu ocazia zilelor de 8 Martie, Ziua Pământului, de
Paşti, Ziua Europei, sfârşit de an şcolar 2016-2017;
- elevii au realizat
portofolii în care şi-au valorificat imaginaţia şi creativitatea;
- utilizarea
autoevaluării elevilor, a evaluărilor formative şi a feed-back-ului pentru
optimizarea procesului de învăţare.
ASPECTE PRIVIND
EVALUAREA ŞI ANALIZA ACTIVITĂŢILOR:
- am planificat
activităţile de evaluare-iniţiale, formative şi sumative la nivelul fiecărei
discipline;
- am realizat
activitatea de evaluare şi am înregistrat progresul elevilor prin menţionarea
unor obiective de îmbunătăţire a progresului şcolar;
- se evidenţiază un
real progres la nivelul majorităţii elevilor;
- în cadrul
evaluării am folosit atât fişe de evaluare în care am îmbinat mai multe tipuri
de itemi cît şi evaluarea orală sau pe baza portofoliilor întocmite pe unităţi
de învăţare sau la finalul unui modul.
- am folosit cu
precădere stimulii pozitivi de apreciere spre a-i încuraja mai ales în procesul
lor de autoevaluare şi interevaluare
- am încurajat
activităţile practice şi creativitatea elevilor în rezolvarea unor sarcini de
lucru
ACTIVITATEA
EDUCATIVĂ
- în activitatea mea
de învăţător la clasa a III-a am realizat planificarea activităţilor în
conformitate cu cerinţele programei în vigoare după care am desfăşurat
activităţi educative, folosind metode atractive ca: pălăriile ganditoare,
blazonul, diamantul, studiul de caz, jocuri prin care să dobândească o bună
autocunoaştere şi o reală integrare socială şi civică, având în vedere că avem
lipsuri la capitolul disciplină;
- am ţinut legătura
cu părinţii prin şedinţe cu părinţii, dar şi printr-o informare regulată
privind progresul realizat şi rezultatele elevilor.
- am încercat să
asigur un echilibru între activităţile şcolare şi extraşcolare ale elevilor.
ACTIVITĂŢI EXTRAŞCOLARE
· „Serbările toamnei” ediţia 2016/2017
· „Toamna, miresme şi culori” – excursie în
aer liber, ecologizarea zonei şi colectarea de plante pentru ierbare;
· Organizarea Concursului “Comper”, etapele I şi a II-a la
comunicare în limba română şi matematică, unde 3 dintre elevii mei au obţinut
Premiul I la Etapa Naţională la comunicare în limba română – Fărcăşan Daria
Maria, Mogoş Laura Alexandra, Ţîţan Ştefania Maria;
· Organizarea Concursului
local „Simţim româneşte” cu ocazia
Zilei Naţionale a României, 1 Decembrie 2016;
·
Serbare de 8 Martie şi la sfârşitul anului şcolar;
·
Organizarea Concursului local „Să facem Pământul să
zâmbească!”, în parteneriat cu Centrul Europe Direct Maramureş
· Participarea la Conferinţa „Împreună în Europa – România, de 10 ani în
U.E.” organizată de Centrul Europe Direct Maramureş, 9 mai 2017;
· Participarea cu lucrări
la Proiectul Interjudeţean „Tradiţii înmugurite” organizat de
Şcoala Gimnazială Cerneşti, Maramureş;
· Participarea la
Concursul Naţional „Galeria valorilor naţionale” organizat de Liceul Teoretic
„Carmen Sylva” Eforie Sud, Constanţa
· Redactor în comisia de Evaluare a revistelor
şcolare apărute în anul şcolar 2016/2017;
· Participarea cu materiale proprii cât şi ale
elevilor mei la realizarea revistei “Raze” 2017;
·
Am organizat excursii şcolare: Rezervaţia de stejar pedunculat
Bavna, Grădina Botanică „Vasile Fati” Jibou, la Biblioteca Judeţeană „Petre
Dulfu” Baia Mare.
PARTENERIATE
ŞI PROIECTE EDUCAŢIONALE:
·
Proiect educaţional local „Să facem Pământul să zâmbească!”,
organizat în parteneriat cu Centrul Europe Direct Maramureş, coordonator
Margareta Căpîlnean.
Felicitări!
RăspundețiȘtergere